pettääköhän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mieheni?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän tuollainen ""Ajattelen sinua lämpimästi, koska tavataan?""- viesti mielestäni kertoo sen, että jotain on tapahtunut heidän välillään. Miksi nainen muuten kyselisi koska tavataan, kuin vanhalta ystävältä? Soita sille naiselle ja kysy, miksi hän oli lähettänyt kyseisen viestin miehellesi. Mitä sitten on loppujen lopuksi tapahtunut on eri asia. Onhan kyseessä voinut olla pieni ihastus, kenties ovat kahvilla käyneet, ja nyt nainen kuvittelee liikoja. Harmillista, jos miehesi ei voi olla rehellinen sinulle. Sillä tavalla kaikki selviäisi. Tämä on minun näkemykseni. Ei pidä olla liian sinisilmäinen, vaikka rakastaakin.

Koettakaahan tajuta jo, ei ne toiset naiset paljasta vaimolle suhdetta!
Miksi, koska se saattaa aiheuttaa välirikkoa miehen ja kakkosen välille, jos mies ei halua vielä/ollenkaan kertoa suhteesta.
Luottamus menee tähän miehellä tähän toiseen naiseen ja suhde yleensä katkea.

Jos kakkonen tosissaan haluaisi miehen itselleen, hän ei ole se joka paljastaa suhteen.

Koettakaa jo tajuta se!!

Tilanne on paha jo siinä vaiheessa, kun tuota kysymystä täytyy alkaa miettiä päässään. Aika usein sellainen ""perstuntuma"" pitää paikkansa, vaikka kysymys ei koko ajan pyörisikään päässä. Näin siis, ellei ihminen ole joku sairaalloisen mustasukkainen, joka ei muuta ajattelekaan..

Itse uskoin ex-poikaystävääni loppuun asti, mutta suhteen päättymisen jälkeen tajusin, että hän petti minua jossain vaiheessa eikä sen(kään) takia voinut enää jatkaa suhdettamme. Luulen, että alitajuisesti tiesin sen aina, mutta asia olisi ollut liian rankka käsitellä eron lisäksi. Toisaalta hyvä niin. Sainpahan käsitellä asioita pikkupäässäni sitä tahtia kun siihen pystyin. Ero sattui muutenkin niin kamalasti.

Näitä negatiivisia naama norsunv***lla olevia täällä riittää. Älä välitä ap, tsemppiä sinulle! Kyllähän meistä jokainen tietään että kampaajallakäynti piristää. Ei kai kukaan ole niin naiivi että luulisi pelkästään sen pelastavan suhteen. Ikäviä tuollaiset ihmiset joilla ei ole mitään hyvää sanottavaa. Eipä kai heillä itselläkään ole hyvä olla.

Voi, voi... Ei tuo pettämisasia parane siten, että yrität olla kuin se ei vaivaisi sinua. Toki aina kannattaa laittautua kauniiksi, mutta miehen mieli on kuitenkin muualla. Tiedän sen, koska olen mies, ja olen itsekin pettänyt ex- kumppaniani. Kyllä asia on vakava, jos miehen kännykästä löytyy kertomiasi toisen naisen viestejä. Siis, sinua petetään varmasti. Sä et voi tehdä muuta kuin elää omaa elämääsi. Miehesi ei kykene terveeseen parisuhteeseen kanssasi. En minäkään kyennyt. Oli niin mukava olla toisen naisen kiinnostuksen kohteena...

joo, sulle ap. Tietenkin teillä menee nyt hyvin sängyssä!! se on aivan selvä juttu! jo siitä tajuaa että miehellä on toinen ku alkaa kotona hormoonit hyrrään ja menee petissä hyvin!!

Mietippä vaan sitäkin kun sanoit ""että sängyssä menee kyllä hyvin""...Tottakait menee ja varmaan paremmin kun koskaan, sillä miehesi ei viihdytäkkään sinua vaan rakastaan joka hänellä on ja joka työnnöllään vaan ajattelee sitä rakastaan, jos ei vielä ole tullut niin kohta tulee uusia kiinnostavia asentoja joita miehesi haluaisi ""kokeilla"" kun on niissä asennoissa tottunut rakkaansa kanssa olemaan ja tunne se intohimo (jota sinä kutsut hyväksi seksiksi) kun miehesi silmät kiinni puskee sinua kun raivohärkä ja kuiskii korviisi miten hyvältä tuntuu...Se on sitä mitä hän tekee oikeasti salatulle rakkaalleen..!!!

Varmasti pettää.Kävi just samoin.Teen 3-vuorotyötä ja kun lähdin kerran yövuoroon hieman aikaisemmin,kurvasin kotiin takaisin ja siel oli jo yöseura saapunut.Kysyin muijalta kuka olet ja mitä täällä teet.Vastas,et Jaana ja teen mitä haluan.Siihen loppu mein suhde 19v

Te jotka epäilette kumppanin pettävän ja hän väittää puhelimen viestejä ""vitseiksi"". Pyytäkää kumppania hankkimaan puheluerittely. Siinä näkyy kaikki puhelut ja tekstarit jotka hän on soittanut/lähettänyt, kestot ja kellonajat. Jos ei suostu niin ei taatusti ole puhtaat jauhot pussissa.

