Pettäjän puoliso?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mies suuttuu heti, kun kyselen tai "epäilen". Alkaa vain syyllistää liiasta kyttäämisestä jne. Ja ei, en todellakaan utele useinkaan hänen asioitaan tai pyydä mitään "raportteja" jne. :)

[QUOTE="aloittaja";28247235]Niinpä, mutta kun hän itse oli taksikuitin hävittänyt ja silti väitti, että ihan hetken oli. Eli ihan selvinpäin seur.päivänä sanoi, ettei kauaa ollut eikä hän mistään kuiteista tiedä. Itsellä sellainen olo, että töissä on joku säätö meneillään :/[/QUOTE]

onko 25min kauan? ei minusta, eli sekin on sellanen kysymys jonka kaikki tulkitsee eri tavalla.. koska katoit sitä taksikuittia? heti ku oli tullut vai aamulla?

jos katoit aamulla niin mieshän selvästi valehtelee, jos katoit aamuyöstä ja mies on kännispäissää roplannu vielä lompakkoa ja hävittäny, heittäny kutin pois.. eikä muista tällasta?! en mäkää meinaa kato että koska heitän mitäki kuitteja pois..

ja kai se nyt kysyy vaatteista jos on ASIAKASILTA, haluaa tehdä vaikutuksen asiakkaisiin.. kuka nyt menee rääsynä firman juttuihin asiakkaiden nähtäväksi?!

Ei mielestäni ole vainoharhaista. Minäkin painottaisin, että näissä asioissa kannattaa luottaa vaistoihin.

Minäkin luotin ennen sokeasti ja olisin ajatellut, että melkoista kyyläämistä.. kunnes niin vain olivat vaistot oikeassa. Jokin sai minut eräänä iltana epäilemään, vaikkei mielestäni mitään erityistä ollut tapahtunut. No, olin oikeassa. Nykyään olen tuollainen "kyylä" aina.

Mielestäni tuossa on selkeästi jotain salattavaa, vieläpä ihan selkeästi peitellyt jälkiään, joten jotain salattavaahan silloin on.

Ja nykyään ajattelen, että sokeasti luottaminen on sinisilmäisyyttä. Minunkin mieheni ärtyi, kun aloin kyselemään ja olin oikeassa. Silminnähden ärsyyntyi, kun olin oikeassa, normaalisti ei ärsyynny. Eli voihan sekin osoittaa jotain, että mies ärsyyntyy kun kyselet "liikaa".

[QUOTE="vieras";28247261]onko 25min kauan? ei minusta, eli sekin on sellanen kysymys jonka kaikki tulkitsee eri tavalla.. koska katoit sitä taksikuittia? heti ku oli tullut vai aamulla?

jos katoit aamulla niin mieshän selvästi valehtelee, jos katoit aamuyöstä ja mies on kännispäissää roplannu vielä lompakkoa ja hävittäny, heittäny kutin pois.. eikä muista tällasta?! en mäkää meinaa kato että koska heitän mitäki kuitteja pois..

ja kai se nyt kysyy vaatteista jos on ASIAKASILTA, haluaa tehdä vaikutuksen asiakkaisiin.. kuka nyt menee rääsynä firman juttuihin asiakkaiden nähtäväksi?![/QUOTE]

Aamulla katsoin kuittia, kun mies nukkui. Siitä läheisestä risteyksestä menee noin kaksi minuuttia, kun on kotona. Siksi tuo 25min. on minusta aika pitkä aika haahuilla kotipihan nurkilla puhelimeen puhuen.

