pettämisestä

Mitä kokemuksia teillä pettämisestä? Jos itsellä vahva tunne, että kumppani pettää, mutta ei mitään todisteita. Osoittautuuko jossain vaiheessa todeksi?
Ja mitkä voi olla ne merkit, mistä huomaa mahdollisen pettämisen?
 
Kokemusta on. Ukko jäänyt kiinni kolmesti. Viimeiseen asti kiistää kaikki kolme juttua. No olen jutellut kaikkien kolmen muijan kanssa joten se siitä kiistämisestä. Eka akka soitti ukolle ja huus ku hyeena joten kaikki kuulu puhelimesta läpi. Kahden vika kohdalla sain puhelintiedoista selville....
 
Puhelintietoja et välttämättä saa mistään. Ystäväni mies oli sen verran kekseliäs, että ei tallentanut naisen puhelinnumeroa kännykkään millään lailla vaan piti sen vain muistissaan. Ja naisella tietysti salainen numero :(

Ja vaikka numeron saisitkin tietoosi, et tämän toisen naisen osoitetta / niemä, jos numero on salattu.

Mutta jos joku osaisi neuvoa sinua paremmin näiden puh.tietojen suhteen

Mistä muuten epäilet miehesi pettävän, onko käytös muuttunut tms?
 
No käytös hieman muuttunut. Osa syynä varmaan se, että minä olen häntä syyttänyt vaikka ei mulla mitään todisteita ole. Ehkä minun räkyttäminen ja nalkutus on aiheuttanut tämän käytösmuutoksen. Nyt olen tietoisesti itse kiinnittänyt huomiota omiin sanomisiin, enkä varsinkaan kyttää miestä. Tietty pidän tuntosarvet pystyssä.
Olen vasta synnyttänyt ja hormoonit ihan sekasin. Nyt alkaa pikkuhiljaa itsellä ajatukset olla normalisoituneet, mutta aina vaan meinaa pettämisajatukset nousta pintaan. Ehkä sen vuoksi, koska en kestäisi ajatusta että minua nöyryytettäisiin. Mies kyllä tietää mitä siitä seuraa, jos sen tekee. Lähipiirissä on pettämisen vuoksi mennyt parisuhteita nurin, joten tiedossa kyllä on seuraamukset.
 
mammuliini

ite olen kans saanut miehen ns. pettämisestä kiinni...kyllä sen tuntee kun kaikki ei oo hyvin..sanoin sen jälkeen että kerta vielä niin ero tulee..ja lupaskin ettei mitään tee.

mutta nyt tuntuu että suhde on menneitä lumia....ei olla enää juuri läheisiäkään..tuntuu pahalta kun itte antaa kaikkensa ja yrittää vielä vaikka on kun hakattu sisältä..

Anteeksi tämä purkaminen, mutta välis tuntuu niin yksinäiseltä..toivon että mieheni ei enää ikinä tekisi mitään sellaista, mutta jälleen tuntuu väreitä ilmassa..kaippa on parempi luovuttaa jos saan sen taas kiinni..

jaksamisia teille kaikille jotka painitte saman asian kanssa!! itku tulee kun ajattelee mitä tuskaa se toiselle tuottaa!!! \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 10:18 jäin kiinni kirjoitti:
Apua mitä teen. Jäin miehelleni kiinni rakastajan pidosta.
En oo myöntäny, mutta mies epäilee vahvasti. Kannattaako myöntää.
Älä myönnä mitään jos ei ole pitäviä todisteita! Ainakaan jos haluat kuitenkin jatkaa miehes kanssa yhteistä taivalta... :x

Viisastu kerrasta B)

nimim. kokemusta on...
 

Yhteistyössä