Esimerkiksi Saunalahdella on netissä puheluerittely. Siitä näkee vuoden tapahtumat.

Kysyt ensimmäisessä viestissäsi ""mitä ihmettä tekisin"".

Kuule, älä tee yhtään mitään. Ole oma hurmaava itsesi johon
miehesi on ihastunut ja sitten rakastunut ja avioitunut kanssasi.
Hän on valinnut sinut elämänkumppanikseen ja vaimokseen.
Olet vaimo, ei Sinua niin vaan syrjäytetä parilla tekstiviestillä tai hyörimällä miehesi ympärillä. Miehelläsi on jonkinlainen pienimuotoinen juoksuaika ja hän on kovasti innostunut saamastaan huomiosta.

Avioliiton aikana tulee ihastumisia,ne ovat ohimeneviä eivätkä johda yhtään mihinkään mikäli sinä et ala sekoittamaan tätä puuroa omalla lusikallasi. Ei mies pysty
sinusta luopumaan noin vaan.

Koeta vaan pitää itsesi rauhallisesti tämän kaiken yläpuolella, katselet showta ulkopuolisena tarkkailijana.
Sekä miehesi että hempukka hyytyvät kyllä pikkuhiljaa ja sinä tulet viisaammaksi elämänkoulussa.

Hoida itseäsi, käy kampaajalla ja laita itsesi viimeisen päälle,
ei tietenkään mitään yliammuttua. Ole ystävällinen ja kiva.
Älä kysele tai näytä sitä että tarkkailet kaikkea.

Hermonsa hallitseva, rauhallisen tyylikäs, hymyilevä vihitty aviovaimo voittaa aina.

Lähetän sinulle lämpimiä ajatuksia ja tsemppiä ! SP

Oikeastiko olette noin vanhanaikaisia, että lakaistaan vaan maton alle ja värjätään tukka ja hymyillään tekohymyä julkisesti..? Kyllä se miehen juoksuaika siitä, onhan hän sinut valinnut, ei anneta syytä sanoa hulluksi.... helouu! Se oli ennen se kun nainen oli riippuvainen miehestä ja kaikki piti kestää, ei enää. Itsekin olin jonkin aikaa suhteessa valehtelevan ja pettävän miehen kanssa, kyllä pystyi uskomattomia juttuja päästelemään, nauratti melkein jos ei olisi itkettänyt. Olisi silti halunnut muuttaa yhteen, hankkia lapsen, en todellakaan tuntenut olevani 'se jonka mies puolisokseen valitsi'! Kyllä on oikeus minullakin valita ja löysinkin hyvän miehen, ei tarvitse valheita pelätä eikä tarvitse itselleen uskotella olevansa 'vaimo'. Miettikää mitä se sormuskaan merkitsee jos elätte valheessa, ansaitsette parempaa. Olen nähnyt katkeria, julkisivua ylläpitäneitä pareja paljon, sääliksi käy. Nainen aina yrittää ymmärtää, vaikka mies ei edes tunnusta tehneesä mitään.

Joo, mutta kannattaako yhden tekstiviestin takia erota?

Aina olette likat kolmen vuoden välein matkalaukkuinenne
ovensuussa seisomassa ja heti kuitenkin haette uutta ihmissuhdetta ja aina parempaa miestä itsellenne ja uutta
miesmallia lapsillenne.
Tuloksena suunnaton määrä n. 28 lapsisia uusperheitä.

Avioliittoa pitää hoitaa ja rakentaa ja vaikeuksien kohdalla
pysähtyä niitä selvittämään rakentavasti. Kriisit ovat kasvupaikkoja elämässä.

Oman arvonsa tuntevan vaimon ei tarvitse hymyillä tekohymyä eikä masentua hempukkalauman edessä.
Avioliitto ei ole mikään vanhanaikainen systeemi. Kaikkihan
naimisiin haluavat, hermot ei vai tahdo kaikilla kestää edes miehen hakemista tai naimisissa oloa. Tähän asiaan kun liittyy kaikenlaista ongelmaa ja kasvamista ihmisenä.

Lukekaahan taas vähän sitä vihkikaavaa, se on vala jonka olette vannoneet, kaikki eivät ehkä ajattele että jumalan edessä, mutta puolisollenne olette kuitenkin ne jutut luvanneet. Heti kun toisella vähän alkaa viiraamaan päästä
niin eikun ero vaan, niinkö?

