Petin miestäni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liar

Vieras
Petin miestäni ensirakkauteni kanssa. Seurustelimme 8 vuotta sitten ja olin kovasti häneen rakastunut ja toisinpäin. Olemme tavanneet muutaman vuoden välein ja vaihtaneet kuulumisia. Tällä kertaa tapahtui muutakin, emme harrastaneet seksiä, mutta suutelimme jne. Nyt on jotenkin epätodellinen olo. Toisaalta huono omatunto, toisaalta järkyttävä ikävä ensirakkauttani. Meillä molemmilla on useampi lapsi ja olemme tahoillamme naimisssa. En ikinä voisi elää eksäni kanssa, mutta seksuaalinen vetovoima on jotain uskomatonta!
Mutta mietin tässä lähinnä, että kerronko miehelleni mitä tein..

Saa saarnata jos siltä tuntuu, vaikka tiedän kyllä tehneeni väärin.

Ongelma tossa on se, että ei tainnut vanhan suolan janotus loppua vielä. Harrastitteko seksiä silloin aikoinaan ja oliko se hyvää? Vai oliko vaan esiteinisuhde?

Ongelma tossa on se, että ei tainnut vanhan suolan janotus loppua vielä. Harrastitteko seksiä silloin aikoinaan ja oliko se hyvää? Vai oliko vaan esiteinisuhde?

Kyllä harrastimme. Menetin neitsyyteni hänelle. Seksi oli hyvää. Olemme harrastaneet seksiä eromme jälkeenkin muutamia kertoja, mutta en ole ollut silloin parisuhteessa. Luultavasti emme voi tavata enää, koska ylitimme rajan. Kyllä vanha suola janottaa edelleen.

mä kans kehottaisin pitään nyt etäisyyttä siihen exään,itse päätät kerrotko vai etkö.. mä haluisin tietää jos mua on petetty,mutta en vaan sen takia että toisella on sen takia huono omatunto,vaan koska mulla ois oikeus kuulla siitä

V oi vittu mitä porukkaa täällä.. Sen verran selkärankaa jotta jos petät niin myös seisot sanojesi takana ja rehellisesti kerrot. Et sä välttämättä turvassa ole tuon salaisuutesi kanssa. Jos todella voit rakentaa elämäsi tuon valheen varaan niin siitä vaan. Voit jo nyt heittää hyvästit miehellesi koska tuollaiset paljastuu aina!! Ennemmin tai myöhemmin! Kiva joskus 50v kun luulet kaiken olevan tasapainossa menetät kaiken!!!

Jos rakastat miestäsi yhä niin en kertoisi hänelle tuosta suutelusta, suhteessa saattaa tulla joskus ihastumisia. Sinä kuitenkin päätät mihin vedät rajan ihastumisessa. Jos et rakasta miestäsi ja petät häntä niin eikö hänellä olisi oikeus tietää.

Ja onko sitä seksuaalista vetovoimaa enää sitten kun olette olleet seksisuhteessa useamman kerran, se voi hyvinkin hälvetä ja sitten muistat miksi hänestä erosit alunperinkin. Ei se tämänhetkinen parisuhde sitten välttis tunnukaan niin huonolle.

älä kerro jos et ette aijo erota kumpikaan tahoiltanne. mutta väärinhän teit ja itsekkin sen tiedät. onneksi ei mennyt senpidemmälle ja seuraavan kerran ymmärrät olla viisaampi. unohdat jutun kokonaan ja naurat kohta koko jutulle miten tyhmiä aikeita olet ajatellutkaan..

[QUOTE="asdf";24931544]älä kerro jos et ette aijo erota kumpikaan tahoiltanne. mutta väärinhän teit ja itsekkin sen tiedät. onneksi ei mennyt senpidemmälle ja seuraavan kerran ymmärrät olla viisaampi. unohdat jutun kokonaan ja naurat kohta koko jutulle miten tyhmiä aikeita olet ajatellutkaan..[/QUOTE]

Minä en todellakaan halua erota miehestäni. Exälläni menee huonosti vaimonsa kanssa, mutta vaikka he eroaisivat niin tiedän, etten ikinä voisi enkä halua jakaa elämääni eksäni kanssa. Tiedän todellakin tehneeni väärin. En aio tavata eksääni enää...

Yhteistyössä