H
hemmi
Vieras
Niin, olisko ollu vaikka digikameraa mukana? Näkisit vähän millasta meininkiä on ollu jos on tullu kännissä kuvattua...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kokemuksen äänellä:Pettämisen kokeneena ja siitä jotakuinkin ylipääseenä pakko kirjoittaa jotain...
Ensinnäkin, paras tie ulos tilanteesta ei ole uusi asunto tms. kuten joku ehdotti, vaan rehellinen keskustelu miehen kanssa. Kerro epäilyksistäsi mahdollisimman asiallisesti välttäen suutumista tms. Sano suoraan mitä pelkäät, mitä toivot, mitä haluat, mitä et halua jne. Sinä et voi miestäsi muuttaa, mutta miehesi voi muuttua.
Petettynä ei ole helppoa, mutta ei ole pettäjänäkään. Pettäjä ei ole välttämättä sairas, ehkä vain heikkoluonteinen.
Sinun valintasi on kestätkö mahdollista uudelleen pettämistä vai et. Ennen kuin se tapahtuu, et voi tehdä mitään. Voi siis valita maalailetko piruja seinälle päivästä toiseen vai yritätkö luottaa. Tyydytkö siihen mitä sinulla nyt on, pystytkö elämään ilman miestäsi, haluatko elää hänen kanssa sen pelon kanssa, että pettää uudestaan - sinun itse on pohdittava nämä asiat, toki voit pohtia niitä miehenkin kanssa että hän tietää mitä käyt läpi.
Vähän sekavaa tekstiä nyt, mutta kysy lisää jos haluat kysyä jotain erityistä...
Aikaa se vaatii. Itselläni sain "epäilyskohtauksia" aluksi vähintään kerran viikossa tai aina kun mieheni oli tilanteessa, jossa oli vieraita naisia, sitten kerran kahdessa viikossa, sitten kerran kuussa, jne. Aina yritin järkeillä, että ei mieheni nyt koko aika ja kaiken tapahtuneen jälkeen pelkästään pllun perässä juokse, mutta usein tunteet voittivat ja kuvittelin kaikenlaista... Keskustelu miehen kanssa auttoi, vaikka toisinaan tuntui että ajan hänet hulluuden partaalle kaikkine epäilyksineni.
Mutta, se on tosiaan minun päätökseni, että elänkö mahdollisesti pettävän miehen kanssa muuten hyvässä suhteessa, se on minun päätökseni, pelkäänkö koko ajan pettämistä vai yritänkö olla pelkäämättä, ja sekin on minun päätökseni elänkö ilman miestäni lapsen kanssa kahdestaan. Toistaiseksi olen päättänyt pitää mieheni ja yrittää opetella sietämään epävarmuutta. Pieni epävarmuus kuuluu aina elämään, ei mistään voi olla varmaa.
Silloin aikanaa kun pettäminen tuli ilmi, tuntui todellakin kuin matto olisi vedetty jalkojen alta ja koko siihen astinen elämäni hajonnut sirpaleiksi. En tienny mihin uskoa - oliko mies valehdellut jotain muutakin tärkeää? En voi tietää sitä vieläkään, mutta voin olla välittämättä siitä. Kuten sanottu, se on minun itseni päätettävä elänkö tätä elämää mieheni kanssa vai toisenlaista elämää ilman miestä. Sellaista elämä on.
Voimaa sinulle!
Alkuperäinen kirjoittaja sherlock:Nyt syyniin
- puhelulaskuri-saapuneet puhelut. (Soitetuthan voit nähdä puhelimesta tai netistä (mikäli puhelimen muisti on tyhjätty) ) Eli pidä silmällä saapuneiden puheluiden aikaa. Huomaat kyllä. mikäli laskuri vilistää liian paljon päivän aikana... Tiedetäänhän ne naisten puhelahjat...
Alkuperäinen kirjoittaja sisi:Alkuperäinen kirjoittaja sherlock:Nyt syyniin
- puhelulaskuri-saapuneet puhelut. (Soitetuthan voit nähdä puhelimesta tai netistä (mikäli puhelimen muisti on tyhjätty) ) Eli pidä silmällä saapuneiden puheluiden aikaa. Huomaat kyllä. mikäli laskuri vilistää liian paljon päivän aikana... Tiedetäänhän ne naisten puhelahjat...
Miten netistä näkee puhelutietoja?
Alkuperäinen kirjoittaja sherlock:Kauanko tästä on aikaa? Meillä kohta 3 vuotta, ja edelleen on aika vaikeaa... Nytkin viikonlopun aikan mietin, että onko tämä sen arvoista. Rakastan, paljonkin, mutta pelko selkäpiissä ei ole kiva elää. Ja se tuska siitä, mitä mies on sanonut ja tehnyt. Meillä oli kyseessä ihan salasuhde, ei mikään yhden yön juttu.
Anteeksi että sanon suoraan, mutta näillä tiedoilla olen 100 % varma, että miehesi valehtelee. Autoliikkeet kyllä nuohoaa ne myytävät autonsa aika tarkkaan, en kyllä pidä todennäköisenä että se kiilto siellä olisi ollut ostaessa. En todellakaan.Alkuperäinen kirjoittaja AP:Mies väittää, ettei hänen autossa ole ollut muita naisia kuin minä, hänen 80v. mummo ja se opiskelukaveri. Auto on uusi ja ostettu vastikään, joten ei voi olla viime pettämisen jäljiltä. Onhan se outoa, että meikkejä muka ilmaantuu tyhjästä autoon. Mies sanoo, että ehkä se oli siellä ostaessa. Autoliikkeestä ostaessa? Haloo. Ollaan käytetty molemmat autoa päivittäin ja nyt sen löysin. Tekisi mieli unohtaa koko juttu, mutta kyllä tuo jää kummittelemaan. Miehen kaverit on semmoisia "äijiä", ei todellakaan käytä huulikiiltoa.. (ehkä huonoin selitys ikinä).