Peseytyminen

  • Viestiketjun aloittaja Leena
  • Ensimmäinen viesti
Leena
Kuinka monta päivää enimmillään olet ollut käymättä pesulla ja silti pokkana mennyt miehesi viereen nukkumaan. Mulla tulee just kolme viikkoa täyteen.
Kysymykseen sisältyy toinenkin osio; kehtaatko raapia itseäsi miehesi nähden?
 
Häh
Olen ollut maximissaan peseytymättä 2 vrk ja silloin lähinnä alkoi itseään jo ällöttää PAHASTI. Normaalisti peseydyn joka päivä, siis käyn kunnolla suihkussa pesten myös hiukset. Miten niin ei uskaltaisi/kehtaisi raapia itseään? Tottakai raavin jos kutittaa....Onko tossa nyt jotain mitä en ymmärrä?
 
Lotta
Tän on pakko olla joku tosi omituinen provo:) .... tai sitten on olemassa joku kumma likaisuusfetissi, josta en ole kuullut. Miksi kukaan haluaisi olla peseytymättä 3 viikkoa, tai edes 2 pvää, jos pesytymiseen on pieninkin mahdollisuus?
 
Yes
Mies on paljon matkoilla ja poissa jopa kuukausia. Soittaa aina ennen tuloaan n. 1kk ennen, että en pesisi itseäni sen jälkeen enää, että villit hajut muhii sen kuukauden ajan ja ukko saa mojovat tuoksut tullessaan. Taas on menossa se aika ja takana kohta täydet 4 viikkoo ilman vettä kropalle. Alkaa olla jo aika tuhti haju kun just oli menkatkin mutta pidin viimeisiä siteitä pari päivää yhteen mittaan, että tuoksut ottaa pontta. Mies tykkää villistä naisen hajusta. On huomenna sen kotiin tullessa mahtavat panot. Eka päivinä ei anna edes sen jälkeen vielä peseytyä. Spermat vielä antaa lisä-aromit koko hoitoon. Se menee heti nuolemaan alapäähän ja nuuhkimaan. Ei se itsekään peseydy ennen tuloaan joten molemmat ollaan parhaassa kunnossa.
 
Minerva
Heh heh :D kyllä nää menee jo sairaan puoleiseksi! :D mut itseasiassa näihin on ihan mukava vastata. Mulla on max. Neljä päivää taukoa kun en käy suihkussa ja silti kehtaan nukkua ja olla kullan vieressä. Ja raavin itseäni ihan vieraidenkin edessä :)
 
nikke
Kuulemma Napoleon teki juuri näin, lähetti Josephinelle viestin etukäteen reissusta palatessaan ettei saa peseytyä (olisiko ihan niitä kirjeitäkin tallessa). Oletkin tainnut kuulla saman jutun, ja käytit sitä materiaalina tähän provoosi...
 
Anni
Minulla tulee kans niitä päiviä kun en käy suihkussa, kukapa nyt kylmään suihkutilaan viittis mennäkkään. Aina pitäisi pistää sauna päälle.

Alapesun teen joka ikinen ilta vessan käsisuihkulla ja sauna lämpiää kaksi kertaa viikossa joskus kolme kertaa.
 
Duschdasch
Minä käyn joka päivä suihkussa ja kesäisin kuumalla kahdesti jopa kolmesti jos on tarve kovilla helteillä. En millään voi olla yhtään päivää káymättä suihkussa ainakin. Usein myös istun porealtaassa ja laitan tuoksuja veteen, kynttilät palamaan. Kylpyjen jälkeen päivittäin vielä tuoksuvia vartalovoiteita niin on hyvä ja raikas olo. Suihkunurkassa on hierovat suihkut jotka voi säätää haluamalleen ja sitä nautintoa ei kertakaikkiaan jätä kaipaamaan.
 
