A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistähän päättelit minun sortuvan samaan paskanjauhantaan kuin mieheni? Millä logiikalla ajattelit minun mustamaalaavan miestäni? En tiedä mitä ajattelin sanoa, olen jo jonkun aikaa eroa miettinyt ja eniten varmaan sitä mitä sanon lapsilleni, mutta suoraan sanottuna kaikki kuulostaa yhtä hullulta ja en keksi mitään järkevää, en edes ennen tätä,
onko aivan sama joku vammainen vai miksi hän ei ymmärrä ironiaa ja lue rivien välistä saati edes riveiltä!!?? ÄÄÄÄÄÄ
onko aivan sama joku vammainen vai miksi hän ei ymmärrä ironiaa ja lue rivien välistä saati edes riveiltä!!?? ÄÄÄÄÄÄ
Koska emme olleet vielä eronneet ja en saa miestä keskustelemaan niin en ole etukäteen lapsille sanonut. Olen ajatellut kun asiat ovat meidän osaltamme selvät, selvitän lapsillekin asian. Kun ei vielä edes vuokrasopparia yms ole ja aina voi tapahtua jotain niin en kokenut asiaa vielä tarpeelliseksi. Tästä on koko pettämisestäkim alle viikko.
Suurimman osan sanoin niin normaalisti kun nyt tällaisesta voi puhua, ja silti minua syytetään sädekehästä vaikka lapsia yritän suojella ja sanon että kaiken paskan otan vastaan mutten halua lapsille osuutta siitä, ja se että en muka halua kertoa mitään etten näytä huonolta... huoh en edes jaksa korjata näitä väitteitä
Korostan vielä että lapseni ovat 2 ja 4 v. HEIDÄN SUKUPUOLIELIMILLÄÄN PISSATAAN JA SE RIITTÄÄ HEILLE TIEDOKSI NYT. uskomatonta.
Tiedän miten vaningollista vanhemman mustamaalaaminen on lapsille. Siksi en sitä halua. Mikä siinä nyt on niin kamalaa? Olenhan minä nyt muitakin virheitä elämässäni tehnyt enkä pelännyt syyttelyä ja seuraamuksia koska ne on siedettävä jos kusee hommat. En ole sellainen. Siksi tämä on nyt eri juttu kun lapset vedetään mukaan minun virheisiini heidänkin tahtomattaan. Jos he totuuden kuullessaan minua haluavat vihata niin selvä. Mutten istuttamalla istuta heille vihaa ilman faktoja ja pohjustusta, koska he eivät sitä ansaitse. Mieheni vihan minä kyllä ansaitsen
Suurimman osan sanoin niin normaalisti kun nyt tällaisesta voi puhua, ja silti minua syytetään sädekehästä vaikka lapsia yritän suojella ja sanon että kaiken paskan otan vastaan mutten halua lapsille osuutta siitä, ja se että en muka halua kertoa mitään etten näytä huonolta... huoh en edes jaksa korjata näitä väitteitä
Eli sinä menisit kostamaan lapsille, jos puolisosi pettää sinua?