Hyvä kymysys!ihme et tää biisi ei oo koskaan ollut täällä
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
tota sori lispe olin viimeks täällä humalassa jos olin liian päällekäyvä. hävetti seuraavana aamuna soitan nyt tota repiitilla tota hengaillaan mut kuuntelen koht ton sun biisinHyvä kymysys!
Laitetaan lisää Kirkaa:
Ei tarvi pyytää anteeks. Päästiin meidän tulevan pojan nimestäkin yhteisymmärrykseen!tota sori lispe olin viimeks täällä humalassa jos olin liian päällekäyvä. hävetti seuraavana aamuna soitan nyt tota repiitilla tota hengaillaan mut kuuntelen koht ton sun biisin
no mut niitä pitää olla kaks et saadaan alexander the great Mut eiks versaille olis hyvä paikka mennä naimisiin tai joku muu hieno linna ulkomailta? vai minne sä haluisit mennä?Ei tarvi pyytää anteeks. Päästiin meidän tulevan pojan nimestäkin yhteisymmärrykseen!
Siitä hääpaikasta kyllä tosin vielä väännetään!
En oo ajatellut koskaan asiaa koska en ole ollut menossa naimisiin ennen ku nyt.no mut niitä pitää olla kaks et saadaan alexander the great Mut eiks versaille olis hyvä paikka mennä naimisiin tai joku muu hieno linna ulkomailta? vai minne sä haluisit mennä?
etkö sä koskaan ennen haaveillut naimisiin menosta? siis ees puheen tasolla? mut meijän hääauton pitää olla cadillac eldorado siitä en tingiEn oo ajatellut koskaan asiaa koska en ole ollut menossa naimisiin ennen ku nyt.
Täytyy kelailla.
mut kelaa sie ajat cadillacilla halki venäjän ni me voidaan viettää mitä erikoisemmissa paikoissa aikaa ja jatkaa matkaa ilma aikatauluiAltai olis ehkä kiva!
Ja häämatkana vanhalla tunnelmallisella junalla Siberiaan? Junassa pitää olla kokolattiamatot, verhot, pöytäliinat ja koko setti (style Russian) jne!
No en aja metriikään ku junalla mennään!mut kelaa sie ajat cadillacilla halki venäjän ni me voidaan viettää mitä erikoisemmissa paikoissa aikaa ja jatkaa matkaa ilma aikataului
niin mut siehän kerroit kuinka sä lapsienkin kaa saatat ajaella sivupoluille ja löytää sieltä jänniä paikkoi. Ni mieti venäjää mihkä ihmeellisiin kyliin päästäis mihkä junalla ei pääse. tehdään niin et se kauniimpi osa autolla ja sit pakataan junaan auto mukaan kohti ulna bataariaNo en aja metriikään ku junalla mennään!