[QUOTE="vieras";28247269]kysy suoraan onko toinen ja lyö ne faktat sille tiskiin miksi epäilet, ei kai se muulla selviä?

toki voi valehdella, mutta kyllä sä sen sitte näet..[/QUOTE]

Kysyin jo tänään, ei kuulemma ole aihetta epäilyyn. Kerroin myös löytäneeni kuitin ja sitten myönsi valehdelleensa, ettei muka tiedä mistään kuiteista mitään. Syyksi sanoi sen, että kuulemma vaan suutun turhaan O.o

[QUOTE="aloittaja";28247283]Aamulla katsoin kuittia, kun mies nukkui. Siitä läheisestä risteyksestä menee noin kaksi minuuttia, kun on kotona. Siksi tuo 25min. on minusta aika pitkä aika haahuilla kotipihan nurkilla puhelimeen puhuen.[/QUOTE]

totta :) mutta en huomannu tällasta juttua aikaisemmin että oli noin pieni matka kyseessä..

ehkä hän puhui jonku muun kanssa puhelimessa kuin kaverinsa, kerta oli vasta sitten soittanut sille kun sullekkin.. who knows?

mä ainakin kysyisin suoraan ja esittäisin asiat miksi epäilen, onhan se perseestä jos turhaan epäilee, ei siitä kellekkään tuu kiva olo, ja vielä jos siitä on kokoajan muistuttanut niin varmasti toinen siitä ärsyyntyykin jo..

mutta luota vaistoos ja toimi sen mukaan, mä en nielis sitä että yhtäkkiä puhelin on äänettömällä ja sitä kanniskellaan wc yms. mä kysyisin eka suoraan miksi se puhelin on äänettömällä ja "ajaisin ns. nurkkaan" jotta huomaisin helpomnmin valehteleeko toinen..

[QUOTE="jenni";28247303]Tää on ihan ku siitä 21 tapaa pilata avioliitto-leffasta se mustasukkanen hiirimäinen vaimo :DDDD[/QUOTE]

Täytyy katsoa leffa :D Inhottaa, kun koko ajan on "sellainen olo". En kuitenkaan halua syytellä turhasta enkä halua uskoa miehen olevan petturi. En myöskään halua kahden vuoden päästä kuulla jostain suhteesta...

[QUOTE="aloittaja";28247255]Mies suuttuu heti, kun kyselen tai "epäilen". Alkaa vain syyllistää liiasta kyttäämisestä jne. Ja ei, en todellakaan utele useinkaan hänen asioitaan tai pyydä mitään "raportteja" jne. :)[/QUOTE]

Eipä ihme. Ihan tyhjästä repäset päähäsi jonkun tarinan yöllisistä seikkailuista, mitä ei edes ollut. Kyttäystähän tuo. Ja kyllä pyydät no. raportteja, nytkin.

[QUOTE="vieras";28247313]totta :) mutta en huomannu tällasta juttua aikaisemmin että oli noin pieni matka kyseessä..

ehkä hän puhui jonku muun kanssa puhelimessa kuin kaverinsa, kerta oli vasta sitten soittanut sille kun sullekkin.. who knows?

mä ainakin kysyisin suoraan ja esittäisin asiat miksi epäilen, onhan se perseestä jos turhaan epäilee, ei siitä kellekkään tuu kiva olo, ja vielä jos siitä on kokoajan muistuttanut niin varmasti toinen siitä ärsyyntyykin jo..

mutta luota vaistoos ja toimi sen mukaan, mä en nielis sitä että yhtäkkiä puhelin on äänettömällä ja sitä kanniskellaan wc yms. mä kysyisin eka suoraan miksi se puhelin on äänettömällä ja "ajaisin ns. nurkkaan" jotta huomaisin helpomnmin valehteleeko toinen..[/QUOTE]

Puhui kuulemma juuri sen saman kaverin kanssa, jolle oli soittanut minuutilleen samaan aikaan kuin mulle. Olen kysynyt, miksi puhelin on äänettömällä ja miksi sitä vessaankin pitää kannella... On kuulemma vahingossa jäänyt äänettömälle ja että vessassa aikoi lähettää veljelleen/kaverilleen/äidilleen/isälleen jonkun viestin samalla kun asioi. Aina on selitys. Kun ihmettelin, miksi viestin merkkiäänenä on puhelimen muistutusääni, hän tiuskaisi "onko sillä nyt jotain väliä?". Niin. Mitä siihen sanoisi ilman, että mies alkaa syyttää "epäilijäksi".?

