narun jatkoksi?
kiitos kahlemestari, noin teen, Pikkuinenkin ihmettelee miks itken vaan koko ajan..
mökillä eksäs kans?? :O et muka odottanut mitään tapahtuvan? no huh, kauhee tilanne.... kun mun mieheni petti, sain itse kuulla myöhempää... hän ei kertonut eikä myöntänyt (vasta kun nyt kun avioeropaperit on viety) olisin halunnut että hän itse olisi sanonut... toisaala taas olin onnellinen kun en tiennyt.... älä kerro...voimia.. toi on varmasti raskas taakka kantaa.. mut älä rankase miestäs enempää.... kärsit ite tyhmyytesAlkuperäinen kirjoittaja narun jatkoksi?:Olin tekohetkellä kännissä,exän kanssa. Oltiin mun vanhempien mökillä. Hitto!!! ..taidan kertoa Miehelle, nyt se tosin vielä (onneks) nukkuu :´´(
Niin no hyvä sun on sanoo, että parempi kun ei tienny, nyt kun eroatte muutenkin.Alkuperäinen kirjoittaja uskollinen:mökillä eksäs kans?? :O et muka odottanut mitään tapahtuvan? no huh, kauhee tilanne.... kun mun mieheni petti, sain itse kuulla myöhempää... hän ei kertonut eikä myöntänyt (vasta kun nyt kun avioeropaperit on viety) olisin halunnut että hän itse olisi sanonut... toisaala taas olin onnellinen kun en tiennyt.... älä kerro...voimia.. toi on varmasti raskas taakka kantaa.. mut älä rankase miestäs enempää.... kärsit ite tyhmyytes
Koetas nyt kaapii ittes kokoon, ei lapsen tarvitse sinun typeryydestäsi maksaa, et tainnu sinä yönä itkua tihrustaa kun touhusit exän kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja narun jatkoksi?:kiitos kahlemestari, noin teen, Pikkuinenkin ihmettelee miks itken vaan koko ajan..
Ei se suhde ole enää samanlainen vaikka jättäisikin kertomatta.Alkuperäinen kirjoittaja jos kerrot:Jos kerrot niin vastaat seurauksista. En usko että suhteenne tulee olemaan enää samanlainen ja jokaisena riitana asia nostetaan pöydälle, eli mieti kaksi kertaa!
Voi että kun jurppii tämmöset älä kerro kommentit.Alkuperäinen kirjoittaja uskollinen:mökillä eksäs kans?? :O et muka odottanut mitään tapahtuvan? no huh, kauhee tilanne.... kun mun mieheni petti, sain itse kuulla myöhempää... hän ei kertonut eikä myöntänyt (vasta kun nyt kun avioeropaperit on viety) olisin halunnut että hän itse olisi sanonut... toisaala taas olin onnellinen kun en tiennyt.... älä kerro...voimia.. toi on varmasti raskas taakka kantaa.. mut älä rankase miestäs enempää.... kärsit ite tyhmyytesAlkuperäinen kirjoittaja narun jatkoksi?:Olin tekohetkellä kännissä,exän kanssa. Oltiin mun vanhempien mökillä. Hitto!!! ..taidan kertoa Miehelle, nyt se tosin vielä (onneks) nukkuu :´´(
miten mun on hyvä sanoa?? kumpa en olisi tiennyt koska olisin halunnut pitää perheeni kasassa!!Alkuperäinen kirjoittaja q:Niin no hyvä sun on sanoo, että parempi kun ei tienny, nyt kun eroatte muutenkin.Alkuperäinen kirjoittaja uskollinen:mökillä eksäs kans?? :O et muka odottanut mitään tapahtuvan? no huh, kauhee tilanne.... kun mun mieheni petti, sain itse kuulla myöhempää... hän ei kertonut eikä myöntänyt (vasta kun nyt kun avioeropaperit on viety) olisin halunnut että hän itse olisi sanonut... toisaala taas olin onnellinen kun en tiennyt.... älä kerro...voimia.. toi on varmasti raskas taakka kantaa.. mut älä rankase miestäs enempää.... kärsit ite tyhmyytes
miten mun on hyvä sanoa?? kumpa en olisi tiennyt koska olisin halunnut pitää perheeni kasassa!![/quote]Alkuperäinen kirjoittaja uskollinen:Niin no hyvä sun on sanoo, että parempi kun ei tienny, nyt kun eroatte muutenkin.
