Päivän pahamieliketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jellonaemakko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
apllä on vielä aikaa kirjoitella tännekkin... siitä tulee pahamieli kun vastuuntunnottomat ihmiset tekee lapsia. paha mieli tulee myös siitä kun vaikuttaa ettei äidilläkään ole oikein elämänhallinta kunnossa. :(

[QUOTE="ihminen";23986102]apllä on vielä aikaa kirjoitella tännekkin... siitä tulee pahamieli kun vastuuntunnottomat ihmiset tekee lapsia. paha mieli tulee myös siitä kun vaikuttaa ettei äidilläkään ole oikein elämänhallinta kunnossa. :([/QUOTE]
Hoida sinä kuule vaan mielenterveysongelmasi kuntoon.

Minuu ottaa päähän henkisesti se että, mies viettää ny kesälomallansa päivät (mun ja ) tytön kanssa, iltapäivällä lähtee uuden perheensä luo... :/
Tytön ilon takia kestän!

Ap:lla tosi inhottava mies :(

Mulla taas on paha mieli siksi kun loukkasin itteni taas eilen, vasen nilkka nyrjähti ja oikea polvi on ruvella.
Ja siksi kun mun mies on tosi ajattelematon, mun kanssa se ei voi koskaan ottaa edes viinilasillista (tai muutakaan alkoholia) mutta sitten kun naapuri tai mun kaverin poikaystävä pyytää juomaan niin sit kyllä juo. Mun kanssa se ei voi saunoa mutta tämän mun kaverin poikaystävän kanssa kyllä saunotaan. Joo, ehkä on vähän lapsellista olla loukkaantunut tuollaisesta mut sattuu silti.

Ap:lla tosi inhottava mies :(

Mulla taas on paha mieli siksi kun loukkasin itteni taas eilen, vasen nilkka nyrjähti ja oikea polvi on ruvella.
Ja siksi kun mun mies on tosi ajattelematon, mun kanssa se ei voi koskaan ottaa edes viinilasillista (tai muutakaan alkoholia) mutta sitten kun naapuri tai mun kaverin poikaystävä pyytää juomaan niin sit kyllä juo. Mun kanssa se ei voi saunoa mutta tämän mun kaverin poikaystävän kanssa kyllä saunotaan. Joo, ehkä on vähän lapsellista olla loukkaantunut tuollaisesta mut sattuu silti.

Mulla on tosi paha mieli virheiden takia, joita ei voi enää korjata.

Koskas lähdet Aninka mun kanssa johonkin istumaan? :D

[QUOTE="mä";23986221]Minuu ottaa päähän henkisesti se että, mies viettää ny kesälomallansa päivät (mun ja ) tytön kanssa, iltapäivällä lähtee uuden perheensä luo... :/
Tytön ilon takia kestän![/QUOTE]

Häh? Siis sun ex-mies vai..

Mua risoo mieheni, joka on sairaana, eikä voi tehdä MITÄÄN muuta kuin googlettaa onko sairaus tappavaa. Ei auta vaikka lääkäri sanoi ettei näytä nyt pahalta, kun eihän ne lääkärit ihan kaikkea tiedä... Töissä käy sentään.

Yhteistyössä