vierailija
Aivan. Niiden pikkulasten takia vois järjestää edes pienimuotoisen joulun.Mä en kans tajua mikä niin hirveä stressi joulusta tulee, että se pitää skipata.
Aivan. Niiden pikkulasten takia vois järjestää edes pienimuotoisen joulun.Mä en kans tajua mikä niin hirveä stressi joulusta tulee, että se pitää skipata.
Aivan, laiskuudestahan se onkin kyse . Honey, jos sä et tiedä kaikkea niin ole silloin hiljaa.Joulu on lasten juhla. Enpä viitsisi oman laiskuuden vuoksi sitä riistää lapsilta pois.
Joulun tekemistä ja odottamista lukuunottamatta noin meillä tehdään ympäri vuoden...Meillä joulussa tärkeintä on tunnelma, yhdessä joulun tekeminen ja odottaminen. Laitetaan yhdessä jouluvaloja, kuunnellaan lauluja, muistetaan heikompiosaisia (viedään lahjoituksia), yms.
Ja paras joululahja on mun oma perhe olohuoneen sohvalla, yhdessä aattona joulukuusen loisteessa
No aika umpiossa saa elää, ettei joulun tuloa huomaa... vaikka siitä ei nokan edessä kukaan määkisikään.Lapsemme eivät asiaa noteeraa, jos siitä ei numeroa tehdä. tietenkin jos te kaikki naudat tulette nokan eteen määkimään että voi raukkoja voi voi, niin voihan se olla sitten että huomaavat jotain.
Harvemmin jos koskaan olen kuullut naudan määkivänAivan, laiskuudestahan se onkin kyse . Honey, jos sä et tiedä kaikkea niin ole silloin hiljaa.
Lapsemme eivät asiaa noteeraa, jos siitä ei numeroa tehdä. tietenkin jos te kaikki naudat tulette nokan eteen määkimään että voi raukkoja voi voi, niin voihan se olla sitten että huomaavat jotain.
Mutta olen varma, että lapsemme saavat tänäkin vuonna ikimuistoisen joulun kuten ovat muulloinkin saaneet.
Meillä oli hyvin matala profiili. Teini ei ollut kotona, eikä muutenkaan perusta siitä enää.Tuntuu kyllä helpottavalle kun päätimme, että tänä vuonna ei hankita lahjoja, ei koristella, eikä laiteta jouluruokia. Ollaan niin kuin muinakin päivinä.
Nautimme ja olemme lo-mal-la.