Pettääkö mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vainoharhaa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vainoharhaa?

Vieras
Olemme 3kymppinen pariskunta ja meillä on 2lasta. Mieheni ihastui kai vuosi pari sitten kriisimme aikana toiseen naiseen, joka ei kai aluksi ollut kiinnostunut. Nyt mulla on vaan kamala tunne, että niiden välillä on jotain. Mieheni suuntaa aina sinne baariin, missä se nainen työskentelee ja ryyppyreissut kestää aamuun. Onko sen naisen luona. Miehellä on liikkuva työ, helppo niiden olis tavata jossain. Tietenkin mieheni kiistää kaikki. Puhelimesta löyty joskus viestejä, mutta ei enää hetkeen. Miehen kaverit on vaikeina kun kysyn näistä baari-illoista. Miten saan varmuuden? Tai tämän kamalan epävarmuuden itsestäni?

No jos se antaa jollekkin ""ruutallisen"" silloin tällöin niin sekö se on kamalaa?
Eikö tuo sinun käytäytyminen sitten muka vaikuta juuri siihen suuntaan että menee se jos on mennäkseen.
Onko sinun aivan pakko saada tietää ? ja jos niin miksi. paraneeko olosi jos selviää se mitä eniten pelkäät.

Ottamalla kunnolla selvää, tekemällä konkreettista eikä vain lennättämällä mielikuvitusta.

Kunnon mies ei ole kotoa pois aamuun. Baarit suljetaan viimeistään 02.00, sitten pitää mennä muualle. Mene katsomaan, minne sitä sulkemisajan jälkeen mennään. Eihän se ole konstikaan, taksi kulkee.

Ja mitä tämä ""varmuus"", joko pettämisestä tai uskollisuudesta sinun elämässäsi parantaa? Tiedän liittonne tuntuu olevan huonolla mallilla jokatapauksessa, joten olisi varmaan parempi harkita eroamista kuin jatkaa kidutusta....

Mä olen mielestäni ollut baarissa neljäänkin. Pilkku tulee tosin puolelta. Eli tietosi siitä, että sulkevat viimeistään kahdelta on jostakin viime vuosituhannen puolelta...

Laitapa miehesi puhelimeen paikannustoiminto, esim. soneralla ja elisalla on tämä. Sitten näet netistä missä miehesi (tai hänen kännykkänsä) on esim. klo 02.00-05.00 muutaman sadan metrin tarkkuudella. Tai soitapa suoraan tälle naiselle tai mene käymään baarissa ja kysy suoraan.

Mutta ennenkuin syyllistät naisen, ota selvää tosiaankin hänen työajastaan. Jos baari menee kiinni 04, ja jos se sattuu olemaan vielä hotellin baari, niin siellä on laitettava aamiainenkin valmiiksi. Eli työaika loppuu aikaisintaan 4.30 (loppusiivous) tai saattaa (aamiainen) olla 05 asti aamulla tai jopa 06 (itse päivystin hotellin respaa baarivuoron päälle - respa tuli töihin vasta 06 aamulla).

Eli tutki ennenkuin hutkit. Voihan miehelläsi olla joku muukin nainen/naisia. Helppohan heitä/meitä on mm. netistä löytää.

Siis ... aamiaisen laitolla tarkoitan siivousta, pöytien asettelua eli roudausta aamiaiskuntoon, kattausta (puffapöytä ym.) . Toki kokki laittaa itse ruuan, mutta hotelleissa yövuorontarjoilijat laittaa paikat uuteen uskoon (siivous + aamaiskattaus) sulkemisajan jälkeen. Eli jos baari menee kiinni 04, ei työaika yleensäkään lopu vielä tähän aikaan. Ja useimmiten sotku on melkoinen.

ja ennen kuin edes pääsee aamupöytää laittamaan on ne kassan laskut ja kirjanpito myyntien osalta, lasien ja muiden laitto, että seuraavien baarivuorolaisten ei tarvitse hyllyjä ensitöikseen täyttää.

Kyllä mun tietoni ovatkin ainakin viime vuosituhannelta... mutta perusviesti on tosiaan se, että tutki, ennenkuin hutkit.

