Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Mä oon nähnyt, Peikkis ajaa tämmösellä:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Mut mä kuljen tämmösellä
![]()
Löytyy oma hovikuski ja kaikkee!
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Kyllä näin on Peikkis! Me voitettiin tää taisto, hyvä me!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Kyllä näin on Peikkis! Me voitettiin tää taisto, hyvä me!![]()
Älkää nuolaisko ennen kuin tipahtaa, uusi naama astuu mukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Kyllä näin on Peikkis! Me voitettiin tää taisto, hyvä me!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Kyllä näin on Peikkis! Me voitettiin tää taisto, hyvä me!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Kyllä näin on Peikkis! Me voitettiin tää taisto, hyvä me!![]()
Myöhästä! Palkinnot jaettiin jo :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Kyllä näin on Peikkis! Me voitettiin tää taisto, hyvä me!![]()
Naama kiinni samoin tein, tämä pulju suljetaan nyt! :kieh:
Ei vaan, hyvää yön jatkoa tänne jääville!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Kyllä näin on Peikkis! Me voitettiin tää taisto, hyvä me!![]()
Sanos muuta!
Ollaan me vaan yhdessä voittamaton tiimi.![]()
![]()
Muiden palstalaisten sietäismeitä.![]()
Nyt tästä voikin hyvin lähteä nukkumaan.![]()
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:ei ollut viime yönä tylsää!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:ei ollut viime yönä tylsää!![]()
Ilman tätä olisikin ollut!