:hug: tiän tunteen.....tunnit venyy ja pvt ei kulu ollenkaan, toivotaan että pian pääseet tosi toimiin =) sitä itsekkin pian alkaan odottaan :heart:Alkuperäinen kirjoittaja malla82:40+3 täällä!! eikä aikomustakaa pienellä syntyä...ainaki tuntuu siltä!
Sanonta 'odottavan aika on pitkä' saa aivan uuden merkityksen kun la on ylitetty...Alkuperäinen kirjoittaja malla82:40+3 täällä!! eikä aikomustakaa pienellä syntyä...ainaki tuntuu siltä!
Täällä sama kokemus (ja esikoinen samoilla viikoilla =) ), se oli oikeasti niin rasittavaa, kun ite ootti, et pääsis tositoimiin ja kaikki, siis ihan kaikki, kyseli koko ajan, et millon se oikein tulee...eikö se jo tuu.... |O No, malla, enää vajaa pari viikkoa (korkeintaan!), koita kestää!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Sanonta 'odottavan aika on pitkä' saa aivan uuden merkityksen kun la on ylitetty...Alkuperäinen kirjoittaja malla82:40+3 täällä!! eikä aikomustakaa pienellä syntyä...ainaki tuntuu siltä!
:xmas: Mun esikoinen syntyi rv 41+5. Tsemppiä loppumetreille!
Alkuperäinen kirjoittaja majj:35+1 :heart: ja onnea uusille plussanneille
Mä pidän kans kovasti peukkuja! =) Usko ja luota vaan tulevaan, vaikka se varmasti kokemasi jälkeen vaikeaa voi ollakin...Alkuperäinen kirjoittaja ElinaMaria:Kylkiluu hei! :wave:
Mahtavan pitkällä olet jo!
Nyt pidän kaikki sormet ja varpaat ristissä että tämä pieni pitää kiinni loppuun saakka ja on terve ja ihana tullessaan...
Jep... Mä pistin puhelimen kiinni rv 41 jälkeen "Miksei se tule, voi voi, eikä nyt yhtään tunnu miltään, mikä kumma sitä siellä pitää, tuohan on jo vaarallista!" :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:Täällä sama kokemus (ja esikoinen samoilla viikoilla =) ), se oli oikeasti niin rasittavaa, kun ite ootti, et pääsis tositoimiin ja kaikki, siis ihan kaikki, kyseli koko ajan, et millon se oikein tulee...eikö se jo tuu.... |O No, malla, enää vajaa pari viikkoa (korkeintaan!), koita kestää!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Sanonta 'odottavan aika on pitkä' saa aivan uuden merkityksen kun la on ylitetty...Alkuperäinen kirjoittaja malla82:40+3 täällä!! eikä aikomustakaa pienellä syntyä...ainaki tuntuu siltä!
:xmas: Mun esikoinen syntyi rv 41+5. Tsemppiä loppumetreille!
Jaa teille on nyt viides pimu tulossa Onnea onnea!Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:10+6. Hemuli, samassa tahdissa siis mennään
Teillekin tulossa taas uusi pieni? Onnea! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:10+6. Hemuli, samassa tahdissa siis mennään
Koskaan ei saa sanoa, ettei koskaan... (paitsi, että meille tulee nyt ehdottomasti viimenen, alkaa onneks tuo ikäkin tulla vastaan )Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Kiitokset Kylkiluu ja Ammu....niinhän siinä taas pääsi käymään Mutta tämä on viimeinen