Se tutkiminen tarvitsee vain pikkuisen energiaa ja luovuutta eikä tarvitse syyttömiä tuomita. Oma ukkosi tässä se pahantekijä on, aamuun ryyppääminen ei äijästä kummoista kuvaa anna. Potki perseelle.

voi jessus mitä ohjeita täällä annetaan! joo, tutki ja pengo ja kaiva ja epäile jne jne....Siinä on takuuvarmat keinot saada se ukko aina vaan kauemmaksi itsestään ja toisen naisen syliin! Älkää takertuko niihin ukkoihinne ku iilimadot!!! Jokainen ihminen tarvitsee omaa tilaa ja aikaa oli sitten avo/avioliitossa tai ei!! Voi ukko parat ku nää saamarin pirttihirmut ja puutarhaolennot heitä vainoo ja kyttää! Ei ole se ihmisen elämää!!! Parisuhde onnistuu vain ja ainoastaan silloin kun kummallakin on myös oma elämä!

yleensä vaan käy niin että sillä äijällä on se oma elämä...kun jonkun pitää niiden lastenkin kanssa olla. mutta jos vaimo tahtoo omaa elämää ja jotain kodin ulkopuolista vaikka aamu neljään venyviä baari-iltoja niin varmaan on harvase äijä naama mutrullaan, näin se vaan menee...

Ja saanen huomauttaa, että tosi usein me baaritarjoilijat saadaan näitä ehdotuksia. Meillä on useallakin nämä omat ihailijat, jotka viikonloppu toisensa jälkeen jaksaa käydä turhia lauseita latelemas. Että ukkos voi tosiaan olla joku näistä. Meillä on työpaikalla kirjoittamaton sääntö: kuormasta ei syödä ja se nimenomaan tarkoittaa asiakkaita. Ei toki varmasti päde kaikkiin.

Pettää, ???? jos itseään pettää niin sitten, mutta ketä muuta voisikaan pettää, tässä elon polulla kulkiessa kuin itseään. Jos mies/nainen harrastaa seksiä toisen ihmisen kanssa niin onko se pettämistä ? vai mikä se ongelma oikein on?
Eikö meillä jokaisella ole oikeus päättää omasta kehostamme, niinkuin naisetkin , kaiken"pehmittelyn" jälkeen sanoessaan että en minä nyt oikeastaan haluakkaan ja se on vain hyväksyttävä olit naimisissa tai et.
Samat oikeudet meillä on , siis jos vaimo sanoo ei tänään voi naapurin vaimo sanoa huomenna samaan kysymykseen kyllä ja homma hoituu. Hei tytöt se on elämää ; ) ja mie tiedän oon kokenut .

Vai että epäilee ja kyttää, ja pirttihirmu?
Mene sinä metsään v-tuilemaa siitä!
Ukot on kuule sellaisia kusen ja paskan liruttajia että ne pitää niiden itsensäkin hyväksi saada ajoissa nalkkiin.
Kyttääminen alkaa, koska kun ukko näyttää siltä ettei enää rakasta, niin kivahan siihen on kuitenkin joku syykin löytää, ettei tarivtse odottaa kuin kuuta nousevaa jotain, mitä ei koskaan tule olemaan.
Kun miehen kanssa on, ja sijoittaa häneen ja suhteeseen henkistä pääomaa, joka taas on välttämätöntä jotta suhdetta voi edes sanoa suhteeksi, niin silloin on kuule vaihtoehdot vähissä sen saatanan luikertelijan kanssa jos ei mies ala käyttäytymään kuin mies naiselleen.
Se alkaa siitä että "Minulla menee töissä myöhään" ja jatkuu sillä että "mitä sä valitat kun mulla on töitä" , sitten naisen ei kestä enää tarvita tai haluta yhtään mitään, kun mies jo vetoaa töihinsä. Sitten mies huomaa, että TYÖ on niin perkeleen hyvä selitys kaikkeen, ettei hänen enää tarvitse vaivautua vaimolleen muuta sanomaankaan.
Siitä taas seuraa, että jos vaimo kiltisti nielee sen, että mies on pian töissä 24/7, mies huomaa että no mitäs muuta tässä voisi vielä keksiä, kun vapaa-aikaa eukosta on jo ihan koko ajan- kun eihän kotiin ole enää menemistäkään kun vaimo taas "tarvitsee" jotain, ukoltaan jota ei edes ole viikkoon nähnyt.
No, siihen väliin sopii rakastajatar.

Niin että haistakaa vittu kaikki jotka ette muka ikinä ole mustasukkaisia, oli miehellä toinen tai ei, niin paha olo on silloin kun on paha olo, ja selitys on löydyttävä ja se EI ole se joka mies antaa tavan vuoksi. VITTU!
Sama asia, kun nainen sanoisi joka päivä miehelle, että "minulla on kuukautiset", koska tietää ettei seksiä silloin tarvi antaa.
Kuinkahan kauan menisi, ennenkuin miehelläkin rupeaisi raksuttamaan, ettei naisella VOI olla joka saatanan päivä kuukautiset, vaan on jotain muuta kyseessä.

MIEHET JOTKA VETOATTE TÖIHINNE, ÄLKÄÄ LUULKO ETTÄ SE UPPOAA NAISEEN JOKA KERTA.
Elämä on valintoja.

Pettäjämiesten ja työnarkomaanien perusvika on se, ettei jaksa kautta suostu kohtaamaan ongelmia. On "pakko" pettää koska vaimossa on jokin "vika", aina uusi nainen koska edellinen meni sekaisin ja alkoi pirttihirmuksi.
Kun sellaisen miehen kanssa alkaa kimppaan, niin kyseessä on erittäin rakastunut nainen.Mies ottaa hänet puolisokseen, koska on tottunut siihen että saa kaiken huomion kuin apteekin hyllyltä, ja saa sitten hyvän tekosyyn vittuuntumiseen asti ruikuttaa kuinka sekä pomo, että vaimo, että kaikki ihmiset häntä kiusaavat pitämällä hänestä.
Saatuaan rakastuneen naisen itselleen mies alkaa loputtoman pakoretken, ja olettaa että vaimo juoksee perässä hamaan maailmantappiin asti hänelle rakkautta tuputtamaan. Miehen mukaan: Jokainen ongelma on sitten vain seurausta vaimon epävakaasta mielestä, eikä siitä että mies ei keskity suhteeseen olenkaan? Haloo.

Jos mies ei halua rakastaa, niin häntä ei voi jahtaamalla pakottaa, mutta töihinsä vetoavat lurjukset eivät KOSKAAN sano suoraan ettei kiinnosta, päin vastoin, "rakastaa kovasti" : nainen joutuu puristamaan sen hänestä ulos, jonka jälkeen mies edelleenkin väittää, että nainen on jahtaamisellaan "aiheuttanut" sen että mies hakee ilonsa muualta.

Esimerkki: mies pettää naista 01.kesäkuuta 2004.
nainen saa sen selville 01.elokuuta 2004. on hiljaa kunnes aloittaa riidan vasta 22.joulukuuta 2004.
Mies syyttää pettämisestä viime viikon riitaa, jota ei ollut edes tapahtunut pettämisehetkellä. Misi hän väittää? Syy on se että hän on pettänyt koko ajan, ja noukkii selityksen aiheen sellaisesta minkä kuvittelee vaimoon uppoavan. Jotta vaimo syyttäisi itseään "kyttäämisestä".

No, entä jos mitään kyttäämistä ei ole koskaan tapahtunutkaan, kyttääminen on alkanut siitä hetkestä kun ensimmäinen epäilys heräsi.

Ja pettäminen on alkanut kauan ennen kyttäämistä, joten ei voi inakaan siitä johtua.

Mitä tästä opimme? Kytätkää minkä ehditte, naiset, koska pettäminen joko on tai ei, mutta kyttääminen sitä ei aiheuta eikä puolla puoleen tai toiseen.

Kyttääminen on OIRE ongelmista, ei ongelmien syy eikä. Jokainen tietää its onko omasta mielestään mielisairas, vai onko kyttääminen ja epäilykset alkaneet VASTA suhteen aikana.

Ja luottakaa naiset vaistoihinne, vaikka pettämistä ei olisi tapahtunut VIELÄ, niin paha olo suhteessa on vakavasti otettava asia.

