Perjantain tiskoteekki!

vierailija
Vaik lupasin etten kirjoittele mut tuli hienoi uutisii rakas pallero sai nyt 2 5vuotiasta koiraa ja on onnellinen ja muakin sykähdytti ja lupasin heti ottaa hoitoon jos tarve vaatii ja niiden koirien kaa kehtaa liikkua kun ei oo mitään räksyttäjä chiuhauita. Mä tykkään eläimist paljon. Esim ku oltiin aina ahvenanmaalla ni siel oli kolme kissaa. Mä nukuin sellasella kapeella hetekalla ni nää kaikki kissat tuli aina mun viekkuun ja yks nukku mun mahan päällä ja mä en hennonnut liikkua et ne kissat sai unta ja mua lämmitti kun ne kehräs. Niist kissoist memmu eli pisimpään 20 vuotiaaks ja se oli niist ärtsyin toinen oli kova saalistaja ja toi aina hiiriä. Mut aatella tytölle luvattiin et koira tulee ku o kymmenen viime tinkaa meni ku tammikuun eka 11v.

Aika vanha koira :D (en välttämättä olisi halunnut tietää;)
 
9MM
Aika vanha koira :D (en välttämättä olisi halunnut tietää;)
Haha joo pötköön tuli. Eli kaks koiraa iältään 5v. Tänään olin frendin kaa kahvilla. Ni tiiäks mitä siinä oli baileys coffeen tullu virhe cl oli kiinni toisissaan ni se näytti 6d. Ni sanoin frendille et hitto on halpaa et saa kuuden desin baileyssin 9 euroon ja sanoin et nyt ryypätään niitä ku nuin halpaa on ku eiks litra oo 10desiä? Ja se maksaa yli 20e et halpaa ois ollu olisin voinut vaatia sitä mitäs oli niin epämääriänen mainos😋
 
vierailija
Haha joo pötköön tuli. Eli kaks koiraa iältään 5v. Tänään olin frendin kaa kahvilla. Ni tiiäks mitä siinä oli baileys coffeen tullu virhe cl oli kiinni toisissaan ni se näytti 6d. Ni sanoin frendille et hitto on halpaa et saa kuuden desin baileyssin 9 euroon ja sanoin et nyt ryypätään niitä ku nuin halpaa on ku eiks litra oo 10desiä? Ja se maksaa yli 20e et halpaa ois ollu olisin voinut vaatia sitä mitäs oli niin epämääriänen mainos
Kyllä, 10 desilitraa on litra. Kymmenesosaahan se desi tarkoittaa... tuosta 6d puuttuisi yksikkö joten eipä se yksinään paljoa kertoisi. Kymmenesosa mitä?
 
9MM
Nonni lasten luota tullut. Nyt avasin pintin juopasen sen ja sit kaverille ottaa vähän näkäräisiä. Ainiin siskon kaa puhuttiin et ensvuonna viedään lapset eläin museoon. Aika hassu tsägä et serkku likoilla on vaan 2.5 viikkoa ikäeroa. Et toisista tietämättä samoihin aikoihin raskaaksi😊
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Kylmät väreet heti aamusta!!!😍❤🤩🥳
Tuttu vanha piisi.
Niin mun biitti, hyvä ettei itku tule!!!
*tanssii riekkuu*

 
9MM
Mitä tähän sanois. Mut tulin kaupast ja jätkät meni ohi toinen jätkä tatuoitu huus et vitun raukka ku et maksa velkoi ja vittu kyse oli 30e tää jahtaaja sai puukost halval lähti henki. 2 min ja olisin kaupas todistanu henki rikoksen. Mitä tohon sanomaan halval lähti henki
 
Mä delegoin siivoukset lomalaisille niin mulle jää vain siivousmusiikin kuuntelu.😁

Uskomatonta, että viikko meni näin nopeasti. Taas on perjantai!!😦

Ihan just alkaa pronssiottelu tsekkiä vastaan!👍

Hyvää perrrjantaita kaikille ja hyvää matsia!🥳❤🏒❤
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM
9MM
Mä delegoin siivoukset lomalaisille niin mulle jää vain siivousmusiikin kuuntelu.

Uskomatonta, että viikko meni näin nopeasti. Taas on perjantai!!

Ihan just alkaa pronssiottelu tsekkiä vastaan!