[QUOTE="aloittaja";28247343]Puhui kuulemma juuri sen saman kaverin kanssa, jolle oli soittanut minuutilleen samaan aikaan kuin mulle. Olen kysynyt, miksi puhelin on äänettömällä ja miksi sitä vessaankin pitää kannella... On kuulemma vahingossa jäänyt äänettömälle ja että vessassa aikoi lähettää veljelleen/kaverilleen/äidilleen/isälleen jonkun viestin samalla kun asioi. Aina on selitys. Kun ihmettelin, miksi viestin merkkiäänenä on puhelimen muistutusääni, hän tiuskaisi "onko sillä nyt jotain väliä?". Niin. Mitä siihen sanoisi ilman, että mies alkaa syyttää "epäilijäksi".?[/QUOTE]

Sähän epäilet, olet siis nk. epäilijä. Totta vi*ussa on selitys, kun puhuu totta.
Menepä vaikka kävelylle ja mieti haluatko erota.

[QUOTE="aloittaja";28247343]Puhui kuulemma juuri sen saman kaverin kanssa, jolle oli soittanut minuutilleen samaan aikaan kuin mulle. Olen kysynyt, miksi puhelin on äänettömällä ja miksi sitä vessaankin pitää kannella... On kuulemma vahingossa jäänyt äänettömälle ja että vessassa aikoi lähettää veljelleen/kaverilleen/äidilleen/isälleen jonkun viestin samalla kun asioi. Aina on selitys. Kun ihmettelin, miksi viestin merkkiäänenä on puhelimen muistutusääni, hän tiuskaisi "onko sillä nyt jotain väliä?". Niin. Mitä siihen sanoisi ilman, että mies alkaa syyttää "epäilijäksi".?[/QUOTE]

Ensinnäkin, katsoitko siitä puhelimesta, kenelle oli soittanut silloin yöllä ennenkuin soitti kaverilleen ja sulle? Tai että kenen puheluun oli vastannut? Siitähän se olis selvinnyt kenen kanssa puhui.

Ja toiseksee, miksi et vastaa miehellesi siitä merkkiäänestä, että "no, minulla nyt näyttää olevan tällainen vähän outo olo, ja minulle sillä merkkiäänelläkin olisi nyt väliä. JA sillä ettet raahaa sitä puhelinta aina vessaan mukanasi. Voitaisko vähän aikaa toimia niin, jos sillä ei kerran SINULLE ole mitään väliä?".

Ensinnäkin, katsoitko siitä puhelimesta, kenelle oli soittanut silloin yöllä ennenkuin soitti kaverilleen ja sulle? Tai että kenen puheluun oli vastannut? Siitähän se olis selvinnyt kenen kanssa puhui.

Ja toiseksee, miksi et vastaa miehellesi siitä merkkiäänestä, että "no, minulla nyt näyttää olevan tällainen vähän outo olo, ja minulle sillä merkkiäänelläkin olisi nyt väliä. JA sillä ettet raahaa sitä puhelinta aina vessaan mukanasi. Voitaisko vähän aikaa toimia niin, jos sillä ei kerran SINULLE ole mitään väliä?".

No ei siellä ollut siihen aikaan muille soitettuja puheluita. Mulle soittanut 5.12 ja kaverilleen samaan aikaan 5.12 ja siitä parin minsan päästä tuli kotiin. Oli siis poistanut sen, kenen kanssa puhuin, kun yritin kymmentä yli soittaa. Se siinä mua just hämääkin. Miksi hän oli poistanut puhelutiedot, hävittänyt taksikuitin, valehteli seur.päivänä?

Näkisipä jostain lokitiedoista viestit/puhelut, jotka on poistettu. Mut en ainakaan omasta puhelimesta niitä osaa etsiä.. vanhoissa malleissa oli vielä sellainen toiminto, nykyajan puhelimissa ei taida mitään laskureita olla?

