pettäjä

• Viestiketjun aloittaja narun jatkoksi?
  • Ensimmäinen viesti
uskollinen
Alkuperäinen kirjoittaja narun jatkoksi?:
Olin tekohetkellä kännissä,exän kanssa. Oltiin mun vanhempien mökillä. Hitto!!! ..taidan kertoa Miehelle, nyt se tosin vielä (onneks) nukkuu :´´(
mökillä eksäs kans?? :O et muka odottanut mitään tapahtuvan? no huh, kauhee tilanne.... kun mun mieheni petti, sain itse kuulla myöhempää... hän ei kertonut eikä myöntänyt (vasta kun nyt kun avioeropaperit on viety) olisin halunnut että hän itse olisi sanonut... toisaala taas olin onnellinen kun en tiennyt.... älä kerro...voimia.. toi on varmasti raskas taakka kantaa.. mut älä rankase miestäs enempää.... kärsit ite tyhmyytes

q
Alkuperäinen kirjoittaja uskollinen:
mökillä eksäs kans?? :O et muka odottanut mitään tapahtuvan? no huh, kauhee tilanne.... kun mun mieheni petti, sain itse kuulla myöhempää... hän ei kertonut eikä myöntänyt (vasta kun nyt kun avioeropaperit on viety) olisin halunnut että hän itse olisi sanonut... toisaala taas olin onnellinen kun en tiennyt.... älä kerro...voimia.. toi on varmasti raskas taakka kantaa.. mut älä rankase miestäs enempää.... kärsit ite tyhmyytes
Niin no hyvä sun on sanoo, että parempi kun ei tienny, nyt kun eroatte muutenkin.

htgqevf
Joo, munkin mielestä on kerrottava. Voi mennä aikaa, että saat miehesi luottamuksen takaisin, jos ikinä saat, mutta se sinun on kestettävä. Hänellä on kaikista suurin oikeus tietää asiasta. Hänen on saatava tehdä päätös tässä asiassa tietäen asian koko sisällön, eikä kukaan muu saa päättää mitä hänen tulisi tietää. Tämä on hänen elämänsä! Sääli miehellesi ja sen tuskan minkä olet hänelle tällä aiheuttanut, niin joudut elämään sen kanssa lopun elämääsi. Mistä sitäkään tietty tietää... Ehkä hänkin on jo tehnyt temput sinulle, eikä edes kertonut...

Hmmm
Jos ilman tunteita exsääsi kohtaan sen teit ja vielä humalassa, joka ei syy olekkaan, mutta kuitenkin, niin jättäisin kertomatta, ENKÄ ENÄÄ IKINÄ TEKISI NIIN. Turhaan satutat miestäsi ja pilaat uuden suhteesi. Jäin hieman tuota ihmettelemään, että mitä helvettiä teit EXSÄN kanssa mökillä???? Toisaalta tiesit näin tapahtuvan, mutta en osannut ajatella miten paskalta se jälkikäteen tuntuu. Jos ex ei asiaa kerro kellekkään, eikä sitä tiedä kukaan muu, kuin te kaksi niin olisin aivan hiljaa. Jos taas ajattelet exsän kertovan edes jollekkin niin kertoisin miehelle. Varmaan pahinta taitaa olla että se oli sun EX!

Kepsis
kiitos kahlemestari, noin teen, Pikkuinenkin ihmettelee miks itken vaan koko ajan.. :(
Koetas nyt kaapii ittes kokoon, ei lapsen tarvitse sinun typeryydestäsi maksaa, et tainnu sinä yönä itkua tihrustaa kun touhusit exän kanssa.

Jos tuohon menee niin parempi myöntää kyllä ukolles mitä olet tehnyt ettei lapsi joudu ahdistumaan äidin pahasta olosta pitemmällä aikavälillä...

huoh
Alkuperäinen kirjoittaja jos kerrot:
Jos kerrot niin vastaat seurauksista. En usko että suhteenne tulee olemaan enää samanlainen ja jokaisena riitana asia nostetaan pöydälle, eli mieti kaksi kertaa!
Ei se suhde ole enää samanlainen vaikka jättäisikin kertomatta.

Olin tekohetkellä kännissä,exän kanssa. Oltiin mun vanhempien mökillä. Hitto!!! ..taidan kertoa Miehelle, nyt se tosin vielä (onneks) nukkuu :´´(
Voi että kun jurppii tämmöset älä kerro kommentit.
Sanotaan näin että puolen vuoden pariterapian jälkeen on ollut varsin selväksi että toimivan suhteen saa rehellisyydellä.
Jokainen ihminen tekee virheitä, se on selvää. Ei voi edes odottaa keneltäkään etteikö koskaan tekisi virheitä. Sitä ei voi edes vaatia.
Se millaisia virheeitä tekee riippuu paljon ihmisestä.

Se mikä määrittää toimivan suhteen on se että ihminen kykenee myöntämään omat virheensä ja kohtaamaan ne. Se ennalta ehkäisee tämänkaltaisia tilanteita huomattavasti paremmin kuin salailu. Yhden salaisuuden rinnalla toinen ei tunnu enään niin vaikealta.

Joo kyllähän tieto lisää tuskaa, mutta elämä ei aina ole kivaa ja joskus pitää kohdata ikäviä asioita koska vasta silloin niitä pystyy käsittelemään ja pääsee käsiksi todellisiin ongelmiin.

