Perjantain tiskoteekki!

9MM
ysimillinen paukuttaa puoliautomaatilla ja haaveilee koko huoneen peittävästä riippumatosta missä pöllöillä. Mitäs suklaata syöt onko punasta fazerii. utelu ni mittöös duunia teet ja veäkkö sillain sormet ristis kieli pitkällä siel duunis
 
ysimillinen paukuttaa puoliautomaatilla ja haaveilee koko huoneen peittävästä riippumatosta missä pöllöillä. Mitäs suklaata syöt onko punasta fazerii. utelu ni mittöös duunia teet ja veäkkö sillain sormet ristis kieli pitkällä siel duunis
Punasta nimenomaan, se on parasta! Miten hitossa arvasit? Tunnetko mut? :eek:

Mä olen erikoisliikkeessä töissä, näin ympäripyöreästi sanottuna. Enkä kyllä ehdi töissä yleensä sormia pyörittelemään, vaikka ehkä joskus siihenkin syyllistyn :saint:

muoks. Nyt on näemmä silmätkin ristissä, kun luin että kirjoitit sormien pyörittämisestä :D. Harvemmin ne sormet ristissäkään on, ja kyllä kielikin yleensä pysyy suun sisällä ;)
 
Viimeksi muokattu:
9MM
Punasta nimenomaan, se on parasta! Miten hitossa arvasit? Tunnetko mut? :eek:

Mä olen erikoisliikkeessä töissä, näin ympäripyöreästi sanottuna. Enkä kyllä ehdi töissä yleensä sormia pyörittelemään, vaikka ehkä joskus siihenkin syyllistyn :saint:

muoks. Nyt on näemmä silmätkin ristissä, kun luin että kirjoitit sormien pyörittämisestä :D. Harvemmin ne sormet ristissäkään on, ja kyllä kielikin yleensä pysyy suun sisällä ;)
ah viellä oomaat punkin sekoilun ;D
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Se on kyllä maailman paras suklaa!

Haha, juu tajusin tuon rock-kielisormimerkin kyllä sitten kun luin sun viestin uudemman kerran :D. Eei musta ulkonäöstä tai käytöksestä ehkä arvais millaista musiikkia kuuntelen.

Vartija, hyyyy ei! En pystyisi siihen. Liikaa ääliöitä joiden kanssa joutuisi aina tekemisiin. Sitäpaitsi oon niin pikkanen että mulle varmaan vaan naurettaisiin, jos olisin vartija :ashamed:
 
9MM
elä noloile siel mä aattelin et sä vetelisit siellä aina välillä ihmisille :) ja onhan se täää vissii katos video[video=youtube;qd-JDbM5bek]https://www.youtube.com/watch?v=qd-JDbM5bek[/video]

ilmeillä siis :) rakenteletko muuten koskaan jädeen suklaa tornei?
 
elä noloile siel mä aattelin et sä vetelisit siellä aina välillä ihmisille :) ja onhan se täää vissii katos video[video=youtube;qd-JDbM5bek]https://www.youtube.com/watch?v=qd-JDbM5bek[/video]

ilmeillä siis :) rakenteletko muuten koskaan jädeen suklaa tornei?
Mun vartiointi menisi niin, että rosvo pitäis mua otsasta kiinni samalla kun koittaisin huitoa käsillä, enkä edes osuisi mihinkään :D.

En rakentele suklaatorneja! En voi sitää sulanutta jätskiä, joten sen takia koitan syödä jätskit tosi nopeesti ennenkuin ne sulaa. Ei siinä ehdi rakennella :p. Ja sitten tuleekin brain freeze.
 
eihän se jäde nyt sisällä sula :) kyl meitsi heittelee välillä suklaa lunta lumiseen maisemaan.
Kyllähän se nimenomaan sulaa, kun ottaa huoneenlämpöön :D.

Niin, ja en kait ole tänään sekoillut ainakaan vielä pahemmin mitään!

Tai no, kuuntelin tämän biisin aamulla matkalla töihin ja olin niin ajatuksissani että kävelin väärään ruokakauppaan. No, sai sieltäkin eväät mukaan!

[video=youtube;5Aerah72IEI]http://www.youtube.com/watch?v=5Aerah72IEI[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM

Yhteistyössä