J
jaa
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:En. Ainoastaan vauvan vaatteet.
Mikä siitä vauvasta tekee sen erikoisemman kuin muistakaan perheenjäsenistä, että tämän vaatteet pitää erikseen pestä ennen käyttöönottoa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:En. Ainoastaan vauvan vaatteet.
vauva on yleensä aika herkkänahkainen... isompana sitten karaistuu, ehkä siksiAlkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:En. Ainoastaan vauvan vaatteet.
Mikä siitä vauvasta tekee sen erikoisemman kuin muistakaan perheenjäsenistä, että tämän vaatteet pitää erikseen pestä ennen käyttöönottoa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pesen kaikki vaatteet myös omat ennen käyttöön ottoa
Alkuperäinen kirjoittaja Karenina:Mun mielestä uusissa käyttämättömissä vaatteissa on niin paha kemikaalien sun muiden myrkkyjen haju, että kyllä todellakin pesen ennen käyttöä. Poikkeuksen tekevät päällystakit.
Alkuperäinen kirjoittaja yesh:Alkuperäinen kirjoittaja Karenina:Mun mielestä uusissa käyttämättömissä vaatteissa on niin paha kemikaalien sun muiden myrkkyjen haju, että kyllä todellakin pesen ennen käyttöä. Poikkeuksen tekevät päällystakit.
näin se menee. ne kankaat on käsitelty nimenomaan niillä suojaavilla kemikaaleilla jotka voivat aiheuttaa pahojakin allergisia oireita ja haisevatkin kamalalle. Ja lukeehan niissä vaatteissa yleensä, että pestävä ennen käyttöä!
Ei se ihan pilanpäiten ole se teksti sinne tungettu...
Alkuperäinen kirjoittaja Karenina:Mun mielestä uusissa käyttämättömissä vaatteissa on niin paha kemikaalien sun muiden myrkkyjen haju, että kyllä todellakin pesen ennen käyttöä. Poikkeuksen tekevät päällystakit.