pettäjä

• Viestiketjun aloittaja narun jatkoksi?
  • Ensimmäinen viesti
No ei..
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja No ei..:
Alkuperäinen kirjoittaja saakeli!:
apllä kuuluu olla suunnaton ahdistus kun tekee noin! ei miehen jumalauta tarvi tietää mistään KÄNNIMOKASTA! ei oo miehen vika... asioilla on seuraukset!
Jotenkin hämmentävä asenne. Miten voit sanoa että joku ei ole sen arvoinen että ansaitsee rehellisen suhteen? Jo on.
Kysymyksessä ei ole mikään pelkkä kännimoka vaan toisen luottamuksen pettäminen josta ON mahdollista päästä ylitse jos molemmat ovat valmiita korjaamaan asiat.

En ymmärrä miksi joku mieluummin valitsee salailun kuin on rehellinen? Vaatiihan se rohkeutta myöntää mitä on tehnyt mutta todellakin on sen arvoista.

Eikö teistä jotka salailette asioita tunnu epämukavalta elää toisen kanssa kun tiedätte että hän ei tiedä kaikkea? Miten ihmeessä pystytte elämään niin?
Ei tosiaankaan tunnu epämukavalta salata, et on salasuhde toiseen.. Miksi kertoisin ja rikkoisin mahdollisesti lapsilta perheen.. Ja ihan hyvin näin pystyy elämään..
Et siis taida rakastaa puolisoasi.
Vaikea kuvitella että yhdenkään lapsen etu olisi vanhemman salasuhde.
Sanoinko rakastavani..mitä se rakkaus yleensä on?? Enkä sanonut, että lasten etu on minun salasuhde vaan ehjä perhe..nyt toistaiseksi ainakin..

Sanoinko rakastavani..mitä se rakkaus yleensä on?? Enkä sanonut, että lasten etu on minun salasuhde vaan ehjä perhe..nyt toistaiseksi ainakin..
Et sanonut rakastavasi mutta se on yleensä oletus jos yhdessä eletään.
Kulissiliitot eivät tee kenellekkään hyvää, etenkään lapsille.

Ehjä perhe? En nää perhettä ehjänä jos vanhempien välinen suhde on sellainen mihin mahtuu kolmas osapuoli.
Oletko varma että lapset ovat tyytyväisiä tilanteeseen?
Eikö teidän keskinäiset välinne muka heijastu ulospäin?

Saattaisit yllättyä jos tietäisit kuinka paljon lapset aistivat ympärillä tapahtuvista asioista.

Et sanonut rakastavasi mutta se on yleensä oletus jos yhdessä eletään.
Kulissiliitot eivät tee kenellekkään hyvää, etenkään lapsille.

Ehjä perhe? En nää perhettä ehjänä jos vanhempien välinen suhde on sellainen mihin mahtuu kolmas osapuoli.
Oletko varma että lapset ovat tyytyväisiä tilanteeseen?
Eikö teidän keskinäiset välinne muka heijastu ulospäin?

Saattaisit yllättyä jos tietäisit kuinka paljon lapset aistivat ympärillä tapahtuvista asioista.
Tähän yhdyn.
Olen itse joutunut katsomaan vierestä mitä kulissiliitto vaikuttaa lapseen. Mieheni on kulissiliitosta. Hänen isä on vuosia hyppinyt toisen luona, äiti vielä tietää tästä, mutta yhdessä pysytään lasten takia.

Miehelle on ollut todella vaikea sopeutua oikeeseen parisuhteeseen kun ei ole ikinä kotona sellaista nähnyt. Siitä on ollut paljon vastoinkäymisiä ja iso työ korjattavaksi. Kaikenlisäksi hänellä on nyt aikuisiällä todella paha olo äitinsä puolesta ja tuntee katkeruutta isäänsä. Ja kyllä. Lapset huomaavat nämä ihan itse kun kasvavat.

Hoitakaa suhteenne kuntoon hyvät ihmiset.
Jälleen mainostan pariterapiaa, mutta kolmas osapuoli ohjaamassa keskustelua on oikeesti hyvä apu. Rakkaus voi vielä löytyä. Luin aivan mahtavan artikkelinkin pariskunnasta aivan samassa tilanteessa ja siitä miten saivat suhteen kuntoon. Se on mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja syli täynnä kultaa:
Jos on valmis pettämään, täytyy olla valmis ottamaan vastuukin teostaan. Riskin on ottanut jo siinä vaiheessa kun pettää. En voi ymmärtää näitä "mitä ei tiedä, ei satuta" -selityksiä. Ensin petetään ja sitten mukamas petetyn parasta ajatellen jätetään kertomatta. Mun mielestä toi on vain selitys saada "oikeutus" olla kertomatta, kun ei uskalleta kertoa totuutta. Kyllä petetyllä täytyy olla oikeus tietää ja tehdä oma valintansa.
Samaa mieltä. Pelkkä tekosyy.

hf
Alkuperäinen kirjoittaja se ainoa oikea:
ET KERRO!!!
Et varmasti halua satuttaa miestäsi ja haluat perheen pysyvän kasassa.
Nyt käsittelet asian mielessäsi ja piste.
Sinä olet moraaliton ---- joka ei kunnioita toisia lainkaan mutta kaikki eivät ole samanlaisia.

colla
ystäväni etti miestään ja tunnusti. sai puhtaan oman tunnon ja särki miehensä sydämen. yhdessä ovat edelleen mutta miltä miehestä tuo tuntuu?? minun mielestä pahempaa kuin pettää, on kertoa siitä.

jii
Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:
Alkuperäinen kirjoittaja syli täynnä kultaa:
Jos on valmis pettämään, täytyy olla valmis ottamaan vastuukin teostaan. Riskin on ottanut jo siinä vaiheessa kun pettää. En voi ymmärtää näitä "mitä ei tiedä, ei satuta" -selityksiä. Ensin petetään ja sitten mukamas petetyn parasta ajatellen jätetään kertomatta. Mun mielestä toi on vain selitys saada "oikeutus" olla kertomatta, kun ei uskalleta kertoa totuutta. Kyllä petetyllä täytyy olla oikeus tietää ja tehdä oma valintansa.
Samaa mieltä. Pelkkä tekosyy.
Mitä jos ei halua petetty tietää, minä en ainakaan halua tietää jos yhden yön kännipanon tekee. Minun on parempi elää ilman sitä tietoa, toistuva pettäminen ja suhde on taas eri juttuja.

huh
Alkuperäinen kirjoittaja narun jatkoksi?:
ei mussa ollut sitten "munaa" kertoa totuutta! nyt koitan nauttia ihanasta perhe elämästä vielä kun sitä on!!
Ei ole helppoa elää asian kanssa. Toivottavasti pääset asian yli ja saatte ehkä joskus tulevaisuudessa keskusteltua asiat keskenänne, jos nyt sinusta ei ole siihen.

höps
Mitään tulevaisuuden keskusteluja tartte tehdä.
Eihän tuo pano edes merkinnyt aloittajalle yhtään mitään. Känninen sekoilu vaan. Ja eksä on niin tuttu, että se helposti meni siihen tilanteeseen.
Nyt vaan unohdat, muutama viikko ja asia on pois mielestä! :)
Turhaan alat nyt rikkomaan miehes sydäntä yms muuta sellaista paskaa.
Ja omatuntosi tuskat riittävät sulle ihan mainiosti rangaistukseksi!

ETKÄ ENÄÄ IKINÄ SITTEN PETÄ!

Yhteistyössä