Pettäjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monkey
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Monkey

Vieras
Niin miehet kuin naisetkin, jotka olette pettäneet joskus puolisoanne, kertokaa miksi? Oletteko tehneet sen kerran vai useasti? Saman naisen/miehen kanssa vai aina eri naisen/miehen kanssa? Ilmoittakaa vastatessanne sukupuoli ja mielellään ikä (ainakin noin ikä). Kiitos näin etukäteen kaikille vastaajille, jos joku nyt uskaltaa edes vastata!

Olen nainen 40-50 väliltä. Olen pettänyt miestäni noin 10 eri miehen kans, joidenkin kans pitempi sexi suhde.
Tarvitsen enemmän sexiä kuin mieheni, kaipaan jännitystä.
Joskus aina pettyy ei rakastaja olekkaan hyvä, siis oman ukon kimppuun.

Olin 25-vuotias, kun petin silloista ukkoani.En kerta kaikkiaan enää jaksanut sen juopottelua ja paska luonnetta,
ja välinpitämättömyyttä.Eikä kyllä omatunto soinut..päinvastoin!!!

Mut hei tee galluppi, montako pettäjää ja montako uskollista.
Mä en ole pettäny ikinä, mutta olen kyllä ajatellut sen lähiaikoina tehdä. Kelpaa vaikka eka vastaantulija, mua on petetty ja monta kertaa...

olen 22-vuotias, seurustellut pennusta asti. Suhde on ihan ok välillä ja osittain, välillä olen moniin asioihin liian turhautunut ja seksi ei vain maistu poikaystäväni kanssa enää. Olen ""pettänyt"" näiden vuosien aikana ehkä 4 eri miehen kanssa, eli suudellut, halaillut, tehnyt kaikkea muuta paitsi en ole mennyt loppuun asti. Kaikki nämä 4 ovat olleet ihastuksiani. Kaikki näistä olen halunnut omakseni ja olen meinannut jättää poikaystäväni, mutta lopulta olen tajunnut, että hän on monia muita niin paljon ylivertaisempi, kiltti, hellä, luotettava, rakastava. Mutta persoonallisuus ei sovi yhtään kanssani yhteen. Hän on epäsosiaalinen, sulkeutunut, ujo, tylsistynyt ja tylsä. Tässä pohdin, miten saisin otettua itseäni niskasta kiinni. Joko lopettaa suhde tai lopettaa muihin ihastuminen. Kun on tunteita kahteen yhtäaikaa, mutta erilaisia, toiseen ihastunut niin, että on perhosia vatsassa ja toiseen kiintynyt, on tilanne vaikea.

Olisi todella aika kasvaa aikuiseksi. Jos kuvailet suhdettasi sanomalla: ihan ok välillä ja osittain, ja poikaystävääsi:epäsosiaalinen, sulkeutunut, ujo, tylsistynyt ja tylsä, niin mitä vielä odotat? Tavan takia ei suhteeseen kannata jäädä ja jos itsekin tiedät ettei kaveri sinulle sovi niin lähde jo.

Ja tuo pettäminen... no kiltit ihmiset yleensä saavat kumppaneikseen juuri sinun kaltaisiasi jotka eivät osaa kumppaneitaan kunnioittaa.

En olisi vielä jokin aika sitten uskonut pettäväni miestäni, mutta elämä on aika yllättävää ja aina ei kaikki mene suunnitelmien mukaan. Minulla on ihana rakastava mies. Yhdessä olemme eläneet nyt 6 vuotta. Viimevuosina seksi ei tosiaankaan ole ollut alkuaikojen veroista, mikä nyt on ihan luonnollistakin. Mieheni tarvitsee seksiä vähemmän kuin minä ja usein pitkäksi venyvien työpäivien jälkeen ei häntä seksi paljoa kiinnosta vaikka itse kävisin tosi kuumana..Vapautta olemme toisillemme antaneet koko suhteen ajan, pettäminen tosin rajana. Taannoin lähdin tyttöystäväni kanssa etelään, jossa mopo karkasi hieman käsistä..Ensimmäisen illan panon jälkeen tuli seuraava ja seuraava ja..viikon saldoksi kertyi 5 kivaa kokemusta :) Omatunto ei ihme kyllä soimannut eikä soimaa vieläkään!Tarkoitus oli jättää se hauskanpito sinne Kreikan saarelle, mutta meno jatkui vielä kotimaassakin, vauhtiin kun kerran pääsi! Seksi oman miehen kanssa on sen jälkeen ollut myös hyvää ja tuntuu että omaa seksuaalisuuteni ja naiseuteni on entistä enemmän kukoistuksessaan! Nyt tarkoituksena olisi ehdottaa miehelle vapaata suhdetta, jossa välillä vieraspanot hyväksyttäisiin. Itseäni kiihottaa tosi paljon ajatus omasta komeasta miehestäni jonkun kauniin vieraan naisen kanssa!!
Saa nähdä kuinka mies tähän suhtautuu, vähän mustis tyyppiä kun on.. Onko kellään kokemuksia kuinka tällainen vapaa suhde on toiminut?

Yhteistyössä