Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Kuule Peikkis, mä en noin halpaan mee.. keksi paremmat jutut!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Myönnetään olen aika hirvitys!! JA kurkin teitä kun sitä vähiten osaatte odottaa!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
No tasaväkisyyden nimissä päätin myös julkaista tuon aiamman otoksen sinusta, jossa rimppakinttujasi, hyi olkoon.![]()
Taidat kuule prkl olla vaan katellinen mulle!!!!! olen notkea ja ihana![]()
No johan tosta meikäläisen kuvasta näkee että olen notkea ja norja! Mitä sä nainen sekoilet, mitä kadehdittavaa on pitkissä ja sileissä säärissä? En mä vaan tajuu, yöks..![]()
Niin no nykyään pitää olla karvaiset jalat niin ettei ees erotu mikään....!!! Pakko murtaa haaveesi mutta et ole muoti ikoni!!!!!!!!!!! LISÄYS luonnollisuus ei ole enää muotia!!!!!!!!!
Plaah..
Kuules täti pitkäkarvatonsäärinotkeus,
AND FASHION LOVES ME!![]()
Ratkase tää tai oo hiljaa:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa!!! you know!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:kuka tunnistaa itsensä!!! Kyllä kyttääminen kannattaa!!!!!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:kuka tunnistaa itsensä!!! Kyllä kyttääminen kannattaa!!!!!!!![]()
Et ole sitten käyttänyt sitä nenäkarvatrimmeriä minkä sait multa lahjaksi viime jouluna?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pieru on perseestä.....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pieru on perseestä.....
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:siiperillä ollu makkaris kiireitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:PEIKKIS tääkö sit on muotia!!!!!!!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:![]()
peikkiksen kengät
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Siis mie olen niin todella suuttunut ja loukkaantunut teille et lopetan palstailun ja sit teen adressin että tää keskustelupalsta lopetetaan!!!!! Sitten prkl joudutte jonnekki muualle kirjotteleen!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Siis mie olen niin todella suuttunut ja loukkaantunut teille et lopetan palstailun ja sit teen adressin että tää keskustelupalsta lopetetaan!!!!! Sitten prkl joudutte jonnekki muualle kirjotteleen!!!!!!!!!!!!!
HYVÄ!!
![]()