Petin miestäni, kerronko nyt sille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Takeeda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Takeeda

Vieras
Muutamia viikkoja sitten petin miestäni, olin hirveässä humalassa (Joo, tiedän, ei ole mikään syy) ja satuimme mieheni veljen kanssa samaan baariin.
En muista tapahtunutta hyvin, mutta ainakin me suutelimme, ja tuntuu ihan älyttömän pahalta. (Muuta ei tapahtunut, ja minä vetäydyin pois tilanteesta ja totesin että tämä ei ole oikein) :(
Mieheni ei koskaan tekisi minulle niin.
Eli KERRONKO nyt miehelleni VAI VAIKENENKO, luulen että asia ilmenee kuitenkin joskus, koska kyseessä on hänelle läheinen ihminen. Onko aikaa kulunut jo liian kauan, olisiko pitänyt kertoa heti?
Tämä ja minä on perseestä.
En ole nähnyt veljeä sen jälkeen, enkä tiedä mitä hän ajattelee. He ovat kyllä mieheni kanssa puhuneet puhelimessa, mutta hän ei ole sanonut mitään miehelleni. Kusipää koko mies. :(

Jos on riski, että mies saa kuulla myöhemmin niin kerro.

Itse petin ja jäin vuoden päästä kiinni. Mies oli eniten suruissaan siitä, etten ollut kertonut ja sitä kautta tunsi itsensä vielä enemmän loukatuksi.

Vähemmällä oltaisiin päästy, jos olisin edes ollut rehellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja kerro:
Jos on riski, että mies saa kuulla myöhemmin niin kerro.

Tää on mun milestä jo aivan typerää, jos on riski niin kerro, jos ei niin elä kerro. Pidättekö te missään arvossa niitä miehiänne, vehtaatte selän takana ja sitten ootte vielä kaiken lisäksi niin raukkoja että ette kerro.

Jos veljestä kysymys niin kerrot heti miehelle sillä jos veli on kuspää niin varmasti käyttää tapahtunutta hyväkseen ja kertoo "sopivalla" hetkellä ja yrittää rikkoa teidän välit.

Alkuperäinen kirjoittaja täh?:
ei pusut oo pettämistä.se on espanjassa ihan norm.kats vaikka serranon perhettä

Joo, mä katsoin kerran salkkareita j sit siinä seppo keitti pontikkaa ja teinit joi, se on ihan normaalia et ukki keittää pontikaa ja pennut juo :)

Jos sä jossain kämyses baarissa imuttelet kännissä jotain toista ukkoo, niin onko se tosiaan ok? Tai onko se sun miehestäs ok?

Ja ihan vinkiksi, pusuja on monenlaisia :whistle:

No jos olet rehellinen, on parempi mahdollisuus selvittää asia. Kyseessä kun oli miehen veli, niin se vaan pahentaa tilannetta ja tapaus tulis todennäköisesti ilmi ennemmin tai myöhemmin kuitenkin ja on kuitenkin kaikkien kannalta parempi et olet itse rehellinen. Voit edes näin osottaa et välität sen verran et haluat olla rehellinen ja kadut tapahtunutta.

Tiedän olevani kusipää, enkai edes miettisi että kerronko jos minua ei kaduttaisi.. :(
Ja mielestäni tämä veli ei ollut yhtään sen lojaalimpi kuin minä miehelleni.
Kiitos, taidan yrittää kertoa, toivottavasti kaikki ei sitten kaadu, ja mieheni pystyy antamaan minulle anteeksi, edes jossain vaiheessa... :(

^hoh hoijaa.

Mitä epäilet syyksi sille, etten miehelle kertonut?

Se ei ollut se, että en pitäisi miestä arvossa vaan se, etten halunnut loukata häntä enää tippaakaan enempää, kuin mitä olin jo loukannut.
Mitä silmät ei näe, mitä korvat ei kuule, sitä sydän ei sure.

