L
LaMamanMorbid
Vieras
Hei teinien äidit, millainen on perusteininne? Millainen käytös on tyypillistä? Ovien paukuttelu? Raivoaminen? Vaatteet mytyssä lattialla? Poissaolevuus? Mitämitämitä?

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toi meidän teini ei taida olla ihan perus. Hyväntuulista juttelua, lueskelua, hitautta, saamattomuutta, kitaran soittelua.
Tää on tällänen kiltti, harjailee pikkusiskon hiuksia ja tekee joskus ruokaa. Käskemättä harvoin kyllä tekee mitään, on aika saamaton ja tahmea. Ei yleensä uhmaa tai kiukuttele. Isänsä kanssa ottaa joskus yhteen, mutta harvoin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;29696989:Pyrkii tekemään tilaa itselleen ja itsenäistyä. Selfiet, meikit, kaverit, musiikki, liikunta, ajoittainen kiukku, sosiaalisuus, koulu on jäänyt vähän toissijaiseksi. Sitä se meillä on. Ei tuo nyt älyttömän kiukkuinen kuitenkaan ole tai raivopäinen. Mutta tietysti joskus säännöt ottaa aivoon. Ei siis mitään ihmeellistä täällä teinimaailmassa. Sen sijaan vaatteet on ihan mystinen juttu. Se lähtee yksissä vaatteissa ja tulee toisissa kotiin. Vaihtavat kavereiden kanssa vaatteita kesken koulupäivää. Ihan käsittämätön juttu minusta.
Joskus kun uhmaa, tekee sen sanomalla että "en tee. Käsket mun tehdä mutta et itse viitsi" tai "en tee kun puhut mulle vihaisesti".![]()
Niin tuttua.![]()