Petän henkisesti miestäni :( Mielipiteitä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex-ystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ex-ystävä

Vieras
Minulla on ollut viimeisen 10v. hyvä miespuolinen ystävä joka on aivan upea ihminen. Koskaan en ole ajatellut "siinä" mielessä ko. ihmistä.... Mutta nyt nähtiin pitkästä aikaa ja kaikki muuttui, ystävästäni oli muuttunut todella kuuma pakkaus... Vaikea edes kuvailla miten seksikäs hän nykyään hän on.
Ja siitä lähtien kun viimeksi nähtiin olen nähnyt hänestä sellaisia päiväunia mitä en todella saisi nähdä koska olen itse onnellisesti naimisissa ja ystävänikin on varattu..

Unet ei vielä haitanneet mitään mutta nyt hommasta on tullut jo ihan pakkomielle minulle, haaveilen koko ajan hereillä ollessakin seksistä ystäväni kanssa. Mieheni luulee jo että petän häntä (ja oikeastaanhan niin teenkin!)
Tänäänkin kun mies lähti töihin, menin heti facebookiin kuolamaan kuvia ystävästäni :(

Ja sen verran selvennän että en todellakaan halua erota, rakastan omaa miestäni joka on aivan ihana isä ja puoliso! Enkä edes haluaisi seurustella ystäväni kanssa, ei me yhteen sovittaisi kuitenkaan... Eikä hän ole edes koskaan vihjannut että minä kiinnostaisin häntä, muuta kuin kaverina. Ja toki hänellä on käsittääkseni oikein onnellinen suhde itsellään.

Auttakaa, mitä mie teen! Nytkin haluan sitä miestä niin että sattuu :(
Kiitos jos joku jaksoi lukea sepustukseni ja vielä vastata!

Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Ihastus. Niitä tulee ja menee. Se vain on tärkeää teetkö asialle mitään. Elä tee, jätä ihastukseksi ja haaveiluun

Sepä se, en ole ennen tuntenut yhtään mitään tällaista :(
En ole ihastunut, ihan puhdasta himoa tämä on.

jep, se menee ohi... ehkä. toivotaan. itsellä vähän sama tilanne ja on hankalaa. mulla kans maailman ihanin mies, mutta mutta..... saahan sitä vähän haaveilla. loppupeleissä se järki voittaa, ja se, että sitä omaa miestä rakastaa kuitenkin maailman eniten. tommonen ihastuminen vaan on välillä niin ihanaa jos arki on päässyt välillä vähän harmaaksi. älä vaan etene oikeesti pettämään, kadut varmasti!!!!

Huh en olekaan ainoa tästä kärsivä....

Oon yrittänyt lenkkeillä ja purkaa siihen energiaa mut sitten kohta huomaan vaan että toivon ko. ystävän lenkkeilevän mua vastaan ja että ottaisi mut puskassa rajusti :D
Hyi mua! Mut joo ehkä laitan vaan välit poikki ihan suosiolla.

Ne tunteet menee ohi! Yritä vähän rajoittaa niiden kuvien katselua ja keskity muihin juttuihin. Aluksi se on vaikeaa, mutta kyllä se siitä. Tai yritä kohdistaa sitä tunteemaassi himoa omaan mieheesi.

poissa silmistä, poissa mielestä.... kantsii nyt hetke aikaa kyllä pitää etäisyyttä tohon päiväunelmaan, voipi auttaa. ja keksit jotain muuta ajateltavaa, joku uus projeksti tms. ja extra-luxus-romanttista aikaa oman miehen kans. kyllä se siitä..... mutta eihän noille ajatuksille mitään voi. koitahan pärjäillä :)