Peyote
Kuka muuten ei oo tykännyt kehuista, meni ihan ohi?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28016960:ei ole kaikki tykänny kehuista.
Kuka muuten ei oo tykännyt kehuista, meni ihan ohi?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28016960:ei ole kaikki tykänny kehuista.
Olis ollut kiva nähdä. Sun kuvaa en muista nähneeni aiemmin.Violetti!!! Ja punainen!!
eli violettia ja punaista laitan uusiksi
*otin kuvat jo pois... sain riittavasti huomiota, kiitos! *
Naaman piirteetkin aika hyvin täsmää.Huudahdin oikeasti ääneen, että "en mä oo niin pullee!!!" :ashamed: ... Mut ymmärrän kyllä miksi, tommonen takkutukka ja isot rillit. Tosin mulla on vaan lukulasit.
et olis kysyny.Kuka muuten ei oo tykännyt kehuista, meni ihan ohi?
tuli keikuttua kuin jokin metsänelävä konsanaan, märkä lumi tarrasi paidan kankaaseen ja jäin hetkeksi jumiin kiikkumaanAlkuperäinen kirjoittaja päätön;28017520:tämä ei ole haukkumista, mutta kun äkkiä vilkasin pientä kuvaa niin kattelin että pitkähäntänen harakka se siinä.. :ashamed:
Minä?:O Ei se pidä paikkaansa. Kyllä mä pidän kehuista jos vaan ymmärrän että on sellaiseksi tarkoitettu.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28017640:et olis kysyny.
sinä se olit.
päätön keuhi kerran kuusi vuotta sitten ja on ollut naama väärällään siitä lähtien koska et huomannut.Minä?:O Ei se pidä paikkaansa. Kyllä mä pidän kehuista jos vaan ymmärrän että on sellaiseksi tarkoitettu.
Sanoisin että luonnollisin ja ehkä kaunein koko ketjussa mutta ajatusmaailma on päin persettä. Pää kun saataisiin terveeksi niin olisit laatuyksilö
Tulee ihan semmonen olo tuosta kuvasta että pitäs suu auki tai jalat levällään odottaa tuoll rinteen alla:OAlkuperäinen kirjoittaja yöööök;28018500::x Hyi mikä rypäle. Yööööök.
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28018685:
Neiti? Mies???
Olet nätti Mulla oli joskus ennen vähän samanlainen tukkakin kuin sulla. Tykkään.Mun seuralainen on kova poika pussaamaan
Muistutat Whitney Mixter:iä Olet todella kaunis!
Punanen on jees Muistutat pelottavan paljon mun exän systeriä. Siis eri tyyli hänellä on, mut kasvonpiirteiltä.
Olen mina pelottava muutenkin :saint:Punanen on jees Muistutat pelottavan paljon mun exän systeriä. Siis eri tyyli hänellä on, mut kasvonpiirteiltä.