Pesin 3 viikkoa vanhat kengät pesukoneessa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirsi

Vieras
Sellaset valkoset Puman varrelliset lenkkarit ja niistä lähti väri. Onko kellään tietoa,että voiko mahdollisesti saada uudet tilalle tai palauttaa ne? yritin soittaa Ellokselle mistä kengät on tilattu,mut en päässy läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Siis valkoisista kengistä lähti väri? Mä olen nyt vissiin sit vähä urpo tai jotain mut minkä väriset ne siis nyt on?

Tai siis mä selitin urposti :D Niihin tuli sellasta harmaata...lähti niinku se valkonen pinta siitä pois :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko niissä pesuohjetta? Kaikkia kenkiä ei saa pestä koneessa.

Ei ollu mitään pesu ohjeita. pesen aina kaikki kengät koneessa ja nytkin oli noitten kenkien seurana toiset.. n iille ie käyny mitään.

Siis valkoisista kengistä lähti väri? Mä olen nyt vissiin sit vähä urpo tai jotain mut minkä väriset ne siis nyt on?
Niin noh... olikos se nyt puuvillakuitu joka on luonnostaan harmaata ja se värjätään valkoiseksi. Esim. valkoiset alusvaatteet muuttuvat monesti jossain välissä harmaiksi (varsinkin Sloggin) ja ajatellaan että ne on värjäytyneet pyykin seassa vaan oikeasti niistä on se valkea väri lähtenyt toistuvissa pesuissa.. Ja tämähän ei sitten taas liity tähän ap.n tennareihin mitenkään.
:ashamed:
muoks. tai voi näemmä liittyäkin :D

Ota ensin yhteys ellokselle ja jos ei heiltä tuu kommenttia, pistä reklamaatiota suoraan pumalle. Ja psssttt: Joskus kannattaa tehdä näistä kumpikin :whistle: Ja kyllä niissä täytyy pesuohjeet olla, kaikissa täytyy olla.

Ota ensin yhteys ellokselle ja jos ei heiltä tuu kommenttia, pistä reklamaatiota suoraan pumalle. Ja psssttt: Joskus kannattaa tehdä näistä kumpikin :whistle: Ja kyllä niissä täytyy pesuohjeet olla, kaikissa täytyy olla.

Hitto ne on menny tonne koneeseen jonnekki ne pesuohjeet :D

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=29910&productId=203657&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Ne on noi kengät,eli nahkaa joo.

oma moka on nyt päässy sattumaan kengistä on tullu harmaat koska nahka on kulunu pesussa siitä pois. kosteella ois kannattanu pyyhkästä niitä ja jotain ainetta mutta ei missään tapauksessa koneeseen. kangaskengät asia erikseen.

ei apua, siis nahkakengät pesukoneessa, huh en kyl ikinä viittis ite... nahka tarvii pyyhkiä nihkeellä ja sit hoitaa rasvalla. Ei nahka ees likaannu niinku kangas ja ihan pyyhkiminen riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja :
ei apua, siis nahkakengät pesukoneessa, huh en kyl ikinä viittis ite... nahka tarvii pyyhkiä nihkeellä ja sit hoitaa rasvalla. Ei nahka ees likaannu niinku kangas ja ihan pyyhkiminen riittää.

Onhan noi adidaksen Superstaritki nahkaa...? ja pesen mä niitäki. mitä toi urheilumaali maksaa?

Alkuperäinen kirjoittaja kirsi:
Alkuperäinen kirjoittaja :

Onhan noi adidaksen Superstaritki nahkaa...? ja pesen mä niitäki. mitä toi urheilumaali maksaa?

Ei aavistustakaan. Mutta ei nahkaa kuulu pestä koneessa, eikä vedellä.