Petin miestäni, kertoakko vaiko ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wolffier.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä ihmeen keskenkasvuisia urpoja tänne oikein kirjoittelee, kävin painamassa anoppia ja muijan siskoo, nyt pyyhkii oikein hyvin. Menemme huomenna naimisiin, otin kaiken videolle niin voin katsella kun omalta naiselta ei irtoa pesää.

Olenko jotenkin outo? Mielestäni olen ihan normaali.

Kokemusta on. Oma mieheni kokenut ton exänsä kanssa. Siinä sopassa meni veljesten välit poikki ja mun miehelle sen veli on kuollut. Miehen vanhemmat on surun murtamia kun eivät enää saa perhettä kokoon...Että et nyt sählännyt omaa suhdettas vaan monen monen muunkin välit.

Eikö ole sitten sille tulevalle uudelle siipallekin kiva kertoo et oot käynny pettään exää sen veljen kanssa? Kiva historiikki veljen n*ssijan. Meinaan vaikka et kertois asiasta uudelles (oletan et tajuut erota) niin se voi pomsahtaa esiin joku kaunis päivä. Suomi on kuitenkin sen verta pieni maa... Kivan montun kaivoit elämääs.

Olisit vaan jättäny panematta sulhasesi veljee,kanna seuraukset!
Kuka on seuraavana vuorossa,kun kännäilet,sulhasesi isä vai joku muu perhepiiristä?
Oisit ollu suoraselkäinen ennen kuin petit pahimmalla tavalla! :headwall:

Ja tollanen menossa naimisiin? Ero miehestä ja kuksi vaikka puolen suomen kanssa, mut tee se sinkkuna, älä niin että loukaat toista. Tai tässä tapauksessa montaa muutakin. KASVA ENSIN AIKUISEKS ja mene vasta sitten vihille. Vai meinasitteko muksujakin alkaa pukata tohon auvoiseen liittoon?

Kait tää on provo?
Kuka tuollaista tekee edes vahvan humalan varjolla? Tai miksi sitä pitää yrittää edes jollain humalalla puolustaa?

Ihan oikein olisi, jos ap menettäisi kihlattunsa. Toki on niitä ihmisiä, jotka pysyvät yhdessä pettämisien jälkeen.

Sinulla huono omatunto ja haluat puhdistaa omatuntosi? Miksi muiden pitäisi siitä kärsiä?

Siis mitä te selitätte että tulee ilmi anyawy?? Ei tietenkään tule, kyllä aikuinen ihminen osaa pitää naamansa kiinni. Oon ekaa kertaa tällä palstalla ja ihme jengiä. Miks suotta aiheuttaa tuskaa ja kertoa asioita?? Ei oo valehtelua jos et puhu asiasta.

Pidä turpa kiinni ja ota opiksi. Jos siis haluat vielä miehesi kanssa jatkaa. Äläkä jatka suhdetta miehen veljen kanssa.
Mieti valmiiksi hyvä meriselitys siihen tilanteeseen kun tuo naiminen tulee ilmi.

Yhteistyössä