Hyvää perrrjantaita kaikille ja hyvää matsia!
Joo tääkin on kyl rento biisi. Hitto lyötiin iso betsi frendin kaa eilen puokkiin suomen voitolle. 5.40 oli kerroin. Oli suomel pari tyhjää maalii mennä neljä nolla johtoon. Toka erä eilen oli täyttä kuraa suomelta ois jatkanu niinku ekas eräs. Ai se matsi alkaa nyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
9MM
Ehkäpä en kuitenkaan niin ajattele mitä yöllä lätisin täällä 😁 liikaa absinttiä ja tuli höpistyä typeriä. Emmä oikeesti kyl kiihotu miehistä ja toimista oon suudellu joskus ja ei se kyl tuntunu missään ja ollaan kerran kokeiltu naisen kaa miltä se tuntuu kun jotain menee peppuun eikä se kyl mukavalle tuntunut . Joskus jutut lähtee laukalle ja sit nolottaa seuraavana päivänä omat höpinät ja kokee häpeää sillon yleensä tietää jauhaneensa paskaa. Mut se mietitytti ku kerran oli sellanen nainen joka kiihottui kun harrasti seksiä vieraan naisen kaa. Ni mulle jäi sit siitä mieleen et mitä itte ajattelisin jos nainen olisi vieraan miehen kaa. Ja voisko jakaa jos oikeesti rakastaa. Se siinä mietityttää kun ei tiedä miltä se oikeesti tuntuis et tulisko vaan pahaa oloa et en kyl oo varma asiasta. Jokaisellahan on fantasioita ja jotkut asiat on hyvä jättääkkin sille asteelle eilen vaan seksi asiat pyöri mielessä yöllä. Joskus on hövelil päällä ja kaikki muka luonnistuis ilman mitään ongelmia. Etten mä oikeesti tiedä olisko se oikeesti se juttu mitä oikeesti haluis kokeilla vaik eilen hölötin muuta. Sillon se ajatus tuntui hyvälle mut oikeesti en tiedä mitä se olisi aidon rakkauden kaa et sillon se voi olla kyl mahdotontakin. Eikä tuntuis hyvälle. Nythän voi kuvitella kaikenlaista sinkkuna.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
9MM
Huh mikä dartsi ollu koko päivän absintti vie kyl muistin tujua kamaa. Kympin shotti et onks järkee mut se on kyl yllättävän helppo kumoo kitusiinsa ja nousee päähän nopiasti. Olin vähän eilen "kiusannu" yhtä naista ku se hifki fani ja pyysin polttamaan piponsa en nyt tosissaan mut se kuittas kummalla on enempi voittoi keskinäisissä. Jokrut sais kyl nousta liigaan heti jo.
 
Ehkäpä en kuitenkaan niin ajattele mitä yöllä lätisin täällä liikaa absinttiä ja tuli höpistyä typeriä. Emmä oikeesti kyl kiihotu miehistä ja toimista oon suudellu joskus ja ei se kyl tuntunu missään ja ollaan kerran kokeiltu naisen kaa miltä se tuntuu kun jotain menee peppuun eikä se kyl mukavalle tuntunut . Joskus jutut lähtee laukalle ja sit nolottaa seuraavana päivänä omat höpinät ja kokee häpeää sillon yleensä tietää jauhaneensa paskaa. Mut se mietitytti ku kerran oli sellanen nainen joka kiihottui kun harrasti seksiä vieraan naisen kaa. Ni mulle jäi sit siitä mieleen et mitä itte ajattelisin jos nainen olisi vieraan miehen kaa. Ja voisko jakaa jos oikeesti rakastaa. Se siinä mietityttää kun ei tiedä miltä se oikeesti tuntuis et tulisko vaan pahaa oloa et en kyl oo varma asiasta. Jokaisellahan on fantasioita ja jotkut asiat on hyvä jättääkkin sille asteelle eilen vaan seksi asiat pyöri mielessä yöllä. Joskus on hövelil päällä ja kaikki muka luonnistuis ilman mitään ongelmia. Etten mä oikeesti tiedä olisko se oikeesti se juttu mitä oikeesti haluis kokeilla vaik eilen hölötin muuta. Sillon se ajatus tuntui hyvälle mut oikeesti en tiedä mitä se olisi aidon rakkauden kaa et sillon se voi olla kyl mahdotontakin. Eikä tuntuis hyvälle. Nythän voi kuvitella kaikenlaista sinkkuna.
C’est la vie.🤗

Ihan turhaan nolostella, ihmisiähän tässä ollaan!🤷‍♀️
 

Yhteistyössä