Pettääkö mies?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vainoharhaa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
---------
Niin, minä hölmö mies luulin että suhteemme ei toimi siksi kun minä
olen huono ihminen ja poissaoleva masentunut työnarkomaani maanikko
depressiivi. Kunnes selvisi että vaimo on pettänyt kolmen vuoden ajan
parin eri miehen kanssa "romanttisessa suhteessa" ja ilmeisesti satunnaisten baaritapaamisten kanssa myös.

Ja kylläpä minä olen ollut syyllinen ja kokenut itseni huonoksi, kun vaimo
ei ole ko. kolmen vuoden aikana antanut kertaakaan, kun olen luullut
koko ajan että syy on yksin minussa. Tässä sitä sitten ollaan helisemässä,
kun pommi läväytettiin naamalle niin pitäisi vain myöntää että minä
se syyllinen olen, antaa anteeksi ja jatkaa kuin ei mitään, muuten
takerrun menneeseen enkä rakenna suhdetta eteenpäin. Kun vaimo
on nyt perusteellisen vertailevan tutkimuksen jälkeen armollisesti päätynyt
siihen tulokseen, että oma mies on sittenkin parempi, tai ainakin lasten
ja omaisuuden kannalta helpoin vaihtoehto.

Niin että pitäisikö riittää tunnustuksen, että tulipas tässä petettyä,
vai onko petetyllä oikeus tietää myös kuinka usein, keiden kanssa ja miten (esim. miten pettäjä onnistui sumuttamaan vuosia niin että vain pieni
epäilys joskus kyti...)
%&!!#
annan neuvon, potkaise nainen pihalle, ota ero, tuo pettäminen ei tuohon jää...[/QUOTE]



Mita mielta tasta miehelle lahetteli joku nainen muutama vuosi sitten perseen kuvia. Nyt mies istuu kaikki illat netissa tieda hanta mita tekee ai niin ja ollaan kuulema enaa yhdessa vain lapsen takia!
Miten saan tuon aijan tajuamaan ettei se toimi nain en halua etta han pitaa jotain likasta pelia mun selan takana. Mesessakin lukee etta han on muka sinkku! Kaikkiko pitaa hyvaksya en jaksa enaa sekstailla tuommosen ukon kans ei kiinnosta yhtaan GOODBYE! Sanon ma.
 
Viimeksi muokattu:
Mita mielta tasta miehelle lahetteli joku nainen muutama vuosi sitten perseen kuvia. Nyt mies istuu kaikki illat netissa tieda hanta mita tekee ai niin ja ollaan kuulema enaa yhdessa vain lapsen takia!
Miten saan tuon aijan tajuamaan ettei se toimi nain en halua etta han pitaa jotain likasta pelia mun selan takana. Mesessakin lukee etta han on muka sinkku! Kaikkiko pitaa hyvaksya en jaksa enaa sekstailla tuommosen ukon kans ei kiinnosta yhtaan GOODBYE! Sanon ma.

Kysy siltä naiselta miksi esittelee istumalihaksiaan miehellesi. Taisi olla miehesi suunnittelemassa ergonomista istuinta kyseiselle naiselle ja tarvitsi dataa siihen... Aika moni käyttää nettiä paljon nykyaikana. Ne ergonomian opinnotkin löytyvät nettikursseina, eli kuvio alkaa kummasti selkiytyä tässäkin tapauksessa.

Kuka nyt jonkin mesen henkilötietojen oletusasetuksia alkaa korjaamaan. Sehän on netin kautta keskustelua varten käytettävä ohjelma eikä mikään virallisten tietojen maistraatti.
 
Viimeksi muokattu:
Olemme 3kymppinen pariskunta ja meillä on 2lasta. Mieheni ihastui kai vuosi pari sitten kriisimme aikana toiseen naiseen, joka ei kai aluksi ollut kiinnostunut. Nyt mulla on vaan kamala tunne, että niiden välillä on jotain. Mieheni suuntaa aina sinne baariin, missä se nainen työskentelee ja ryyppyreissut kestää aamuun. Onko sen naisen luona. Miehellä on liikkuva työ, helppo niiden olis tavata jossain. Tietenkin mieheni kiistää kaikki. Puhelimesta löyty joskus viestejä, mutta ei enää hetkeen. Miehen kaverit on vaikeina kun kysyn näistä baari-illoista. Miten saan varmuuden? Tai tämän kamalan epävarmuuden itsestäni?


Itse lähdin vakoilemaan miestäni naisystäväni kanssa, koska vaistoni sanoi että miehellä on jotakin se toisen naisen kanssa, vaikka mies oikein katsoi minua suoraan silmiin ja vanno ettei ole mitään .
No sain miehen kiinni tolleen, oli pettänyt minua jo kaksi kuukautta, vaikka vanno rakkautta , mikä sika häh? ;D
heitin sian tietysti pellolle! ( eikä se toinen nainenkaan sitä sikaa enää huolinut ;D
 
Viimeksi muokattu:
Itse lähdin vakoilemaan miestäni naisystäväni kanssa, koska vaistoni sanoi että miehellä on jotakin se toisen naisen kanssa, vaikka mies oikein katsoi minua suoraan silmiin ja vanno ettei ole mitään .
No sain miehen kiinni tolleen, oli pettänyt minua jo kaksi kuukautta, vaikka vanno rakkautta , mikä sika häh? ;D
heitin sian tietysti pellolle! ( eikä se toinen nainenkaan sitä sikaa enää huolinut ;D


oli minulla että mieheni pettää minua. Ja kuinka ollakkaan näin se asia tosiaan oli mieheni on pettänyt minua kahden eri naisen kanssa. Nyt on sitten entinen mies.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä