datakin näyttää sen tietävän, sen verran tarkoin hän sanansa tänne palstalle asetteleeHaluan kuulla mukavia asioita, en totuuksia.
datakin näyttää sen tietävän, sen verran tarkoin hän sanansa tänne palstalle asetteleeHaluan kuulla mukavia asioita, en totuuksia.
Tarkoin? No joo, toisinaan hän kertoo minulle mitä oli kirjoittanut, pyyhkinyt pois ja sitten uusiksi. Mutta ei säästelläkseni minun tunteitani vaan palstalaisten.datakin näyttää sen tietävän, sen verran tarkoin hän sanansa tänne palstalle asettelee
Valehtelu on huomattavasti vaikeampaa kuin kertomatta jättäminen. Tietysti jos muotoilee kysymyksen niin että siihen voi vastata sopivasta näkökulmasta tai kertomalla osatotuuden niin tunteiden huomioon ottaminen on huomattavasti helpompaa. Esimerkiksi vaatteesta voi aina sanoa että pitää väristäTarkoin? No joo, toisinaan hän kertoo minulle mitä oli kirjoittanut, pyyhkinyt pois ja sitten uusiksi. Mutta ei säästelläkseni minun tunteitani vaan palstalaisten.
En usko Datan kykenevän valehtelemaan minulle tosipaikan tullen, vaikka olen sitä etukäteen pyytänyt.
En mahda sille mitäänKetjun kaappaus suoritettu
tuostahan voi suoraan päätellä että olit ollut siinämäärin hyvä pano että lajitoverille jäi mieleen ja haluaa uusinnanNyt ystäväni kertoi, että mies jonka kanssa olin kuulemma nukkunut lähekkäin (ilmeisesti oltiin nukahdettu), niin oli kysellyt numeroani, kysellyt lähtisinkö pizzalle jne.. Ystävääni huvitti eikä tietenkään antanut, mutta itse jäin miettimään että olisiko pitänyt soittaa miehelle...ja kysyä mitä tapahtui todella.
en uskallakaan soittaatuostahan voi suoraan päätellä että olit ollut siinämäärin hyvä pano että lajitoverille jäi mieleen ja haluaa uusinnan