petettykkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pilke

Vieras
Hei! kertokaa mulle mitä teen tai miten itse olette toimineet jos on ollut vastaavaa? tulen kohta hulluksi ajatusteni kanssa!
Mieheni oli laittanut itsestänsä ilmoituksen johonkin palstalle,seura mielessä.Ei kauaakaan kun tekstarit lenteli jonku naisen kanssa ja viikon päästä lähti katsomaan minkälainen nainen oli! Hänestä siinä ei ollut mitään pahaa jos kävi hänen luonaan ja kun oli kauempaa niin oli VAIN yötä hänen luonaan.Hän haluaa kuulema ystävän ja aika näyttää syntyykö enempikin.Olin ihan ihmeissäni moisesta koska meillä ei ole ollut koskaan vastaavaa ja kaikki pitäisi olla hyvin, rakastan miestäni ja olen hyvän-näköinen nainen vaikka lapsia on kolme.Siitä olen kuullut miehiltä, mutta minun mieleen ei tulisi hakea muuta jos on aviossa!olen itse aina selventänyt oman tilanteeni miehille ja sanonut ei kiitos!
No yhteys naiseen loppui,koska nainen lopetti sen.Mies luvannut olla jatkossa kokeilematta moisia juttuja, mutta mista voin tietää?
Hänen omiin tiedostoihin,sähköposteihin jne.on salasanat,kännyyn salasanat. ettei muut kuin hän pääse niihin, muilla perheessä ei ole moisia.
Jotenkin tuntuu etten luota häneen nyt yhtään,hain jo asuntopaperitkin. mutta en haluaisi sitäkään,koska rakastan miestäni ja haluaisin olla onnellinen hänen kanssaan. Mitä teen???
Nyt hän lähtee huomenna työmatkalle muiden firman miesten kanssa kolmeksi päiväksi, arvatkaa epäilenkö koko ajan?.
Hän on luvannut jatkossa kertoa kaikesta, ettei niin kuin nyt että sain tietää jälkikäteen ja siinäkin valehdeltiin siihen asti että aina sain totuuden selville muualta!sitten vasta myönsi!
Haluaisin luottaa, mutta tuntuu etten voi ja epäilen koko ajan, eikä sekään paranna tätä tilannetta.
Kertokaa omista vastaavista jutuista, jos saisin niistä apua.
Voihan olla niinkin että jatkossa kaikki menee niinkuin ennenkin ja tämä oli opetus miehellekkin, mutta...hän kyllä vannoo rakastavansa minua eikä haluaisi eroa mutta teot eivät tunnu siltä.

Jos teidän suhteessa miehesii mukaan on kaikki hyvin niin miksi hän tekisi niin? miksi loukata sinua tahallaan?? onko antanut selitystä miksi näin teki? jos omalla kohdalla olisi sama tilanne en pystyisi enää olemaan siinä suhteessa. Luottamus on kaiken a ja o!!

tsemppiä mitä ikinä teetkin asian suhteen. :hug: :hug:

niin kyllä mustakin vähän tuntuu että jokin mättää enkä kyllä itse enää luottaisi.ehkä sun kannattaa tehdä selväksi mitä olet valmis sietämään ja mitä et?kysyä miltä hänestä tuntuisi jos itse käyttäytyisit samalla tavalla??
ja jos ei muuta ni sanot hyvästi!
kyllähän se sieltä takaisin tulee jos tosissaan haluaa...
paha neuvoa.. :hug: tsemppiä sinulle ja koitahan jaksaa...

Näenpähän ainakin nuista teidänkin mielipiteistä ettei ajatukseni ole jotenkin väärät, mies kun väittää että paisuttelen asiaa turhaa kun mitään ei ole vielä tapahtunut! niinpä, mutta milloin tapahtuu.
Mä oon niin raukka että varmaan roikun tässä ja ootan jotain vielä pahempaa ennen kuin uskallan lähteä, lapset onneksi jäisivät minulle koska mies ei heitä haluaisikaan.
Lapset, varmaan kaiken alku. mies ei välitä lapsista,ei olisi varmaan halunnut oikeasti yhtäkään.Minä hoitanut ja rakastanut heitä.
Mies sanoo ettei minulla ole aikaa hänelle,etten huomaa häntä ja hössötän kotona kaiken aikaa! Vaikeaa kun käyn töissäkin, hoida kodin,lapset kaiken, mies ei pistä tikkua ristiin kotona.käy töissä ja illat istuu sohvalla telkku kaverina eikä halua osallistua mihinkään,ei tehdä mitään.ei lähteä meidän kanssa mihinkään, minä kyläilen lasten kanssa ja koitan viedä heitä uimaan,harrastuksiin jne..
Silti muistan sanoa hänelle että rakastan häntä,kyllä hoidan häntäkin ja kun lapset nukkuu koitan saada aikaa hänellekkin,mutta miksi hän tekee sitten tämmöistä?
Mitä minun vielä pitäisi tehdä?..mikä vika minussa on? voi miten paljon kysymyksiä ja ajatukset ihan sekaisin!