Puhukaa hyvät ihmiset.

uskollinen
Alkuperäinen kirjoittaja q:
Niin no hyvä sun on sanoo, että parempi kun ei tienny, nyt kun eroatte muutenkin.
miten mun on hyvä sanoa?? kumpa en olisi tiennyt koska olisin halunnut pitää perheeni kasassa!!

q
Niin kyllä se on kypsyyttä olla rehellinen ja avoin tässä asiassa. Tunnustaa virheensä ja pyytää anteeksiantoa. Rohkeuttahan se vaatii.
Tuollainen salaisuus tulee aina jollain tavoin erottamaan teitä. Tunnustamalla voi antaa suhteelle mahdollisuuden eheytyä. Salaamalla sen pilaa varmemmin.

q
miten mun on hyvä sanoa?? kumpa en olisi tiennyt koska olisin halunnut pitää perheeni kasassa!![/quote]

Ymmärsin, että eroatte nyt jostakin muusta syystä ja tuo pettäminen tuli muuten vain ilmi samaan aikaan.

narun jatkoks?
niin, se exän piti vaan tulla käymään siellä mökillä, ei jäämään punkkaa pehkuttamaan. Sitte vaan rupes kalja siinä maistumaan.. HITTO, en edes liioin välitä koko äijästä (exästä), nyt varsinkaan, eikä kyl ollu mikään nautinnollinen yö. ..mut eikai tää selittely mitään auta.. ..huohhh .. :(

Alkuperäinen kirjoittaja q:
miten mun on hyvä sanoa?? kumpa en olisi tiennyt koska olisin halunnut pitää perheeni kasassa!!
Etkö aiemmin sanonut että sait tietää vasta kun paperi oli pöydällä?
Vai eroatko ihan vaan siksi koska miehesi teki virheen etkä anna mahdolisuutta aikuistua ja korjata virheensä. Hienoa. Nykyään erotaan aika helposti.

james
Jos miehenä kuulisin että vaimo on pettäny mua entisensä kanssa ni kyllä eroaisin. Jos ei sen vertaa pysty ajattelemaan lastaan, että semmosta tekee, niin mihin sitä sitten vois luottaa... Samalla hakisin varmasti lapseni huoltajuutta!

Alkuperäinen kirjoittaja Kahlemestari:
Voi että kun jurppii tämmöset älä kerro kommentit.
Sanotaan näin että puolen vuoden pariterapian jälkeen on ollut varsin selväksi että toimivan suhteen saa rehellisyydellä.
Jokainen ihminen tekee virheitä, se on selvää. Ei voi edes odottaa keneltäkään etteikö koskaan tekisi virheitä. Sitä ei voi edes vaatia.
Se millaisia virheeitä tekee riippuu paljon ihmisestä.

Se mikä määrittää toimivan suhteen on se että ihminen kykenee myöntämään omat virheensä ja kohtaamaan ne. Se ennalta ehkäisee tämänkaltaisia tilanteita huomattavasti paremmin kuin salailu. Yhden salaisuuden rinnalla toinen ei tunnu enään niin vaikealta.

Joo kyllähän tieto lisää tuskaa, mutta elämä ei aina ole kivaa ja joskus pitää kohdata ikäviä asioita koska vasta silloin niitä pystyy käsittelemään ja pääsee käsiksi todellisiin ongelmiin.

Puhukaa hyvät ihmiset.
Juuri näin, en ymmärrä tätä salailukulttuuria.

Juu
Alkuperäinen kirjoittaja narun jatkoks?:
niin, se exän piti vaan tulla käymään siellä mökillä, ei jäämään punkkaa pehkuttamaan. Sitte vaan rupes kalja siinä maistumaan.. HITTO, en edes liioin välitä koko äijästä (exästä), nyt varsinkaan, eikä kyl ollu mikään nautinnollinen yö. ..mut eikai tää selittely mitään auta.. ..huohhh .. :(
Jos et kerran koko äijästä välitä, niin unohda koko juttu äläkä kerro miehelles..
Se ei satuta mitä ei tiedä..mutta kertomalla todennäköisesti pilaat liittosi..

Alkuperäinen kirjoittaja james:
Jos miehenä kuulisin että vaimo on pettäny mua entisensä kanssa ni kyllä eroaisin. Jos ei sen vertaa pysty ajattelemaan lastaan, että semmosta tekee, niin mihin sitä sitten vois luottaa... Samalla hakisin varmasti lapseni huoltajuutta!
Olet varmasti ylpeä itsestäsi kun olet valmis hajoittamaan perheesi etkä kohtaamaan oikeita ongelmia.

Hienoa että pystyt noin paljon ajattelemaan lastasi että rikot hänen perheen ennemmin kuin nielet katkeruuden ja hoidat tilanteen.

james
Alkuperäinen kirjoittaja Kahlemestari:
Olet varmasti ylpeä itsestäsi kun olet valmis hajoittamaan perheesi etkä kohtaamaan oikeita ongelmia.

Hienoa että pystyt noin paljon ajattelemaan lastasi että rikot hänen perheen ennemmin kuin nielet katkeruuden ja hoidat tilanteen.
Niinhän se menee. Jos toinen pettää eikä sitä anneta anteeks, ni sit ollaan perheenrikkojia. Mites se pettäjä? hä?

h
No sinä olet sinä, et edusta kaikkia miehiä.

james
Alkuperäinen kirjoittaja h:
No sinä olet sinä, et edusta kaikkia miehiä.
Totta! Toin myös hyvin selvästi sen esille, että kyseessä oli se kuinka itse toimisin. Ei ollut tarkoituskaan kertoa kuinka tulisi toimia.

juu
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Jos et kerran koko äijästä välitä, niin unohda koko juttu äläkä kerro miehelles..
Se ei satuta mitä ei tiedä..mutta kertomalla todennäköisesti pilaat liittosi..
Ap vaikuttaa sellaiselta henkilöltä jolle salailu aiheuttaisi suunnatonta ahdistusta. Kannattaisi siis avata suunsa ja tunnustaa.
Ap itse toki tuntee itsensä parhaiten.

Yhteistyössä