Ja toisaalta tajusin tekoni jälkeen, miten paljon se mies minulle oikeasti merkitseekin ja että tein elämäni mokan. En tietenkään halunnut mokaani paljastaa, sillä todennäköisesti olisin menettänyt mieheni. Kyllä, raukkamaisesti tehty ja äärettömän itsekkäästi, mutta toisaalta ajattelin tosissani, etten miehelle kerro, sillä en halua satuttaa.

Et ole tainnut itse koskaan pettää? Hyvät sinulle, sillä minun omalla tunnollani se kävi aika raskaaksi. Minulle oli mieletön helppotus jäädä kiinni, sillä niin synkkää salaisuutta on helvetin raskas kantaa. Mutta en silti olisi halunnut, että mies saa tietää. Mieluummin olisin vienyt salaisuuteni hautaan saakka, jotta miestä ei olisi sattunut.

Mielestäni sinä puhut nyt asiasta, josta et mitään tiedä. Tästä syystä toivoisinkin, että hieman miettisit asiaa eri näkökulmista ennen kuin lauot typeryyksiä.

^hoh hoijaa.

Mitä epäilet syyksi sille, etten miehelle kertonut?

Se ei ollut se, että en pitäisi miestä arvossa vaan se, etten halunnut loukata häntä enää tippaakaan enempää, kuin mitä olin jo loukannut.
Mitä silmät ei näe, mitä korvat ei kuule, sitä sydän ei sure.

Ja toisaalta tajusin tekoni jälkeen, miten paljon se mies minulle oikeasti merkitseekin ja että tein elämäni mokan. En tietenkään halunnut mokaani paljastaa, sillä todennäköisesti olisin menettänyt mieheni. Kyllä, raukkamaisesti tehty ja äärettömän itsekkäästi, mutta toisaalta ajattelin tosissani, etten miehelle kerro, sillä en halua satuttaa.

Et ole tainnut itse koskaan pettää? Hyvät sinulle, sillä minun omalla tunnollani se kävi aika raskaaksi. Minulle oli mieletön helppotus jäädä kiinni, sillä niin synkkää salaisuutta on helvetin raskas kantaa. Mutta en silti olisi halunnut, että mies saa tietää. Mieluummin olisin vienyt salaisuuteni hautaan saakka, jotta miestä ei olisi sattunut.

Mielestäni sinä puhut nyt asiasta, josta et mitään tiedä. Tästä syystä toivoisinkin, että hieman miettisit asiaa eri näkökulmista ennen kuin lauot typeryyksiä.

Kröhöm, missäs kohtaa sanoin että en itse ole koskaan pettänyt???

Mutta näköjään en kun sinä niin sanot, hyvä toisaalta.

Mutta enpä enään jatka asiaa "mistä en tiedä mitään".

kerro totuus. se sattuu mutta enemmän sattuu salailu kun kaikki tulee kuitenkin joskus ilmi. kokemusta on ja tästä eteenpäin kerron vaikeatkin asiat rehellisesti. ja parisuhde ei voi voida hyvin jos sinulla on tuollainen taakka kannettavana. mutta pyydä anteeksi ja koittakaa sopia, toivon kaikkea hyvää :flower:

Et ole tainnut itse koskaan pettää, KYSYMYSMERKKI?

Ja kyllä, olen edelleen sitä mieltä, ettet tiedä mistä puhut, sillä kyseenalaistit sen, miten minä pidän miestäni arvossa ja sitähän sinä tosiaan et voi tietää. Joten hienoa, ettet enää jauhaa muiden elämästä, joista et voi tosiaan mitään tietää.

Et ole tainnut itse koskaan pettää, KYSYMYSMERKKI?

Ja kyllä, olen edelleen sitä mieltä, ettet tiedä mistä puhut, sillä kyseenalaistit sen, miten minä pidän miestäni arvossa ja sitähän sinä tosiaan et voi tietää. Joten hienoa, ettet enää jauhaa muiden elämästä, joista et voi tosiaan mitään tietää.

Olen pettänyt VALITETTAVASTI!!

Mutta edelleenkään, minähän en siittä mitään tiedä, niin pidän turpani kii.