Vai että epäilee ja kyttää, ja pirttihirmu?
Mene sinä metsään v-tuilemaa siitä!
Ukot on kuule sellaisia kusen ja paskan liruttajia että ne pitää niiden itsensäkin hyväksi saada ajoissa nalkkiin.
Kyttääminen alkaa, koska kun ukko näyttää siltä ettei enää rakasta, niin kivahan siihen on kuitenkin joku syykin löytää, ettei tarivtse odottaa kuin kuuta nousevaa jotain, mitä ei koskaan tule olemaan.
Kun miehen kanssa on, ja sijoittaa häneen ja suhteeseen henkistä pääomaa, joka taas on välttämätöntä jotta suhdetta voi edes sanoa suhteeksi, niin silloin on kuule vaihtoehdot vähissä sen saatanan luikertelijan kanssa jos ei mies ala käyttäytymään kuin mies naiselleen.
Se alkaa siitä että "Minulla menee töissä myöhään" ja jatkuu sillä että "mitä sä valitat kun mulla on töitä" , sitten naisen ei kestä enää tarvita tai haluta yhtään mitään, kun mies jo vetoaa töihinsä. Sitten mies huomaa, että TYÖ on niin perkeleen hyvä selitys kaikkeen, ettei hänen enää tarvitse vaivautua vaimolleen muuta sanomaankaan.
Siitä taas seuraa, että jos vaimo kiltisti nielee sen, että mies on pian töissä 24/7, mies huomaa että no mitäs muuta tässä voisi vielä keksiä, kun vapaa-aikaa eukosta on jo ihan koko ajan- kun eihän kotiin ole enää menemistäkään kun vaimo taas "tarvitsee" jotain, ukoltaan jota ei edes ole viikkoon nähnyt.
No, siihen väliin sopii rakastajatar.
Niin että haistakaa vittu kaikki jotka ette muka ikinä ole mustasukkaisia, oli miehellä toinen tai ei, niin paha olo on silloin kun on paha olo, ja selitys on löydyttävä ja se EI ole se joka mies antaa tavan vuoksi. VITTU!
Sama asia, kun nainen sanoisi joka päivä miehelle, että "minulla on kuukautiset", koska tietää ettei seksiä silloin tarvi antaa.
Kuinkahan kauan menisi, ennenkuin miehelläkin rupeaisi raksuttamaan, ettei naisella VOI olla joka saatanan päivä kuukautiset, vaan on jotain muuta kyseessä.
MIEHET JOTKA VETOATTE TÖIHINNE, ÄLKÄÄ LUULKO ETTÄ SE UPPOAA NAISEEN JOKA KERTA.
Elämä on valintoja.