Petin miestäni naapurimme kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettäjänainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pettäjänainen;26321590:
Arvelin itse että se johtuu iästäni. Olen kuitenkin nuori ja kaunis. Ehkä en alitajuisesti vielä tahdo tuolla "muoriksi". Aiemmin olen silmillä himoinnut naapurini 19-vuotiasta poikaa. Upea ilmestys, enkä malta odottaa että hän paidatta tekisi pihatöitä. Voi mennä todella monimutkaiseksi kuvioksi kun en kuitenkaan aio jättää miestäni.

Voit lähteä muualle provoilemaan, kiitos.

[QUOTE="vieras";26321615]Anteeksi, mutta missä iässä olet ne muksusi tehnyt? Ja miksi? Onko miehesi vanhempi kuin sinä? Pakko kai olla, kun teillä on talo jne.

Tosiaankin, sinä olet liian nuori. Mutta itsepä olet osasi valinnut. Lapsille vain ikävä, sillä tuolla menolla et saa pidettyä perhettäsi kasassa.[/QUOTE]

Se kenen viestiä lainasit, ei ollut minun kirjoittamani. Mieheni on minua muutaman vuoden vanhempi. Mies jo halusi lapsia ja ympäristö myös puhui sen puolesta. Ajattelin, että miksen voisi jo olla äiti. Lasten takia juuri en aio enää tavata naapuria.

En eilen ehtinytkaan olla kauemmim netissa. Katsotaan nyt mita tapahtuu. Jos naapurin tai muiden miesten haikailu ei lopu talveen mennessa, aion ottaa eron. Koska en halua ketaan enempaa satuttaa. Tehty mika tehty, mahdollisuuksia harhailuun ei enaa ole! Talla puhelimella ei ole a:n pisteita.

Yhteistyössä