E
Elena 87
Vieras
annan neuvon, potkaise nainen pihalle, ota ero, tuo pettäminen ei tuohon jää...[/QUOTE]---------
Niin, minä hölmö mies luulin että suhteemme ei toimi siksi kun minä
olen huono ihminen ja poissaoleva masentunut työnarkomaani maanikko
depressiivi. Kunnes selvisi että vaimo on pettänyt kolmen vuoden ajan
parin eri miehen kanssa "romanttisessa suhteessa" ja ilmeisesti satunnaisten baaritapaamisten kanssa myös.
Ja kylläpä minä olen ollut syyllinen ja kokenut itseni huonoksi, kun vaimo
ei ole ko. kolmen vuoden aikana antanut kertaakaan, kun olen luullut
koko ajan että syy on yksin minussa. Tässä sitä sitten ollaan helisemässä,
kun pommi läväytettiin naamalle niin pitäisi vain myöntää että minä
se syyllinen olen, antaa anteeksi ja jatkaa kuin ei mitään, muuten
takerrun menneeseen enkä rakenna suhdetta eteenpäin. Kun vaimo
on nyt perusteellisen vertailevan tutkimuksen jälkeen armollisesti päätynyt
siihen tulokseen, että oma mies on sittenkin parempi, tai ainakin lasten
ja omaisuuden kannalta helpoin vaihtoehto.
Niin että pitäisikö riittää tunnustuksen, että tulipas tässä petettyä,
vai onko petetyllä oikeus tietää myös kuinka usein, keiden kanssa ja miten (esim. miten pettäjä onnistui sumuttamaan vuosia niin että vain pieni
epäilys joskus kyti...)
%&!!#
Mita mielta tasta miehelle lahetteli joku nainen muutama vuosi sitten perseen kuvia. Nyt mies istuu kaikki illat netissa tieda hanta mita tekee ai niin ja ollaan kuulema enaa yhdessa vain lapsen takia!
Miten saan tuon aijan tajuamaan ettei se toimi nain en halua etta han pitaa jotain likasta pelia mun selan takana. Mesessakin lukee etta han on muka sinkku! Kaikkiko pitaa hyvaksya en jaksa enaa sekstailla tuommosen ukon kans ei kiinnosta yhtaan GOODBYE! Sanon ma.
Viimeksi muokattu: