Milloin liitoskivut alkaa?

Mulla tuli tänään viikkoja täyteen 42 enkä vieläkään tiedä miltä tuntuu liitoskivut. Eli mulla ei oo ollu mitään kipuja tähän mennessä yhtään, siis ei kaikille välttämättä näköjään tuu niitä ollenkaan..

Mulla on tänään viikkoja tasan 22, ja jo muutaman viikon ajan on tuntunut semmosta särkyä häpyluussa ja uskoisin että liitoskipuja ovat. Niitä tulee melkein joka päivä, välillä tuntuu enemmän ja välillä vähemmän. Kivalta ei tunnu yhtään :/

Se tosiaan varmasti riippuu ihmisestä; joillekin ei tule ollenkaan ja joillekin tulee aiemmin, joillekkin myöhemmin.

Ensimmäiset oireet liitoskivuista alkoi tuntumaan tuossa rv14 tietämillä,siitä ovatkin sitten vain vahvistuneet.Nyt menossa rv 17+0 ja kivut on semmoista 24/7 luokkaa ja helvetin kipeitä,etenkin yöllä.Käveleminen on yhtä tuskaa! joten saa olla onnellinen se joka ei liitoskivuista kärsi ainakaa viel tässä vaiheessa tai sitten pääsee kokonaan ilman niitä raskauden loppuun!

Terv.Rouva Mamma rv rv 17+0

Mulla nämä kivut (särkee) on tossa häpykummun kummallakin puolella ja jotenkin kovan paineen tuntua ei mitään viiltämis kipuja niitä tulee just aivastaessa tai venytellessä. Kivut tuntuu kokoajan , mutta ei tosi kipeitä. Nyt on menossa 10+1 ja varhaisultrassa on käyty että asukas on kyllä matkassa =)

Minullakin alkoi tuntumaan kipua häpyluussa , eli juuru sen päällä jo viikolla 11. Sitä ennen ollut menkkakivun oloisia kipuja, joita ei enää viikoilla 6-9.
Ei tosin mitää niin kipeetä, ettei olis käveleen päässyt, mutta sillain että tuntuu.

Yhteistyössä