Oletteko
ajatelleet sitä, että joku muukin haistaa teidät työpaikalla, kaupassa yms. Minä haistan pesemättömät hiukset kassajonossa kaukaa yäk. Kaikkea sitä on valmis tekemään miehensä puolesta.
 
mies
Menetkö kassajonoon haistelemaan muiden hiuksia?
Kamalaa ajatella, että siellä on joku, joka miettii hiusten hajuja. Olen kyllä kassajonossa itse haistanut naisen, joka ei ollut taatusti käynyt suihkussa eikä vaihtanut vaatteita viimeiseen kuukauteen. Mutta ei tulisi mieleenikään miettiä muiden hajuja.
Oikastaan minä arvostan eniten ihmistä, joka käy työvaatteillaan kaupassa, hän on aito.
 
Pssst
Toisten hajuja muuten ei tarvitse miettiä! Ne haistaa ihan automaattisesti koska edellä-olijan pilvi leijuu ympärillä.;)

Olen edellisen kanssa samaa mieltä. Peseytymättömän ihmisen kyllä haistaa. Ja mikä aitous niissä työvaatteissa nyt sitten muka on? Mitä ihmettä ylipäätään on yhteistä esim. autonasentajan haalareilla ja ruoka-ostoksilla?
 
mies
Sellaisen ihmisen arvomaailma on kunnossa, joka uskaltaa mennä kauppaan työvaatteissa.

Toisaalta ihminen, joka ei astu ovesta ulos ilman että huoliteltu ja tyylikäs, ei luota itseensä.
Jokainen voi mitata omaa itsetuntoaan sillä, miten valmistautuu niinkin arkiseen rutiiniin kuin kaupassa käynti.
 
Miehelle
Ihmisten arvot ei vaan määrity sinun mittapuusi mukaan! Eipä ole tuollaisenkaan arvomaailma ja itsetunto kunnossa jos luulee, että vain niillä jotka ajattelee samoin on asiat kunnossa ja muilla huono itsetunto. Pönkität omaasi olettamuksilla joilla saat rauhallisen mielen., Todellisuus on niistä kaukana.

Mittaile vaan omaa itsetuntoasi kauppareissuilla! :D Ikäänkuin se olisi jokin ihme tilanne joka vaatii vahvaa itsetuntoa. Onhan se niille jotka joutuu sen eteen ponnistelemaan. Jotkut selviää siitä vaan näkymättömänä ja nuhruisena duunivaatteissaan taaten siten ettei kukaan katsele sellasta. Huono itsetuntoinen ei kestä katseita ja toisten huomiota joten on paras olla harmaa hiirulainen.


Siinä sulle itsetuntoa!: D: D: D:D
 
mies
En nyt tarkoittanut kaupassakäynnillä koko päivän shoppailua, vaan esim. työmatkalla kaupassa poikkeamista.

Mutta jos laajennan, niin en ymmärrä niitäkään ihmisiä, jotka eivät voi poistua ulko-ovesta meikkaamatta. En ymmärrä ihmistä, joka ei uskalla olla luonnollinen.
 
:D
Aatami tykkää näyttää kulmakunnalle, että käy joskus töissäkin eikä raaski riisua haalariaan. Ei kukaan ota pultteja sen sossussa ravaamisesta. No eikun haalareissa sitten vaan maitokauppaan. Mitäs sinä meikkamisista hermostut jos et itse meikkaa? Tuollaisen äijän muija tuskin muuta uskaltaa ollakaan kun kiiltävä-puna-poskinen tihrusilmä. Tyydy siihen kun saat sen pidettyä ""luonnollisena""(luonnollinen ie ole kauneiden synonyymi!) ja anna muiden miesten naisten taas elää omalla tavallaan. Tuskin kukaan sun eukkoos sulta kadehtii!!!!: D: D: D
 
nainen
:D :lle taitaa muodostua haalaripukeiset miehet ongelmaksi :)
Vaikka itse pidänkin meikkaamisesta ja välillä pitää saada meikata kauppareissullekin :) Mutta mielestäni luonnollisuus on lähempänä kauneutta kuin teeskentely. Tosin en ymmärrä tahallista kolmen viikon pesemättömyyttä, suihkussa voi sitten käydä vaikka naapurin mieliksi :)
 
Minä
seison kassajonossa odottamassa, että voisin maksaa ostokseni. En nimenomaisesti ole hakeutunut sinne haistelemaan. Jotkut hajut vaan ällöttävät ja ne tekevät jonottamisen piinalliseksi. Voin vain kuvitella miltä pesemätön alapää haiskahtaa. Voi työkaveriraukkoja.
 
