Peskuleen Sotka!!!!!!!!!!!!!

Itse en ole koskaan Sotkasta mitään ostanu, mutta kerran siellä kierrellessäni kuulin kun myyjä vanhemmalle pariskunnalla selitti, että näihin ulkomaisiin sohviin ei sitten mitkään kuluttajasuojat päde. Eikä mitään takuuta niille anneta. :o

Alkuperäinen kirjoittaja humppeliromppeli:
Itse en ole koskaan Sotkasta mitään ostanu, mutta kerran siellä kierrellessäni kuulin kun myyjä vanhemmalle pariskunnalla selitti, että näihin ulkomaisiin sohviin ei sitten mitkään kuluttajasuojat päde. Eikä mitään takuuta niille anneta. :o

ei pidä paikkaasa koska ne kuitenki myydää suomessa jolloin ne on suomen kuluttajasuojan alaisia!

Alkuperäinen kirjoittaja minde1984:

ei pidä paikkaasa koska ne kuitenki myydää suomessa jolloin ne on suomen kuluttajasuojan alaisia!

totta..näin sitä huijataan hyväuskoisia ihmisiä.
Itse olen käynyt asiaani kuluttaja-asiamiehen kanssa ja noottia ovat saaneet

Alkuperäinen kirjoittaja minde1984:

Tiesinhän minä tuon mutta itsekseni hämmästelin, että mitä se myyjä suustaan tuommoista valhetta laskee.

Ostettiin Sotkasta LUXSUS pihapaviljonki,joka osoittautui täydeksi SUDEKSI.
Vuotaa kuin lakana kangas,pienellä tihkusateella vesi tuli läpi kuin verkkokassista.Tehtiin asiasta reklamaatio Sotkalle
vastaus oli,ei vettäpitävä vaan vettä hylkivä,ei aihetta reklamointiin.
On se kumma kun 10€teltat pitää vettä mutta ei Sotkan 500€ LUXSUS paviljonki.Älkää missään tapauksessa ostako jos haluatte paviljongilta jonkinlaista suojaa.

Ostettiin Sotkasta LUXSUS pihapaviljonki,joka osoittautui täydeksi SUDEKSI.
Vuotaa kuin lakana kangas,pienellä tihkusateella vesi tuli läpi kuin verkkokassista.Tehtiin asiasta reklamaatio Sotkalle
vastaus oli,ei vettäpitävä vaan vettä hylkivä,ei aihetta reklamointiin.
On se kumma kun 10€teltat pitää vettä mutta ei Sotkan 500€ LUXSUS paviljonki.Älkää missään tapauksessa ostako jos haluatte paviljongilta jonkinlaista suojaa.
Ihan semmonen käytännön vinkki: sumuta siihen katoksen päälle tekstiilin suoja-ainetta,maksaa joku 15-20 euroo pullolta.
Jos siinä paviljongissa on katos "tekstiili/kangasmateriaalia" niin sanoohan sen järkikin ettei se mitään vettä voi pitää.Täytys olla semmonen muovitettu pinta niin pitäs vettäkin.

Yhteistyössä