Kesähelteillä helposti onkin, mutta mun makuun jäätelön täytyy muutenkin olla ihan suoraan pakkasesta tullutta, eikä yhtään sulanutta .siis onko teillä sisällä jok u30 lämmintä ku se niin sulaa nopiassti
Kesähelteillä helposti onkin, mutta mun makuun jäätelön täytyy muutenkin olla ihan suoraan pakkasesta tullutta, eikä yhtään sulanutta .siis onko teillä sisällä jok u30 lämmintä ku se niin sulaa nopiassti
mut et kait sä tykkää jos se on hilees se jäde?Kesähelteillä helposti onkin, mutta mun makuun jäätelön täytyy muutenkin olla ihan suoraan pakkasesta tullutta, eikä yhtään sulanutta .
Mieluummin hileessä kuin sulanuttamut et kait sä tykkää jos se on hilees se jäde?
Kiitos! Olipas lopullisen kuuloinen toivotus tuo nuku rauhassa . Hyvää yötä ysäri!Hyvää yötä rokkari nuku rauhassa.
Huomenta![video=youtube;TH_YbBHVF4g]https://www.youtube.com/watch?v=TH_YbBHVF4g[/video]
ainiin ja deedee se nuku rauhassa voi myös tqarkoittaa rauhassa unimöröiltä nukkumista
Juu vapaapäivä tänään, ihanaa! Tällä hetkellä kahvikaapista löytyy Löfbergs Crescendo. Kahvin täytyy oll mahdollisimman tummapaahtoista!joo se p diddyn versio parempi ai sulla vapaapäivä me täällä enempi sateen vankei. mitäs kahviii juot .
oho ihan outo nimi. siis sun erikoisliike onkin erikosi kahvia hyvää vapaa päivää! nyt on pakko lähtee ulooooooooooooos ja leikkiä hämä hämä häkkiä.Juu vapaapäivä tänään, ihanaa! Tällä hetkellä kahvikaapista löytyy Löfbergs Crescendo. Kahvin täytyy oll mahdollisimman tummapaahtoista!
Wwf.:heart:loppu akku läppärist siis joo onhan tää mu nlempi hahmo ollu joskus sata vuotta.
[video=youtube;B_XOVh-cDtk]https://www.youtube.com/watch?v=B_XOVh-cDtk[/video]
jep sanoinkin yhelle kundille jota suuremmissa paikoissa ahisti ni laittaa kuullokkeet korville hyvä lisbet alat pääsemään ujoudestasi eroon ;DEipä kestä.
Niin paljon asioita muistuu mieleen musiikin kautta. Musiikki auttaa meitä tekemään asoita; uskaltamaan, tsemppaa etc.
Musiikki on kyllä yks maaiman tärkeimmistä asoista.:heart:
Johan on taas purkaukset mulla.