Mitä tässä nyt pitäisi tehdä????

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Ennen vappua tilattiin sohvaamme uudet päälliset ja niiden piti tulla viime viikon torstaina huonekaluliikkeeseen. Soiteltiin sinne, et kun varastolta kuorma oli tullu, et tuliko päälliset. No ei löydy. työntekijä, jolta ne tilattiin, lupas selvittää, et missä ne päälliset on ja soittaa sitten meille.

Seuraavana päivänä soittelin taas heille, et no löytyikkös niitä päällisiä. Varastolla kuulemma olivat vielä, ku oli jääny kuormasta jostain syystä vaikka niissä oli ollu iso lappu, et kiire ja pakko lähteä kuorman mukana ja jos jotain ongelmia, ni siinä oli ollu viel puh.nro, et mihin pitää soittaa. No sit oli puhe työntekijän kanssa, et hyö soittelebvat meille, ku saavat tietää, et milloin ne päälliset nyt tulevat.

Eilen soittelin, et missäs ne on ja milloin tulee. VAstasivat, et tänään tulee kuorma ja soittavat heti, kun saapuu, ettei meitin tarvi turhaan ajella. Eipä oo taaskaan kuulunu mitään.

Ei taas kehtais sinne päin soitella, mut ärsyttää tää odottaminen. Ja kun oli puhe, et ku oon siinä lähellä klo 15.00 asti töissä, ni tulisin heti töiden jälkeen ne päälliset hakemaan...Se kuorma sinne viikko sittenkin tuli jo aamupäivällä, ja kuulemma tulee aina samoihin aikoihin, joten se kuorma on kyl tänäänkin jo tullu...

mä odottelin vissiin 3kuukautta sohvaa ja lopuksi sain.. vaadin ilmasen kotiinkuljetuksen ja toivat!! jouduin kanssa kokoajan soitteleen.. ja kerran sohva jo tuli liikkeeseen mutta oli toimituksessa hajonnut.. ja jouduin taas odotteleen...pyydät korvauksia odottelusta!

Mie oon siis useammankin kerran sinne soittanu...en vaan jaksanu koko litanjaa kertoa tuossa yllä...Viikon aikana vissii 5-6 puhelua sinne siottanu ja aina ne vaan on sanonu, et hyö soittaa, ku selviää...ja paskat...aina mie oon soittanu, ku ei oo kuulunu ja ku oon sanonu, et lupasitte soittaa, ni vastaus on vaan, et: " Ai... joo..."

Sää olet nyt joutunu mun elämään vahingossa, en voi muuta sanoo.
oliks joku tasokaskin liike vai sellanen "lapsiperheen budjetille" sopiva.? Ne on just niitä kurjimpia. Sit jos asuu vielä takahikiällä niin se ainainen TILAAMINEN ja vartominen vie hengen ja elämän. Mitään ei saa heti mukaan.

nonnii...kuorma oli tänää saapunu, mut kaikkea eivät oo viel purkaneet...mut sanoivat, et papereista kyl näki heti, et meitin tilaamat tuotteet siel oli kyydis. Sanoin sit, et ku meille jälleen kerran luvattiin soittaa, mut ei kuulunu, ni eipä sanonu siihen mittää... KOhta lähden paikan päälle hakemaan ne päälliset ja kerta lupasvat toimituksen tänää, ni siinähän sit kaivelevat niitä kuormasta. Kaikista eniten ärsyttää, et ku myyjä on tuttu mies...luokkakaverin mies...

Käytii sit hakemassa sohvan päälliset. Se oli itseasiassa melkein koko sohva, ku oli varastolta reklamaatiosohva ja siitä oli jollekin otettu vaan yks ainut selkänojamekanismi. Saatii se eilen sit kotio, ni kaikki kolme selkänojamekanismia puuttu, sekä kahden selkänojamekanismin päälliset, toinen käsinoja sekä sohvan jalat. Oltii siis puhuttu, et saadaan kaupan päälle joko osia sohvan rungosta tai jopa kaikki, paitsi se yks selkänoja, mikä piti vaan puuttua...

Meil on siis täysin sama sohva, mut pikkiriikkisen vanhempaa mallia, ni saadaa siitä kyl ne selkänojat ja jalat (ellei mies tee niitä töissä ) mut käsinoja ja selkänojien päälliset tarvitaan. Ne kun piti paketissa olla ja ne oli meille luvattu, ni tänää sit myyjä soittelee varastolle niiden perään, et onko jääny sinne mahdollisesti....

Yhteistyössä