?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Puuvilla PITÄÄ pestä 60asteessa!Alkuperäinen kirjoittaja ??:30 astetta ei siis riitä? Vähintään 40 astetta? Tuo 60 asteessa peseminen on kyllä mielestäni jo liikaa jos pyykki ei ole mitenkään tavallisesta poikkeavan likaista.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Eikö se rasita luontoa kovasti jos aina pesisi 60 asteessa?
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:EcoSwipe pesee 20 asteisessa puhtaaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Iituliina:Mä kyllä pesen pääsääntöisesti kaiken pyykin 60, koska musta siitä ei tule puhdasta alemmassa lämpötilassa. Lakanapyykin 75 ja joskus 90. Ei oo tunkkasen hajuisia lakanat ja pyyhkeet.
Niin ja vaihdellen pesupähkinöitä / normiaineet.
Alkuperäinen kirjoittaja Swipe:Ei, vaan ekopulveria. Käytän, koska poikamme on allerginen.
Alkuperäinen kirjoittaja talouskone:Alkuperäinen kirjoittaja Iituliina:Mä kyllä pesen pääsääntöisesti kaiken pyykin 60, koska musta siitä ei tule puhdasta alemmassa lämpötilassa. Lakanapyykin 75 ja joskus 90. Ei oo tunkkasen hajuisia lakanat ja pyyhkeet.
Niin ja vaihdellen pesupähkinöitä / normiaineet.
pesetkö värikkäätkin lakanat 90 asteessa? ite käytän 60 astetta.
Alkuperäinen kirjoittaja swipe:No otsikossa luki että peseytyykö 30 asteessa, ajattelin että lämpötilan lasku olisi tärkeämpää kuin pesuaineen laatu. Pahoittelen.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Olen käyttänyt pesupähkinöitä sen luonnollisuuden vuoksi ja myös siksi, että on halvempaa. Mitä tämä eco swipe on ja mistä sitä saa? Lakanoita mielestäni ei tarvitse pestä kuin 60 (sen alemmassa en lakanoita koskaan pese), mutta ajattelin energiaa säästääkseni pestä hieman matalammassa lämpötilassa. Mutta jos se 40 astetta riittäisi.. Kun olen kuullut kyllä usein 40 asteen riittävän jos ei kunnon tahroja ole.