perjantain rv pinotusta

mutta kummallista kyllä, minusta on alkanu tuntua, ettei tuo maha ahista enää niin paljon, ku vähän aikaa sitte!! tympäsee vaan tuo neuvolassa ravaaminen 2krt viikossa! pyörällä oon kaks edellistä kertaa polkenut neuvolaan, johon on yli 2km matkaa! :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja malla82:
40+3 täällä!! eikä aikomustakaa pienellä syntyä...ainaki tuntuu siltä!
Sanonta 'odottavan aika on pitkä' saa aivan uuden merkityksen kun la on ylitetty...
:xmas: Mun esikoinen syntyi rv 41+5. Tsemppiä loppumetreille!
Täällä sama kokemus (ja esikoinen samoilla viikoilla =) ), se oli oikeasti niin rasittavaa, kun ite ootti, et pääsis tositoimiin ja kaikki, siis ihan kaikki, kyseli koko ajan, et millon se oikein tulee...eikö se jo tuu.... |O No, malla, enää vajaa pari viikkoa (korkeintaan!), koita kestää!!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaMaria:
Kylkiluu hei! :wave:
Mahtavan pitkällä olet jo! :)

Nyt pidän kaikki sormet ja varpaat ristissä että tämä pieni pitää kiinni loppuun saakka ja on terve ja ihana tullessaan...
Mä pidän kans kovasti peukkuja! =) Usko ja luota vaan tulevaan, vaikka se varmasti kokemasi jälkeen vaikeaa voi ollakin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja malla82:
40+3 täällä!! eikä aikomustakaa pienellä syntyä...ainaki tuntuu siltä!
Sanonta 'odottavan aika on pitkä' saa aivan uuden merkityksen kun la on ylitetty...
:xmas: Mun esikoinen syntyi rv 41+5. Tsemppiä loppumetreille!
Täällä sama kokemus (ja esikoinen samoilla viikoilla =) ), se oli oikeasti niin rasittavaa, kun ite ootti, et pääsis tositoimiin ja kaikki, siis ihan kaikki, kyseli koko ajan, et millon se oikein tulee...eikö se jo tuu.... |O No, malla, enää vajaa pari viikkoa (korkeintaan!), koita kestää!!!
Jep... Mä pistin puhelimen kiinni rv 41 jälkeen :whistle: "Miksei se tule, voi voi, eikä nyt yhtään tunnu miltään, mikä kumma sitä siellä pitää, tuohan on jo vaarallista!" :headwall:
 

Yhteistyössä