Ei sussa mitään vikaa ole, älä ala itseäs syyttelemään tilanteesta, sun ukkos tuossa käyttäytyy kuin mikäkin teini-ikänen idiootti!
Jos et mieheltäs minkäänlaista kunnioitusta ja vasta rakkautta saa niin yritä koota voimasi ja lähteä!
:hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2005 klo 14:16 pilke kirjoitti:
Näenpähän ainakin nuista teidänkin mielipiteistä ettei ajatukseni ole jotenkin väärät, mies kun väittää että paisuttelen asiaa turhaa kun mitään ei ole vielä tapahtunut! niinpä, mutta milloin tapahtuu.
Mä oon niin raukka että varmaan roikun tässä ja ootan jotain vielä pahempaa ennen kuin uskallan lähteä, lapset onneksi jäisivät minulle koska mies ei heitä haluaisikaan.
Lapset, varmaan kaiken alku. mies ei välitä lapsista,ei olisi varmaan halunnut oikeasti yhtäkään.Minä hoitanut ja rakastanut heitä.
Mies sanoo ettei minulla ole aikaa hänelle,etten huomaa häntä ja hössötän kotona kaiken aikaa! Vaikeaa kun käyn töissäkin, hoida kodin,lapset kaiken, mies ei pistä tikkua ristiin kotona.käy töissä ja illat istuu sohvalla telkku kaverina eikä halua osallistua mihinkään,ei tehdä mitään.ei lähteä meidän kanssa mihinkään, minä kyläilen lasten kanssa ja koitan viedä heitä uimaan,harrastuksiin jne..
Silti muistan sanoa hänelle että rakastan häntä,kyllä hoidan häntäkin ja kun lapset nukkuu koitan saada aikaa hänellekkin,mutta miksi hän tekee sitten tämmöistä?
Mitä minun vielä pitäisi tehdä?..mikä vika minussa on? voi miten paljon kysymyksiä ja ajatukset ihan sekaisin!

dodiih!

Toi on ihan ilmiselvää että mies on mustasukkainen sinusta!
Hän yrittää saada sun huomioo mutta sanon vain että on HARVINAISEN OUTO tapa!!! mutta huomio taattu ainakin!!
Ensinnäkin sinussa ei ole mitään vikaa!!!!!!!! sinä et ole tehnyt mitään väärää!!
Musta sun pitäisi antaa sun miehelle ns. ukaasi että joko sinä+lapset (tulevat samassa paketissa) tai sitten ei mitään!
Sun pitäis keskustella asiasta ja sanoa että jos tilanne ei muutu niin se loppuu sit!

kyllä kaikki vielä tavalla tai toisella päättyy hyvin! :hug:

Te ootte ihania, mua jo hymyilyttää kun luin nuo pari viimestä!
Mun ois pitäny jo aikasemmin keksiä joku reitti päästä purkautuun ja saada muidenki mielipiteitä.
Kiitti teille kaikille!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2005 klo 14:03 criss kirjoitti:
Jos teidän suhteessa miehesii mukaan on kaikki hyvin niin miksi hän tekisi niin? miksi loukata sinua tahallaan?? onko antanut selitystä miksi näin teki? jos omalla kohdalla olisi sama tilanne en pystyisi enää olemaan siinä suhteessa. Luottamus on kaiken a ja o!!

LUITKO URPO AP;N TEKSTIÄ IHAN JÄRJEN KANSSA?MIES HAKEE VIERASTA "SITÄ" JA SILLÄ SELVÄ ,AINAKIN ON HAKENUT,,,JA IHMEKÖS JOS LUOTTAMUS PUISSA?? :whistle: :whistle: :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2005 klo 15:56 hallooooo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2005 klo 14:03 criss kirjoitti:

LUITKO URPO AP;N TEKSTIÄ IHAN JÄRJEN KANSSA?MIES HAKEE VIERASTA "SITÄ" JA SILLÄ SELVÄ ,AINAKIN ON HAKENUT,,,JA IHMEKÖS JOS LUOTTAMUS PUISSA?? :whistle: :whistle: :whistle:

Tais mennä IIISSSOOO herne nenään..=) :laugh: :laugh: no mut ei se mitään :laugh: :laugh:

voihan sitä niinkin käydä joskus :wave:

Miehenä voin sanoa jotta kuulostaa kuin miestäsi ei kiinnosta enää perhe-elämä. Läpinäkyviä valheita ja tekosyitä riittää ja tulee varmaan paljon lisää jos jatkat laput silmillä. En käy neuvomaan mitä pitäisi tehdä asiantilan parantamiseksi, mutta asian rohkeampi käsittely puolison kanssa voisi selventää hänen motiiveja/ haluja/ tekoja.

