Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 14:48 Jonina kirjoitti:Olen pessyt ja silittänyt kaikki vauvalle tulevat vaatteet, paitsi toppavaatteet.
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 17:17 wilmuri kirjoitti:Mä olen sitten eka joka ei pese uusia vaatteita. Eli en ole koskaan pessyt lasten enkä omiani, eikä koskaan ole mitään ärsytystä tullut.
Musta vaate on paras päällä just uutena, suoraan kaupasta. Jokainen pesu kuluttaa vaatetta, ja mä aika nopeasti pistän vaatteet kierrätykseen kun näyttävät kuluneilta. En myöskään ikinä osta käytettyjä vaatteita, musta ne on vastenmielisiä. :/
Mutta, tapansa ja makunsa kullakin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:51 Hei EDELLINEN kirjoitti:Saatko sitten uuden haalarin tämän vuoden mallia vai minkä? Kun eikös ne vanhat pakkaukset ole nyt loppuneet...? Näissä viimeisissä haalareissa (2006 mallia) oli todella monella niitä punaisia pilkkuja, mistähän ihmeestä ne johtuu :/ Koin syömiä kenties?![]()