Perjantaiyö ettekä tämän parempaan pysty?!

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nike_human_shoes1.jpg

peikkiksen kengät

Ai sullako ne onkin, anna ne heti takasin!! Saakelin sairas kenkäfetissiläinen tirkistelijä vaanija! :o

söin ne :p

Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:
Siis mie olen niin todella suuttunut ja loukkaantunut teille et lopetan palstailun ja sit teen adressin että tää keskustelupalsta lopetetaan!!!!! Sitten prkl joudutte jonnekki muualle kirjotteleen!!!!!!!!!!!!!

No voi kyynel.

retrieve.gif
retrieve.gif
retrieve.gif
retrieve.gif
retrieve.gif

Paree ois itkee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Siis mie olen niin todella suuttunut ja loukkaantunut teille et lopetan palstailun ja sit teen adressin että tää keskustelupalsta lopetetaan!!!!! Sitten prkl joudutte jonnekki muualle kirjotteleen!!!!!!!!!!!!!

No voi kyynel.

retrieve.gif
retrieve.gif
retrieve.gif
retrieve.gif
retrieve.gif

Paree ois itkee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

shakeass.gif

Taitaa noi muut täällä palstalla vähän vajaita, kun niitä ei kiinnosta meidän mahtava seura! No ei mitään, meillä on hyvät kemut täällä :D
Ja ne vasta vatipäitä onkin, kun ei hyvän päälle ymmärrä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Taitaa noi muut täällä palstalla vähän vajaita, kun niitä ei kiinnosta meidän mahtava seura! No ei mitään, meillä on hyvät kemut täällä :D

No itseasiassa mä en ole vähän aikaan edes katsonut mitä palstalla muuten tapahtuu! :laugh: Onkohan täällä edes muita kun sä, mä, Bunis ja tää yksi vieras..

No hei ne on LIIAN epätäydellisiä että meidän täydellisten seura ei kelpaa!!!!! :laugh:

No hei ne on LIIAN epätäydellisiä että meidän täydellisten seura ei kelpaa!!!!! :laugh:

Niinpä, tuskin tietävät muodistakaan mitään toisin kun mä! :kieh:

diiv.jpg

Tossa olis vinkkiä mitä laittaa päälle, jos huomenna menojalka vipattaa.. ;)