T
Turkilmas
Vieras
Joku joskus jossain ketjussa sanoi että me ollaan samannäköisiä ja mä todellakin otan sen kohteliaisuutena, vaikkakaan en meistä yhtäläisyyksiä löydä. Kaunis olet, mielettömät silmät :flower:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:tiesin että suhun voi luottaa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Tänään otettu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Tänään otettu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Hehee, paljastuiko täällä juuri feikki?
Näköjään![]()
Mistä te keksiitte tuon? Mä kyllä kattoon sitä kuvaa, että onko tuo muka jonkun oma kuva vai onko netistä poimittu.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Mä näytän ihan känniseltä. Oon viimeiset pari viikkoa nukkunut TODELLA huonosti, enkä oo tänään(kään) jaksanut meikata, saati hiuksiani laittaa. Samalla "rähjälookilla" olen tänään ollut perhepäivähoitajana, kaupassa ja kylässä
. Ei aina jaksa, ei edes joka viikko :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja mamih:mies ja minä :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Nätti :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Nätti :heart:
Mä olen ihan paskapää tossa..En nyt muista tarkkaan, mutta mulla tais olla joku tilanne päällä koko päivän tuolloin kun toi kuva otettiin, enkä ollut ehtinyt käydä suihkussa ja pesemässä hiuksia.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja mamih:mies ja minä :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mamih:mies ja minä :heart:![]()
Sun profiilissa lukee, että täytät 22 syyskuussa. Tumma meikki/rusketus voi tietenkin saada näyttämään vanhemmalta, mutta en olis kyllä tota ikää tän kuvan perusteella uskonut. Söpö pari ootte.