Etkö aiemmin sanonut että sait tietää vasta kun paperi oli pöydällä?Alkuperäinen kirjoittaja uskollinen:miten mun on hyvä sanoa?? kumpa en olisi tiennyt koska olisin halunnut pitää perheeni kasassa!!Alkuperäinen kirjoittaja q:Niin no hyvä sun on sanoo, että parempi kun ei tienny, nyt kun eroatte muutenkin.Alkuperäinen kirjoittaja uskollinen:mökillä eksäs kans?? :O et muka odottanut mitään tapahtuvan? no huh, kauhee tilanne.... kun mun mieheni petti, sain itse kuulla myöhempää... hän ei kertonut eikä myöntänyt (vasta kun nyt kun avioeropaperit on viety) olisin halunnut että hän itse olisi sanonut... toisaala taas olin onnellinen kun en tiennyt.... älä kerro...voimia.. toi on varmasti raskas taakka kantaa.. mut älä rankase miestäs enempää.... kärsit ite tyhmyytes
Juuri näin, en ymmärrä tätä salailukulttuuria.Alkuperäinen kirjoittaja Kahlemestari:Voi että kun jurppii tämmöset älä kerro kommentit.
Sanotaan näin että puolen vuoden pariterapian jälkeen on ollut varsin selväksi että toimivan suhteen saa rehellisyydellä.
Jokainen ihminen tekee virheitä, se on selvää. Ei voi edes odottaa keneltäkään etteikö koskaan tekisi virheitä. Sitä ei voi edes vaatia.
Se millaisia virheeitä tekee riippuu paljon ihmisestä.
Se mikä määrittää toimivan suhteen on se että ihminen kykenee myöntämään omat virheensä ja kohtaamaan ne. Se ennalta ehkäisee tämänkaltaisia tilanteita huomattavasti paremmin kuin salailu. Yhden salaisuuden rinnalla toinen ei tunnu enään niin vaikealta.
Joo kyllähän tieto lisää tuskaa, mutta elämä ei aina ole kivaa ja joskus pitää kohdata ikäviä asioita koska vasta silloin niitä pystyy käsittelemään ja pääsee käsiksi todellisiin ongelmiin.
Puhukaa hyvät ihmiset.
Jos et kerran koko äijästä välitä, niin unohda koko juttu äläkä kerro miehelles..Alkuperäinen kirjoittaja narun jatkoks?:niin, se exän piti vaan tulla käymään siellä mökillä, ei jäämään punkkaa pehkuttamaan. Sitte vaan rupes kalja siinä maistumaan.. HITTO, en edes liioin välitä koko äijästä (exästä), nyt varsinkaan, eikä kyl ollu mikään nautinnollinen yö. ..mut eikai tää selittely mitään auta.. ..huohhh ..
Olet varmasti ylpeä itsestäsi kun olet valmis hajoittamaan perheesi etkä kohtaamaan oikeita ongelmia.Alkuperäinen kirjoittaja james:Jos miehenä kuulisin että vaimo on pettäny mua entisensä kanssa ni kyllä eroaisin. Jos ei sen vertaa pysty ajattelemaan lastaan, että semmosta tekee, niin mihin sitä sitten vois luottaa... Samalla hakisin varmasti lapseni huoltajuutta!
Niinhän se menee. Jos toinen pettää eikä sitä anneta anteeks, ni sit ollaan perheenrikkojia. Mites se pettäjä? hä?Alkuperäinen kirjoittaja Kahlemestari:Olet varmasti ylpeä itsestäsi kun olet valmis hajoittamaan perheesi etkä kohtaamaan oikeita ongelmia.Alkuperäinen kirjoittaja james:Jos miehenä kuulisin että vaimo on pettäny mua entisensä kanssa ni kyllä eroaisin. Jos ei sen vertaa pysty ajattelemaan lastaan, että semmosta tekee, niin mihin sitä sitten vois luottaa... Samalla hakisin varmasti lapseni huoltajuutta!
Hienoa että pystyt noin paljon ajattelemaan lastasi että rikot hänen perheen ennemmin kuin nielet katkeruuden ja hoidat tilanteen.
No sinä olet sinä, et edusta kaikkia miehiä.Alkuperäinen kirjoittaja james:Jos miehenä kuulisin että vaimo on pettäny mua entisensä kanssa ni kyllä eroaisin. Jos ei sen vertaa pysty ajattelemaan lastaan, että semmosta tekee, niin mihin sitä sitten vois luottaa... Samalla hakisin varmasti lapseni huoltajuutta!
Totta! Toin myös hyvin selvästi sen esille, että kyseessä oli se kuinka itse toimisin. Ei ollut tarkoituskaan kertoa kuinka tulisi toimia.Alkuperäinen kirjoittaja h:No sinä olet sinä, et edusta kaikkia miehiä.Alkuperäinen kirjoittaja james:Jos miehenä kuulisin että vaimo on pettäny mua entisensä kanssa ni kyllä eroaisin. Jos ei sen vertaa pysty ajattelemaan lastaan, että semmosta tekee, niin mihin sitä sitten vois luottaa... Samalla hakisin varmasti lapseni huoltajuutta!
Ap vaikuttaa sellaiselta henkilöltä jolle salailu aiheuttaisi suunnatonta ahdistusta. Kannattaisi siis avata suunsa ja tunnustaa.Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Jos et kerran koko äijästä välitä, niin unohda koko juttu äläkä kerro miehelles..
Se ei satuta mitä ei tiedä..mutta kertomalla todennäköisesti pilaat liittosi..