Perjantain tiskoteekki!

9MM
Huoh tään on perseestä. Katon schindlerin listaa 20 min välein mainokset jotka kestää 10 min otin kellolla aikaa ei ihme et leffa kestää yli neljä tuntia. Ei mitään järkeä tässä mainos hommassa ne pilaa vaan leffan. 10 min muka kestää mainos tauko ei ihmekkään etten enään telkkaa juuri kato
 
vierailija
Huoh tään on perseestä. Katon schindlerin listaa 20 min välein mainokset jotka kestää 10 min otin kellolla aikaa ei ihme et leffa kestää yli neljä tuntia. Ei mitään järkeä tässä mainos hommassa ne pilaa vaan leffan. 10 min muka kestää mainos tauko ei ihmekkään etten enään telkkaa juuri kato
Joo, lopetin mainostelkkujen katsomisen yli 10v sitten. Ei ole sen arvoista.
 
9MM
Noniin anteeksi kaikki pokerin pelaajat pokerstarssilla olen käyttänyt hävytöntä ja pahan suopaa haukkumista kun olen hävinnyt käsiä. Se kaikki mitä olen siellä sanonut kyn häviäminen ottaa päähän anteeksi.
 
9MM
Lueskelen nettiä ja tää alkoi soimaan iloista kohden. Viime päivinä olen lukenut esim foinikialaisista,mykeneläisistä,minoalaisista ja vähän kanaalilaisista ja tietty antiikin kreikasta ja antiikin sicilasta. On kivaa kun netissä paljon historiaa.
 
9MM
Vaik lupasin etten kirjoittele mut tuli hienoi uutisii rakas pallero sai nyt 2 5vuotiasta koiraa ja on onnellinen ja muakin sykähdytti ja lupasin heti ottaa hoitoon jos tarve vaatii ja niiden koirien kaa kehtaa liikkua kun ei oo mitään räksyttäjä chiuhauita. Mä tykkään eläimist paljon. Esim ku oltiin aina ahvenanmaalla ni siel oli kolme kissaa. Mä nukuin sellasella kapeella hetekalla ni nää kaikki kissat tuli aina mun viekkuun ja yks nukku mun mahan päällä ja mä en hennonnut liikkua et ne kissat sai unta ja mua lämmitti kun ne kehräs. Niist kissoist memmu eli pisimpään 20 vuotiaaks ja se oli niist ärtsyin toinen oli kova saalistaja ja toi aina hiiriä. Mut aatella tytölle luvattiin et koira tulee ku o kymmenen viime tinkaa meni ku tammikuun eka 11v.

 

Yhteistyössä