Minä mietin että kenen kanssa se mies sitten "pettää" eiköhän kyse ole aina jostain naisesta, eli olipa se syy sysissä eli sepissä, niin aina naidaan jokainen löytää hyvän syyn tähän "pettämiseen" eikä se siis ole mikään veruke , sitä vaan tapahtuu ja sillä selvä.
On tyhmää väittää että vain miehet "pettää" niinhän se ei ole . ihminen hakee toisen läheisyyttä , hyväksytyksi tuloa ja iloa elämäänsä.ja jos sitä ei jostain suhteesta saa niin ehkä toisesta saa.
Se on juuri se ja sama minkä ja kenen toimesta sitä myrkkyä parisuhteessa alettiin toisilleen syöttää, se että sitä syötetään on se niin sanottu paha.
Minä en usko että kukaan on myötäsyntyjään "pettäjä" se taito kehittyy meihin pitkän ajan sisällä ja oikean paikan ja tilaisuuden tullen se sitten vaan tapahtuu, vaikka tietääkin että ei siinä kunnian kukko laula jos "käry" käy niin mitä väliä sillä enään siinä vaiheessa on , se sänkyyn menohan on tapahtunut mielessä jo kauan ennen kuin se todellisuudessa on edes mahdollista. se tapahtuu meidän sisällämme. ja siksi siihen täytyy "löytää " joku muu syylinen kuin itsensä.
Jos joku alkaa mustasukkaisesti vahtimaan toisen elämää saa olla varma että ajamalla ajaa kumpaninsa toiseen sänkyyn. sillä se syylisyys eli itsensä kanssa kamppailu on se joka näkyy päälle ja se yleensä tulkitaan jo tapahtuneeksi "pettämiseksi". Kun sitten syytöntä syylistetään vaikka hän käy vielä sisäistä kapailuaan , (sillä tuskin kukaan haluaa olla se saatanan sika) joksi leimataan kun lopultakin on vieraaseen sänkyyn mennyt.
Minusta teidän ei niin kovin ankarasti kannataisi käydä päälle jos huomaatte puolisonne näytävän syyliseltä vaan katsokaa mieluummin syvälle omaan sisimpäänne ja löytäkää sieltä ne tekijät joilla olette kumpanianne pois itsestänne työntämässä.
Ja jos sitten kun saatte selville että "pettänyt" on antaisitte mieluummin anteeksi , jos siihen ette kykene, ottakaa asiallinen ero, älkääkä kuitenkaan tuhotko sitä sisällänne asustavaa ihmistä , sillä kun sen saatte hengiltä ette ikinä voi kohdata syytöntä ihmistä, te tuomitsette kaikki puolisonne sukupuolta olevat samaan kasaan ja ajatte jälleen jonkun taistelemaan sen oman demoninsa kanssa. ja kierre senkun jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.........

Onko sua ikinä petetty? Oletko ottanut "ASIALLISEN ERON"?
Jos olet, niin onnea, olet todella onnistunut valioyksilö.

Jos et ole ikinä pettäjämiehen kanssa joutununut tekemisiin, niin onnea, sulla on silloin kaikki hyvin, ja voit lähteä ellipalstaltakin jo elämään omaa elämääsi.

Sorry kuitenkin, jos uskon että jos sinullakin oma lehmä ojassa.

Olet vasta rakastunut ja luulet liikoja suhteestasi. GOOD LUCK.

"minä olen töissä nyt"...kuuntelepa miestäsi...

Poimi päivänkakkara ja nypi terälehdet irti yksitellen. Laske samalla: pettää, ei petä, pettää, ei petä jne... Viiminen terälehti kertoo totuuden.
Mieti kuitenkin valmiiksi miten toimit, miten suhtaudut, miten elät jatkossa, oli vastaus kumpi tahansa ja pidä siitä kiinni, äläkä ala soutamaan ja huopaamaan päätöksesi kanssa sillä se on pahinta mitä voit itsellesi tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja janniina:
Onko sua ikinä petetty? Oletko ottanut "ASIALLISEN ERON"?
Jos olet, niin onnea, olet todella onnistunut valioyksilö.

Jos et ole ikinä pettäjämiehen kanssa joutununut tekemisiin, niin onnea, sulla on silloin kaikki hyvin, ja voit lähteä ellipalstaltakin jo elämään omaa elämääsi.

Sorry kuitenkin, jos uskon että jos sinullakin oma lehmä ojassa.

Olet vasta rakastunut ja luulet liikoja suhteestasi. GOOD LUCK.

"minä olen töissä nyt"...kuuntelepa miestäsi...

En minä tiedä onko minua "petetty" en ole edes kiinostunut, se että minua on aikanaan "syytetty" petturiksi vaikka se ei edes ollut totta, sitä jatkui vuosikausia, eli olen kulkenut sen polun. Minä tiedän.(tunnen kyllä muitakin)
Joskus nuorena löysin tyttöystäväni sängyssä hyvän ystäväni kanssa, toki silloin kirpaisi hieman, mutta omaansahan hän antoi. en kokenut että minua olisi petetty.

Yhteistyössä