Jaksamisia!!!! :flower:

Kiitos kukista perheenisä!
Perheneuvolaa ajattelin itsekkin mutta en tiedä lähtiskö hän sinne. on käytykkin eikä se odotettua tulosta tuonut.
Petyin kun eilen sain taas tietoon että hänellä on netissäkin vetämässä taas seuralaisen haku! hakee ystävää,harrastus kaveria ja matkakumppania. päivien onnea ja silmien iloa koska muutosten tuulet ovat kuulema alkaneet puhaltaa.Mitä sanotte tämmöiseen?
Minulle hän sanoo vain että tulkitsen väärin että kyseessä on vain netti ystävyys!
Miten te tulkitsisitte moisen?
Annanko asian vain olla vai panenko koville? tuntuu että nytkään en osaa kuin epäillä ja tarttua asiaan koko ajan?
Katonko mitä tuleva tuo? vai mitä?
Olen kyllä semmoisen asian edessä että en tiedä miten menettelen!!!

Jos tiedät että hänellä on ilmoitus netissä?! Vastaa hänelle keksityllä nimellä ja ota selvää mitä hän hakee ja haluaa. Sitten sanot miehellesi että on tilityksen hetki. Näin tiedät kertooko hän kaikki. Ja annat sitten kenkää miehellesi!!! Sinulle tulee varmempi olo että olet tehnyt oikean ratkaisun, ei jää mitään "entä jos" oloa sinulle. Jaksamisia ja voimia!!

Kannatan edellistä. Pistä kova kovaa vastaan vaan ja vastaa ilmoitukseen feikkinimellä. Koita vielä kirjoittaa jotenkin provosoivasti (kts. esim aihe "Päiväkahville" Mies-osiossa) että haluaisit "enemmänkin kuin kavereiksi". Tuntuu varmaan pahalta näin vakoilla miestäsi, mutta se on ainoa tapa saada selville mitä hän oikeasti haluaa. Jos selviää että hän yrittää pokata tätä kuvitteellista henkilöä, homma on selvä. Mies vaihtoon ja äkkiä.

Siis jos miehesi hakee naispuolista ystävää niin eiköhän asia ole aika lailla päivänselvä, että häneen on iskenyt joku nuoruudenkaipuu tai jokin. Vastuu lapsista ja perheestä ei kiinnosta. Älä ole sinisilmäinen.

Siis en tajua miten miehesi voi olla noin pas.ka ja sinä noin tyhmä (siis en todellakaan sano pahalla) ja sinislmäinen. Se sata varmasti pettää sinua ja ihan tietoisesti ettii seksikumppaneita. Jätä tuollainen idiootti ja ota ipanat mukaan. Jo se, että mies ei mielestäsi edes haluaisi lapsia mahdollisen eron sattuessa kertoo miehestä paljon. Ihan idiootti, keskenkasvuinen alapäällään ajatteleva pas.kiainen. Etkö tajua, että se ei kunnioita sinua yhtään tippaa! Tosi törkeetä käytöstä.

Nyt oikeasti otat ja lähdet, olet ansainnut elämältäsi jotain ihan muuta! Maailma on täynnä miehiä, ja ei tosiaankaan ole vaikeeta löytää parempaa kuin omasi, todennäköisesti huonompaa et löydä!
Kunhan pääset jaloillesi ja joskus löydät ihanan miehen, näet tämän elämän aivan uusin silmin.

Toivon ja rukoilen, että arvostat ja rakastat itseäsi ja lapsiasi niin paljon,että teet oikean ratkaisun :hug: :hug: :flower:

\

Mietin vaan ton edellisen luettuani, että minkä takia haluat jäädä tuollaisen miehen luo, joka vielä kuultavasti pettää? Kuvauksesi perusteella on hyvin vaikea ymmärtää miten voit rakastaa häntä. Mutta tietty se lähteminen suhteesta lasten kanssa on aina paljon helpommin sanottu kuin tehty. Voimia sulle! :hug:

\

Anteeks vaan, mut sun ukkos on SAIRAS! Jos ajatukset pyörii vaan vieraissa naisissa ja oikee elämä ei yhtään kiinnosta! Mä kyllä oisin jo sellaset lennot järjestäny tollaselle ukolle, et ei ois kuustakaan itteesä löytäny!

Asiat on puhuttu halki ja ristiin, kissa nostettiin pöydälle.
Kumpikin on viikot miettinyt, mitä halutaan ja miksi on toimittu niinkuin on.
Takana on kohta 20 avioliito vuotta, eli kun kasvetaan yhteen ei kummankaan ole helppo "lähteä". ja haluaako oikeasti erota. EI.
Mieheni ei osannut selittää miksi ilmoituksia laittoi, ehkä huvikseen.
Ei hänkään ollut ajatellut eroa ja meidän hylkäämistä, uskokaa mutta minun on kyllä nyt hyvä olla.
Ja mieheni on välittänyt minusta kivin ja aidosti ollut pahoillaan.
Aina kannattaa ratkoa kivet, monelta erolta säästyttäisiin tässä nyky yhteiskunnassa.
Kiitos silti kaikille vastauksista.

Voi että oot tyhmä. Jätä nyt se helvetin retku että saat edes jonkinlaisen itsearvostuksen pidettyä. Jos se mies sua rakastaisi niin ei todellakaan tekisi tuollaista. NÄIN SE VAAN ON!!!!