Perjantain tiskoteekki!

9MM
heippa sofie joko on säästössä indokiinaa varten ja amerikoita varten? mut paa vaan hyvää musaaa :) toki mä vielläkin jumitan thomaxsii mut nyt kuuntelen teitäkin.

mites muuten elämä heittelee? ja kyssäri myös vieraallee ja ssssslle :)
 
9MM
[video=youtube;XWJrPzAUzAs]https://www.youtube.com/watch?v=XWJrPzAUzAs[/video]

tää on kaikille teille ootte kaunokaisii pää pystyyn elkää alistuko koskaa elkää myöskään alistako. noh rooli jutut on eri juttu mut snaijasitte varmaan. rakastakaa itsejänne siten rakastatte muitakin ja olette vapaita onnellisuuden meressä. muistakaa jos henki pelis silloin pää tiukkana heti!
 
"sofie."
heippa sofie joko on säästössä indokiinaa varten ja amerikoita varten? mut paa vaan hyvää musaaa :) toki mä vielläkin jumitan thomaxsii mut nyt kuuntelen teitäkin.

mites muuten elämä heittelee? ja kyssäri myös vieraallee ja ssssslle :)
iltaa! töitätöitäjatöitä ni ehkä sitä rahaa jää vähän säästöön :) ei oo mitään matkaa varattuna kylläkään. Nii, siinä sitä olikin, et paljon duunii ja vähemmän humputtelua. Mitä itelles?
 
9MM
[QUOTE="sofie.";30795716]iltaa! töitätöitäjatöitä ni ehkä sitä rahaa jää vähän säästöön :) ei oo mitään matkaa varattuna kylläkään. Nii, siinä sitä olikin, et paljon duunii ja vähemmän humputtelua. Mitä itelles?[/QUOTE]

mutta unelmissas se on varattuna muista säästää ja kerro mulle sit :) miten oot jaksanu duunissa? onko muulle jäänny aikaa?

nooh tybyn kaa eläessä ja omia kuvioita säätämässä hakemuksia hakemuksia suuntiinsa ihmetelessä byrokratian omituisuutta ja puhelemassa :) mut ei tässä hätää oo :)
 

Yhteistyössä