NO, jos on niitä puheluita poistellut, niin onhan siinä jotain takana. Oo kuitenkin ihan reippaana, sano niinkuin edellisessä viestissä ehdotin, että jos kerran miehellä EI ole mitään salattavaa eikä hälle ole näillä asioilla merkitystä, niin meette sitten sinun ehdoilla kun sinulle niillä on.

Jos mies on oikeasti puhdas pulmunen, niin ei kai pitäis olla mitään syytä kieltäytyä. Jos on jotain salttavaa, niin aloittaa hirveän huudon siitä, että olet kauhea epäilijä ja kyylä (=hyökkäys on paras puolustus). Sano siihen, että anteeksi kun olet nyt tällainen, mutta jos mies oikeasti haluaa asiat kuntoon eikä hänelle asiallaole merkitystä, niin eikö voisi tehdä sulle mieliksi ja lopettaa sen puhelimen kanssa pelleilyn.

NO, jos on niitä puheluita poistellut, niin onhan siinä jotain takana. Oo kuitenkin ihan reippaana, sano niinkuin edellisessä viestissä ehdotin, että jos kerran miehellä EI ole mitään salattavaa eikä hälle ole näillä asioilla merkitystä, niin meette sitten sinun ehdoilla kun sinulle niillä on.

Jos mies on oikeasti puhdas pulmunen, niin ei kai pitäis olla mitään syytä kieltäytyä. Jos on jotain salttavaa, niin aloittaa hirveän huudon siitä, että olet kauhea epäilijä ja kyylä (=hyökkäys on paras puolustus). Sano siihen, että anteeksi kun olet nyt tällainen, mutta jos mies oikeasti haluaa asiat kuntoon eikä hänelle asiallaole merkitystä, niin eikö voisi tehdä sulle mieliksi ja lopettaa sen puhelimen kanssa pelleilyn.

Juu niin taidan tehdä. Nyt annan asian hetken olla ja tutkaan tilannetta. Mies lentää pellolle, jos en luottoa enää löydä. Vaistoni on aina ollut vahva ja en usko sen nytkään varoittelevan turhasta. Jokainen meistä voi mokata, tavata ihastuttavia ihmisiä, ihastua... mutta jos ihan jokapäiväinen salamyhkäisyys, välinpitämättömyys, poissaolevuus on arkea, ei multa enää löydy muuta selitystä kuin että vispilänkauppaa ja jotain vakavampaakin on jonkun toisen kanssa menossa. En saa miestä myöntämään tätä ellei ihan verekseltään jää kiinni. Tiedän sen. Joten. Aika saa kulua ja katson, miten homma etenee. Jälkiään peittelee ihan varmasti vieläkin paremmin tästä eteenpäin, mutta kyllä se narahdus joskus käy, jos jotain todella tekeillä on.

en tiedä petollisuudesta, mutta sussa olisi ainesta yksityisetsiväksi vähintään.

ala on kyllä käynyt mielessä :D Okei, jokin syy tähän oloon on, en mä huvikseni tai mustasukkaisuuttani tällaisia mieti. Katselen ja kuulostelen. Voi olla, että olen ihan hakoteillä, mutta vielä enemmän luulen olevani oikeillä jäljillä. Inhottavaa, jos meillä on miehen mielestä asiat niin nurin kurin, että vieraissa on pompittava. Toivon, että syy valehteluun ja puhelutietojen/kuittien hävittämiseen johtuu siitä, että mies on viattomasti jonkun kanssa jutellut/viettänyt aikaa eikä halua mulle sitä riidan pelossa kertoa. Puhelimen äänettömällä pitämiseen ja sen suojelemiseen sekä viestiäänen muuttamiseen en keksi muuta syytä kuin sen, että jotain hän ei halua minun saavan tietää. Onko kyse välttämättä pettämisestä, mene ja tiedä...

Omasta kokemuksesta sanon, että puhelimen piilottelu/kyttääminen ja mainitsemasi salamyhkäisyys, poissaolevuus ja välinpitämättömyys voi olla sellasia merkkejä, että puolisosi jotain säätää jonkun toisen kanssa.

[QUOTE="vieras";28247030]Kertokaa ulkopuolisen näkökulma.

