petin ja nyt mies haukkuu mua lapsille

  • Viestiketjun aloittaja 453773
  • Ensimmäinen viesti
453773
tein tyhmästi juu juu mutta miestäni kohtaan, en ole vannonut lapsilleni yksiavioisuutta... vaikka se lapsiinkin vaikuttaa eron ja ilmapiirin kautta tiedän.. Miten teihin joilla ero vanhemmat haukkui toisiaan, se on vaikuttanut, koska mun mielestä toi on äärimmäisen typerää, lapsellista ja vahingollista.. mies haukkuu mua kokoajan lapsille, ei siis ainakaan vielä erottu, kohta varmaan, mutta siis sori sekavuus, mutta miksi mies ei tajua vaikka yritän sanoa että toi on jo varmaan pettämistäkin kamalampaa!! Miksi sotkea lapsia tähän tällä tavalla kun vaikeeta niille tulee muutenkin! meillä siis ihan pienet lapset jotka ymmärtää vaan pääpointin että äiti on kamala, mutta en usko että tämä loppuu edes miehen rauhoituttua. Miksi laittaa lapset käsittelemään aikuisten ongemia?? EN TAJUA. selvästikin olen hirveä huora ja ansaitsen kuolla, mutta miksi meidän lasten päät pitää sekottaa mua niin ahdistaa!!! Ne kattoo niin surkeesti kun niillä on selvästi paha mieli kun "äiti on hullu, sekopää, äiti menee kohta hoitoon, äiti on vähän itsekäs, äidillä on uus mies, teidän isäpuoli" VITTU ETTÄ EN YMMÄRRÄ MITEN MIKÄÄN SAA IHMISEN KÄYTTÄYTYMÄÄN NOIN !! purkaa nyt lapsiin inhoaan.. :(
 
Aika moni äiti tekee tuota ihan samaa kun mies on pettänyt. Ehkä sun kannattaisi udella sellaiselta, jo eronneelta, joka on päässyt asiasta yli. Siis että miten pääsi sen yli.

On tuo vahingollista lapsille mutta mitä sä voit tehdä. Et kai mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: dipt ja Nyynä
2345
Siis voi jumalauta kyllä minä kestän älkää nyt sitä jauhako mutta miksi lapsia pitää noin kiduttaa!!! Onhan tuo nyt ihan kamalaa, ei sen takia että kuva minusta "vääristyy", vaan koska se on niin ristiriitaista ja pelottavaa ja he syyttävät itseään tai mitä vaan, petin miestäni mutta olen silti lasteni äiti, aina. enkä ymmärrä mitä apua tuosta on kellekään. haukkukoot minua jos haluaa..
 
53425324
mutta eihän pienet lapset voi tuollaisia asioita käsitellä ja ymmärtää! En tajua teitä miten tuo muka on ok pienille lapsille kertoa?? Pettämiseni on oma asiansa sitten jeesustelun osalta. miehelläni on oikeus olla vihainen jne mutta lapsillani pitäisi olla lasten jutut
 
2666
voi jumalauta yksi ainoa ihminenkö pitää miestäni väärin tehneenä?? MITÄ. Vittu olette kamalia jos kaadatte kaiken heidän niskaan. Jos olisin alkoholisoitunut äiti ja eroaisimme tms niin ei kai sitäkään kerrottaisi pienille lapsille että äiti vähän ryyppää eikä välitä muusta hei oikeasti... Saa kertoa sitten vanhempana kun osaa asian käsitellä mutta hei ihan turha toisia kuormittaa
 
36434656
tässä tilanteessa voin kyllä sanoa että lapseni kärsivät enemmän kuin minä, eivät pettämisestäni koska se ei kohdistunut heihin, vaan mieheni käytöksestä. Pettäminen itsessään on mitä on mutta jos kyse olisi mistä tahansa murheen kaatamisesta lasten niskaan niin mielestäni niin ei tehdä, ja kaipasin vinkkejä miten saada mies se tajuamaan
 
Lapsesta tuntuu aina kamalalta jos toinen vanhempi haukkuu toista. On siihen sitten syytä tai ei.

Tajua, että mieheen sattuu ja on loukkaantunut ja mustasukkainen mutta aikuisena pitäisi ymmärtää olla sälyttämättä taakkaa lapsille.

Ei oo reilua! Ei ollut pettäminen aapeeltä eikä oo lapsille haukkuminen aapeen mieheltä.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
"Titta"
Mahdollisia seuraamuksia olisi kannattanut miettiä jo siinä vaiheessa kun sitä pildeään lähtee muille jakamaan.

Mies tekee kuitenkin väärin. Ei kuulu lapsille tuo asia, tai no, tavallaan kuuluu, mutta ei tuolla tavoin kuin miehesi tekee.

Sinä oot koko sopan keittänyt, niin koitahan saada tilanne haltuun siellä. Jos ei muuta, niin muutat pois.
 
Lapsia ei saisi laittaa kärsimään, todella asiatonta ja typerää käytöstä mieheltäsi.

Pettäminen ei tietystikään kiva juttu ole, mutta ei se ole mikään syy leimata ihmistä ja haukkua tätä jatkuvasti, etenkään lapsille.
AP:n mies on mielestäni enemmän "syntinen" tässä, kuin ap.

Pettäminen on pikku juttu verrattuna omien lasten pahentamiseen.
 
7637737
Kaiken sen paskan mitä tulen saamaan mieheltä olen valmis ottamaan koska teidän että olen sen ansainnut. Ihan oikeasti en ymmärrä miten joku väittää että haluan vaan näyttää hyvältä lasten silmissä... huoh... Kyse ei todellakaan ole siitä. Jos olisi niin kai minä nyt jauhaisin niille että isi valhetelee ja keksisin sitten vaikka jotain millä korostaa ihanuuttani mmutta kun jumaliste haluan vaan että mies ajatelkoon mitä vaan, mutta lasten ei tarvitse elää ristiriitaisesti tai sekavasti tai hämmennyksissä jne. Koska tilanne on lapselle liikaa käsitellä, varmasti. En halua kuormittaa lapsiani, jos haluaisin puhdistaa kuvaani niin sen tekisin sitten valehtelemalla lapsille. Mutta en tajua miksi kukaan voisi ajatella noin,
 
Käsittämätöntä, että ketju koostuu lähinnä ilkkuvista kirjoittajista, joiden mielestä on ihan hyväksyttyä kaataa tuollaisia asioita lasten niskaan ja haukkua lapsille heidän toista vanhempaansa.

Iljettäviä olette, toivottavasti ette itse vanhempia kuitenkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie ja Nyynä

Yhteistyössä