PervPark

• Viestiketjun aloittaja Alabama
  • Ensimmäinen viesti
Alabama
En malta odottaa toukokuuta, kun pääsee ekaa kertaa Wildclubille pervobileisiin. Nettisivujen perusteella vaikuttaa, että meininki on hauskaa ja ihmiset suvaitsevaisia.
Onko tällä foorumilla muitakin vinoja kuin minä? :)

aurinkoinen
No enpä ole sitten ainut erikoinen täällä. Tai en nyt itseäni toisaalta erikoisena pidä, minä tavallinen tyttö jolla on mielenkiintoinen harrastus;) Clubi on tuttu paikka ja olen mukana kevään illassa jos työt antaa myöten.

Mimmi
Kirjoittelinkin tuolla toisaalla. Tosiaan innoissani odotan ihka ensimmäisten kinkybileideni aattoa. Olo on varmasti kuin lapsella karkkitehtaassa. :p Onneksi on kaveri mukana katsomassa perääni.

Mimmi
Oli kyllä huikea kokemus. Monta päivää meni tapahtumia sulatellessa ja hymyillessä typeränä. Nokkosia ja sidontaakin tuli koettua. Varmasti mukana myös ensi kerralla!

Mimmi
Hei. Siellä on meikkaaja paikalla, joten kannattaa mennä http://pervpark.fi/menu/index.php/info/faq alareuna, josta löytyy parempaa infoa tästä. Ensi syyskuun bileisiin tulee kuulemma helpotusta uskallukseen. Ekakertalaiset pääsevät puoli tuntia etukäteen tutustumaan taloon ja kuulemaan mitä bileissä tapahtuu jne. Mun mielestä tosi kiva idea ja helpottaa kovasti yksintulevien jännitystä?

Jane
Juu,
mutta ei meidän bileissä kyllä muutenkaan tarvitse jännittää kenenkään. Olemme aika maanläheistä ja helposti lähestyttävää porukkaa, joten ei muuta kuin rohkeasti vain seuraavaan iltaan messiin. :D

Alabama
Kesää on jäljellä ja syksyyn on aikaa.
Tuli mieleen, että voiko johonkin ehdotella, mitä esityksiä haluaisi nähdä bileissä, kun siellä aina on kaikenlaista ohjelmanumeroa?

Yhteistyössä