V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:![]()
peikkiksen kengät
Ai sullako ne onkin, anna ne heti takasin!! Saakelin sairas kenkäfetissiläinen tirkistelijä vaanija!![]()
söin ne
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:![]()
peikkiksen kengät
Ai sullako ne onkin, anna ne heti takasin!! Saakelin sairas kenkäfetissiläinen tirkistelijä vaanija!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Siis mie olen niin todella suuttunut ja loukkaantunut teille et lopetan palstailun ja sit teen adressin että tää keskustelupalsta lopetetaan!!!!! Sitten prkl joudutte jonnekki muualle kirjotteleen!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Siis mie olen niin todella suuttunut ja loukkaantunut teille et lopetan palstailun ja sit teen adressin että tää keskustelupalsta lopetetaan!!!!! Sitten prkl joudutte jonnekki muualle kirjotteleen!!!!!!!!!!!!!
No voi kyynel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:![]()
peikkiksen kengät
söin ne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Siis mie olen niin todella suuttunut ja loukkaantunut teille et lopetan palstailun ja sit teen adressin että tää keskustelupalsta lopetetaan!!!!! Sitten prkl joudutte jonnekki muualle kirjotteleen!!!!!!!!!!!!!
No voi kyynel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paree ois itkee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:![]()
Mä kato pistän kaikessa paremmaks.. DORKA!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siiperi kannattais päivittää hiustyyli 2000-luvulle!
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Siis mie olen niin todella suuttunut ja loukkaantunut teille et lopetan palstailun ja sit teen adressin että tää keskustelupalsta lopetetaan!!!!! Sitten prkl joudutte jonnekki muualle kirjotteleen!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:![]()
Mä kato pistän kaikessa paremmaks.. DORKA!
Kompensoitko sä tolla jotain ..kröhöm..puutteitasi? Vai mitä sä isottelet?
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:BitchBunis, kuvaisiko tämä sun olotilaasi hyvin? :kieh:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Ja sippe, laitoin sulle tälläsen tuleen postissa..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Jaaa sanonta kuuluu bemari on munanJATKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Taitaa noi muut täällä palstalla vähän vajaita, kun niitä ei kiinnosta meidän mahtava seura! No ei mitään, meillä on hyvät kemut täällä![]()
Ja ne vasta vatipäitä onkin, kun ei hyvän päälle ymmärrä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Taitaa noi muut täällä palstalla vähän vajaita, kun niitä ei kiinnosta meidän mahtava seura! No ei mitään, meillä on hyvät kemut täällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Taitaa noi muut täällä palstalla vähän vajaita, kun niitä ei kiinnosta meidän mahtava seura! No ei mitään, meillä on hyvät kemut täällä![]()
No hei ne on LIIAN epätäydellisiä että meidän täydellisten seura ei kelpaa!!!!!![]()