: D
No silloin älä ole 3 viikkoa peseytymättä. Tuskin kukaan niin tekeekään mutta kun mainitsit asiasta niin ehkäpä sinulla on siitä kokemusta. Sitäpaitsi kukaan ei näe meikatun ihmisen sisimpään, että voisi sanoa miltä siellä näyttää!! Monesti meikkaamaton voi olla oikea kompleksivyyhti. Meikkaus on tapa, ei luonteenpiirre!

Mies ja nais Aatamit menee joskus näissä sekaisin!;)
 
mies
""Monesti meikkaamaton voi olla oikea kompleksivyyhti. Meikkaus on tapa, ei luonteenpiirre!""

No, täytyy sitten muuttaa käsitystä näistä sotamaalauksista.

Se vain jäi vielä vaivaamaan, että jos meikkaus on vain tapa, niin siitä voi sitten luopuakin?
 
nainen
""Sitäpaitsi kukaan ei näe meikatun ihmisen sisimpään, että voisi sanoa miltä siellä näyttää!!""

Jos palataan tähän kauppareissu meikkaamiseen, niin minä ainakin henk.koht käyn kaupassa ostoksilla en analysoimassa toisten ihmisten sisintä (tai ulkokuorta)... Oikeastaan aika harvoin kiinnittää toisten ihmisten ulkonäköön huomiota jossain ruokakaupassa, emmä ainakaan mene kauppaan itseäni esittelemään vaan hakemaan ruokaa :) Siksi minulla ei ole mitään haalaripukuisia ihmisiä vastaan ...
 
: D:
Miksi sellaisesta tavasta pitäisi luopua mistä ei ole haitta kenellekään? Se ei ole yhtä kuin tupakointi. Meikkaus on henkilökohtainen valinta, se ei kuulu muille eikä sitä tehdä kenekään takia eikä siitä luovuta toisen pyynnöstä. Mistään tavasta ei tarvitse luopua vaan sen vuoksi, että naapuri ei siitä pidä.

Miksi yleensä joku elää niin intensiivisesti toisten elämää, että pyörittelee toisten asioita enempi kuin omiaan? Se on juttu jota kannattaa miettiä!!!
 
: D
Ei tässä haalareihin kannata takertuakaan. Siitä vain mainitsin koska tätä ennen miehenä tuli maininta sinulta? miten ihminen on aito vain työvaatteissa ja kauppareissulla ja jos meikkaa niin itsetunto on maassa. Asian pointti ei ole nyt siis ne haalarit jotka on minulle täysin yhdentekevät . En koskaa ole niin lähellä heitä, että törmäisin haalaripukuisiin.
 
mies
"" En koskaa ole niin lähellä heitä, että törmäisin haalaripukuisiin.""

Tuo selvensikin jo paljon asiaa, mitä sitä toisenluokan kansalaisiin törmäisi; toivottavasti et tarvitse koskaan remonttimiestä avuksesi.

Minusta työmies voi aivan ylpeänä poiketa haalareissa lähikauppaan. Ei tarvitse olla haalareissa ollakseen aito, mutta haalareissa on varmasti aito, tasapainoinen mies.
 
Tämä
keskustelu meni nyt kaupassa käymiseksi ja meikkaamiseksi. Itse olen aloittanut meikkaamisen sen vuoksi, että olen luonnostani väritön. Muutun nätiksi värittämällä kulmani ja ripseni. Ihoani ei tarvitse värittää kun se on hyvävointinen. Elämäni on nättinä ollut paljon helpompaa ja mukavampaa. Pesen myös säännöllisesti pitkät hiukseni ja rullaan ne vaikka len jo vanha akka (kohta 45). Hiukseni ymmärrän kyllä pitää sidottuna. En tiedä mikä voisi olla syynä siihen että ei peseydy. Hyväksyttävä syy voisi olla, että ei omista pesutiloja.

Minusta työmiehet haalareissaan ovat aina olleet seksikkäitä. Pikkukätiset kynänheiluttajat eivät ole minua koskaan hetkauttaneet.
 

Yhteistyössä