Niin päätit sitten olla sanomatta mitään ja vaan nissuttaa siinä ja pettää ja saada lasten isäkin sitten tuohon jamaan.Mistähän päättelit minun sortuvan samaan paskanjauhantaan kuin mieheni? Millä logiikalla ajattelit minun mustamaalaavan miestäni? En tiedä mitä ajattelin sanoa, olen jo jonkun aikaa eroa miettinyt ja eniten varmaan sitä mitä sanon lapsilleni, mutta suoraan sanottuna kaikki kuulostaa yhtä hullulta ja en keksi mitään järkevää, en edes ennen tätä,
Sinä käyt sen verran kierroksilla, ettei taida oikein ironia onnistua ja tuo isoilla kirjaimilla huutaminen vien loputkin uskottavuudestasi. Voisitko koittaa rauhoittua, jos haluat kuitenkin tilanteestasi jutella?onko aivan sama joku vammainen vai miksi hän ei ymmärrä ironiaa ja lue rivien välistä saati edes riveiltä!!?? ÄÄÄÄÄÄ
Ompa kypsää tekstiä.onko aivan sama joku vammainen vai miksi hän ei ymmärrä ironiaa ja lue rivien välistä saati edes riveiltä!!?? ÄÄÄÄÄÄ
kuulostaa jo tervejärkisemmältä. Paitsi siltä osin, että toive asioiden selkeytymisestä miehen ja sinun välillä on epärealistinen ainakaan nopealla tähtäimellä. Voi olla että ne eivät selkeydy koskaan, mutta eivät ainakaan sinä aikana kun asutte saman katon alla. Mies ehkä välttämättä tarvitsee toipumiseensa aikaa näkemättä sinua ollenkaan. Pitkittäminen olemista löyhässä hirressä ei ole eduksi kenellekään teistä, vähiten lapsille.Koska emme olleet vielä eronneet ja en saa miestä keskustelemaan niin en ole etukäteen lapsille sanonut. Olen ajatellut kun asiat ovat meidän osaltamme selvät, selvitän lapsillekin asian. Kun ei vielä edes vuokrasopparia yms ole ja aina voi tapahtua jotain niin en kokenut asiaa vielä tarpeelliseksi. Tästä on koko pettämisestäkim alle viikko.
Et sinä mitään lapsia tässä suojele, sinä pelkäät että lapsesi saavat tietää minkälainen äiti heillä on.Suurimman osan sanoin niin normaalisti kun nyt tällaisesta voi puhua, ja silti minua syytetään sädekehästä vaikka lapsia yritän suojella ja sanon että kaiken paskan otan vastaan mutten halua lapsille osuutta siitä, ja se että en muka halua kertoa mitään etten näytä huonolta... huoh en edes jaksa korjata näitä väitteitä
En voi kieltää olevani vammainen, mutten voi sitä myöntääkkään. Diagnoosia ei ole. Olen kuitenkin aina epäillyt olevani kaikkea muuta, kuin täysijärkinen.onko aivan sama joku vammainen vai miksi hän ei ymmärrä ironiaa ja lue rivien välistä saati edes riveiltä!!?? ÄÄÄÄÄÄ
Sä et vissiin tajunnut kappaleen pointtia... koitas lukasta uudelleen ihan ajatuksen kanssa.Korostan vielä että lapseni ovat 2 ja 4 v. HEIDÄN SUKUPUOLIELIMILLÄÄN PISSATAAN JA SE RIITTÄÄ HEILLE TIEDOKSI NYT. uskomatonta.
Pettäminen, petos, petturi = luottamuksen menettäminen.. Jos kykynee pettämään edes yhtäkään läheistään, pystyy kyllä tekemään muitakin asioita, muille läheisille, joilla luottamus menetetään.Tiedän miten vaningollista vanhemman mustamaalaaminen on lapsille. Siksi en sitä halua. Mikä siinä nyt on niin kamalaa? Olenhan minä nyt muitakin virheitä elämässäni tehnyt enkä pelännyt syyttelyä ja seuraamuksia koska ne on siedettävä jos kusee hommat. En ole sellainen. Siksi tämä on nyt eri juttu kun lapset vedetään mukaan minun virheisiini heidänkin tahtomattaan. Jos he totuuden kuullessaan minua haluavat vihata niin selvä. Mutten istuttamalla istuta heille vihaa ilman faktoja ja pohjustusta, koska he eivät sitä ansaitse. Mieheni vihan minä kyllä ansaitsen
Elä välitä täällä (pieni) osa on niin pahoinvoivia, että heidän pitää purkaa sitä muihin haukkumalla yms.Suurimman osan sanoin niin normaalisti kun nyt tällaisesta voi puhua, ja silti minua syytetään sädekehästä vaikka lapsia yritän suojella ja sanon että kaiken paskan otan vastaan mutten halua lapsille osuutta siitä, ja se että en muka halua kertoa mitään etten näytä huonolta... huoh en edes jaksa korjata näitä väitteitä
Ei, vaan on mahdotonta ennustaa, kuinka itse kukin petetyksi tullessaan käyttäytyy. Toisilla tulee tuo täysrähinä, mitä minäkään en pidä oikeana. Lapsia pitäisi varjella niin paljon kuin ikinä mahdollista.Eli sinä menisit kostamaan lapsille, jos puolisosi pettää sinua?