PERUSTETAAN UUSI LAIHDUTUSKERHO

• Viestiketjun aloittaja pallukka
  • Ensimmäinen viesti
Ja sitten liikuntaan ja liikkumiseen kannustusta kans. Esim jos ei lenkkeily /kävely seuraa silloin voi vaik olla kannustava ja soitella vuoroin ja kävellä vaik vain sen 30min. On tullu kokeiltua ja toimii siinä huomaamattaan sitten kävelee enemmänkin.

kanelisokeri77
Voisin myös liittyyä tähän jos perustatte kerhon :wave: Ajattelin liittyä tuohon toiseen, mutta voisinkin aloittaa teidän kanssa alusta. Jään odottelemaan :) Liikakiloja olisi 20.

Mä voisin kans liittyä tsemppaamaan. Meillä ei ole vaakaa, eikä tule, joten se punnitus jää mun osalta pois, mutta mittanauhaa lupaan käyttää! Jos jokainen laittais alkumitat?? Vyötärönympärys/lantionympärys/reiden ympärys? Oisko ideaa? :)

pallukka
Mä tein tämän aloituksen mutta en mä mitään kerhoa osaa perustaa....käääk.
Kukapa tekasis sen alulle?
Ja oikeesti ei mitään höyheniä sinne,tarkat rajoitukset ketkä pääsee mukaan

Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Mä voisin kans liittyä tsemppaamaan. Meillä ei ole vaakaa, eikä tule, joten se punnitus jää mun osalta pois, mutta mittanauhaa lupaan käyttää! Jos jokainen laittais alkumitat?? Vyötärönympärys/lantionympärys/reiden ympärys? Oisko ideaa? :)
olis rehellisempi just tuo mittanauha minä ainakin kannatan ja voihan sen painon laittaa kuka haluaa tai molemmat.

Pulla
Kannatan kanssa tuota että saa valita mitat tai paino...Itse kun en omista mittaa, mutta vaaka löytyy...Kunhan vaan kerään taas joulun jälkeen rohkeutta ja astun sille... :)

pallukka
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Ai onko tämä kerho tarkoitettu niille kenellä on paljon pudotettavaa? Kukas tämän perustaa? =) :)
No niin, minä tämän kehitin että just meille jotka aiomme pudottaa paljon, mutta tässä on vaan yks mutta,kukapa sen tekis.
Aiotko itse tähän alkaa ja osaisitko perustaa kerhon?

Ja ne jotka muutamaa grammaa on pudottamassa niin tehkäätte oma

pallukka
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyne Inkeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pulla:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
No onneksi tämä unohtuu jo tammikuun puolivälissä.

Onneksi tällaiset SÄÄLITTÄVÄT tapaukset ei tähän kerhoon pääse :)
Jep ei huolita mukaan.
Eipä onneksi tarvi mitään tiputtaa kun osaan syödä ja liikkua oikein ilman neuvoja.
hyvä homma,sähän voisit sitten aloitta ketjun teille....siellä voitte kehua kuinka hienosti osaatte syödä ja liikkua ;)

Yhteistyössä