Petin polttareissa - kerronko ennen vai jälkeen häiden?

• Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
datakin näyttää sen tietävän, sen verran tarkoin hän sanansa tänne palstalle asettelee
Tarkoin? No joo, toisinaan hän kertoo minulle mitä oli kirjoittanut, pyyhkinyt pois ja sitten uusiksi. Mutta ei säästelläkseni minun tunteitani vaan palstalaisten. :)

En usko Datan kykenevän valehtelemaan minulle tosipaikan tullen, vaikka olen sitä etukäteen pyytänyt.

Tarkoin? No joo, toisinaan hän kertoo minulle mitä oli kirjoittanut, pyyhkinyt pois ja sitten uusiksi. Mutta ei säästelläkseni minun tunteitani vaan palstalaisten. :)

En usko Datan kykenevän valehtelemaan minulle tosipaikan tullen, vaikka olen sitä etukäteen pyytänyt.
Valehtelu on huomattavasti vaikeampaa kuin kertomatta jättäminen. Tietysti jos muotoilee kysymyksen niin että siihen voi vastata sopivasta näkökulmasta tai kertomalla osatotuuden niin tunteiden huomioon ottaminen on huomattavasti helpompaa. Esimerkiksi vaatteesta voi aina sanoa että pitää väristä :)

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Kerro miehelle ennen häitä, minusta miehellä on oikeus tietää tuolaisesta ennen kuin menette naimisiin.
Jos minä saisin tietää vasta häiden jälkeen eikä kumppani olisi kertonut minulle, niin takuuvarmasti loukkaantuisin/ suuttuisin enemmän kertomatta jättämisestä ja ottaisin eron.

:(
Nyt ystäväni kertoi, että mies jonka kanssa olin kuulemma nukkunut lähekkäin (ilmeisesti oltiin nukahdettu), niin oli kysellyt numeroani, kysellyt lähtisinkö pizzalle jne.. Ystävääni huvitti eikä tietenkään antanut, mutta itse jäin miettimään että olisiko pitänyt soittaa miehelle...ja kysyä mitä tapahtui todella.

Nyt ystäväni kertoi, että mies jonka kanssa olin kuulemma nukkunut lähekkäin (ilmeisesti oltiin nukahdettu), niin oli kysellyt numeroani, kysellyt lähtisinkö pizzalle jne.. Ystävääni huvitti eikä tietenkään antanut, mutta itse jäin miettimään että olisiko pitänyt soittaa miehelle...ja kysyä mitä tapahtui todella.
tuostahan voi suoraan päätellä että olit ollut siinämäärin hyvä pano että lajitoverille jäi mieleen ja haluaa uusinnan

:(
Kohta kai pitäisi kertoa. Olisin halunnut lykätä häitten yli. En kestä, jos häät peruuntuu sen takia että ite möhlin kaiken, ihan kaiken. :( Tarkoitus on ollut kertoa joka tapauksessa, mutta en olisi halunnut heti. Niin kai sitten pitää, koska häitten jälkeenkään en uskaltaisi sen paremmin. :(

Yhteistyössä