Minähän siis en tiedä pettääkö mieheni minua vai ei, asiahan olisi tietysti aivan eri, jos tietäisin että hänellä on suhde. Hän on kuitenkin täysin sitä mieltä, että hänellä ei suhdetta ole eikä tule olemaan, ja toistaiseksi minun on tyydyttävä tähän, koska en voi ajatella, että oletuksena ajattelisin hänen valehtelevan.

Minä kuitenkin rakastan häntä syvästi, ja uskon hyvään hänen kohdallaan elleivät faktat kerro muuta. Epäilyksiä tietysti on, mutta en kai voi jäädä murehtimaan niitä, mielummin yritän jatkaa yhteistä elämäämme ja jättää naisen omaan arvoonsa.

ap:lle
Kyllä sinä sitten huomaat jos mies sinua ihan oikeasti pettää, ei hän pysty sinun kanssasi normaalia arkea elämään - tunnet ihollasi ettei kaikki ole ok. Ota vaan asiat rauhallisesti.
Keskity tekemään miehesi ja itsesi onnelliseksi äläkä säiky kaikesta.
Puhelimia tai taskuja ei kannata ratsata, älä alennu sellaisiin juttuihin. Nokka pystyyn,tupeeraus kuntoon, aito hymy naamalle. Näytä hempukoille,jotka nyhräilevät matkapuhelintensa kanssa mitä on vastassa kun yrittävät kiilata paikallesi.

Edelleenkin toivottelen Sinulle tsemppiä ja ihanaa elämää!
SP

Lässynlässyn....Vaadippas miestäsi pitämään tästälähin puhelin aina auki (hälytysäänet päällä ja lukitus pois), katotaan mitä selityksiä sitten tulee ja jos ei siihen suostu niin ASIA ON SILLÄ SELVÄ!
Ihmisen jolla ei ole mitään salattavaa, ei tarvitse pitää puhelintaan suljettuna/äänettömänä, että mietippäs sitä!

Mieti mitä haluat suhteeltanne. Mikäli haluat olla jatkuvassa epäluulossa ja toinen ei tunnusta, niin siitä vain jatka suhdetta.

Luultavasti miehesi ei tunnusta, vaikka joutuisi ""housut nilkoissa"" kiinni. Näin teki oma mieheni minulle, vaikka todisteetkin hankin. Annoin anteeksi ja jatkoimme. Kuinkas kävikään. Taas pettämistä.... Tätäkö haluat?

Vihkivala vannottaa myös olemaan pettämättä. Minä myös olen eronnut useasta poikaystävästä monen eri syyn vuoksi, kun 'vikoja' paljastui, kerran 'vikana' oli pettäminen. Ei edes tekstiviestiä vaan , uusi nro kännykässä, soitto naiselle ja mies oli väittänyt olevansa sinkku. Sitten asioita paljastui yhä lisää, matkalaukussa kortsupaketti työmatkoilla. Kaikki mies kielsi, jopa kortsut joku oli laittanut laukkuun! Koko paketin...! Onneksi ei ollut valoja vannottu, helpompi lähteä kuin jäädä kärsimään ja kestämään pienet päästä viirailut..
Etsinnän jälkeen hyvä mies lopulta löytyi, aina ei voi voittaa mutta lopussa kiitos seisoo. Enää ei tarvitse valheita epäillä, kyllä elämässä muutakin taistelua on ilman että tarvitsee nöyryytystä ja huonoa kohtelua kokea.

""Hermonsa hallitseva, rauhallisen tyylikäs, hymyilevä vihitty aviovaimo voittaa aina."" Onpa aivan kamalaa Lenita Airisto- tekstiä... Toisin sanoen, kun tukahdutat kaikki negatiiviset tunteesi ja väännät naamasi väkinäiseen hymyyn, mies pysyy rinnallasi. Kumpa tuo olisikin totta. Todellisuudessa monet miehet lähtevät toisen naisen matkaan, olipa vaimo kuinka hymyilevä ja ihana tahansa. Ei se ole siitä kiinni! Kuka jaksaa aina olla ""ystävällinen ja kiva"", kun mies häärää muualla, herranjesta!

huh...huh...voiko tuollainen olla totta,kun itekin tein saman,et löysin isänpäivänä avomieheni puhelimesta tekstareita tyyliin...nam,kun ajattelenkin sinua...tottakai sai heti selityksen tekstari ei oo minulle tarkoitettu,kun vaihdoin puhelinta,niin se oli jo valmiiksi puhelimessa ja paskan marjat,kun avomieheni lähti töihin just isänpäivänä,eikä oo tullu sen jälkeen...2kk oltu kihloissa...outoa touhua...vai voiko tät enää sanoa kihloissa olemisex,kun äijä on poissa enemmän ,kun yhessä mun kaa...kyllä ymmärrän,että työkin on tehtävä,mut missä on muun ajan ja selitykset osaa selittää ja mun vaan pittää uskoa kaikki,vai pittääkö...yritän soitella ei vastaa ja juominen on kai tärkeämpää,kun mun luona oleminen...apuava...

Yhteistyössä