Mies oli viihteellä. Tuli kotiin varttia yli viisi aamulla. Taksikuitin mukaan matka päättynyt kuitenkin 4.52.

Olin hereillä vauvan vuoksi ja yritin soittaa miehelle kymmentä yli viisi, että missä luuraa. Puhui toista puhelua. Hetken päästä tästä lompsi kotipihaan yrittäen samalla soittaa minulle. Ihmettelin kotiintuloaikaa ja kysyin, kenen kanssa jutteli. Sanoi jutelleensa kaverinsa kanssa pienen hetken. Kysyi kuulemma vain, pääsikö jo kotiin.

Seuraavana päivänä kysyin, oliko hän kauankin pihalla juttelemassa, kun niin kylmissään kotiin tuli ja että miksei kotipihassa voinut höpöttää. Vastasi, että oli vain hetken, noin viisi minuuttia puhelimessa. Jäi taksilla kuulemma läheiseen tienristeykseen (mikä myöskin on outoa). Oikeasti oli siis ollut n.25min taksista lähdön jälkeen pihalla.

Mies ei tiedä, että näin taksikuitin ja kun katsoin uudelleen lompakkoon, taksikuitti on hävinnyt. Kysyin tänään mieheltä, saiko hän muuten kuittia taksista, hän vastasi, ettei tiedä ja ei ole kuulemma edes lompakkoon katsonut. Valehteli siis. Oli hävittänyt kuitin sen jälkeen, kun kyselin kuinka kauan hän oikein ulkona oli puhumassa.

Katsoin myös baariyön jälkeen miehen puhelinta ja siellä oli soitettu tosiaan tälle kaverille, mutta se oli juurikin samaan aikaan, kun mulle yritti takaisin soittaa eli täsmälleen sama minuutti. Oli siis kai soittanut ja saman tien sulkenut, jotta jäisi joku "todiste" siitä, että kaverilleen on soittanut. Sitä ennen hän kuitenkin oli ollut tosiaan ulkona sen 25 min. puhumassa jonkun kanssa.

Mitä ajatella?[/QUOTE]

sinä saat selville kun osaat kysyä oikeat kysymykset! ne on juntteja!

[QUOTE="vieras";28247587]Omasta kokemuksesta sanon, että puhelimen piilottelu/kyttääminen ja mainitsemasi salamyhkäisyys, poissaolevuus ja välinpitämättömyys voi olla sellasia merkkejä, että puolisosi jotain säätää jonkun toisen kanssa.[/QUOTE]

Niinpä. Kun vain saisin tietää, kuka se toinen mahdollisesti on. Mies ei ole ikinä ennen halunnut erota, jokin aika sitten ison riidan yhteydessä otin puheeksi yhteiselon päättämisen ja mies oli myös yllättäen sitä mieltä, ettei kannata varmaan yhdessä olla. Ei halunnut erota, mutta oli siihen valmis, jos minä olisin sen päätöksen tehnyt. Se myös laittoi miettimään... Onko mies jo tehnyt jotain anteeksiantamatonta ja katuu sitä vai onko hällä mahdollisesti joku toinen kiikarissa... Mies syyttää poissaolevuuttaan ja ärtyneisyyttään työstressillä. En usko ihan siihenkään aina. Jotain se kelailee päässään, mutta mulle ei sitä sano. Pelkään, että hän odottaa lasten olevan isompia ja sitten sanoo, että sori hani, mulla on toinen nainen ollut jo kauan odottamassa ja nyt mä lähden. Ei siis halua lasten takia vielä erota. Niin mä uskoisin.

Mieluusti siis saisin miehen verekseltään kiinni enkä kuluttaisi aikaa turhassa liitossa.

[QUOTE="vieras";28247613]sinä saat selville kun osaat kysyä oikeat kysymykset! ne on juntteja![/QUOTE]

:D Mutta kun mies kieltää aina kaiken! Ja sillä on oikeesti selitys joka asiaan, jos kysyn jotain, mitä ei voi kieltää.

Yhteistyössä