Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Minerva mcGarmiva![]()
Ihan kun mun tukka tässä talvella, se kasvattaminen on NIIIIN ärsyttävää!
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Mitä noi ihanat leivonnaiset on?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Minerva mcGarmiva![]()
Ihan kun mun tukka tässä talvella, se kasvattaminen on NIIIIN ärsyttävää!
Jeah. Mä kasvatin kanssa kynitystä tukkavärkistä pitkän. Meinas mennä järki ja pipo oli kova sana, samaten bandana.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Mulla oli sivuilla lisäkkeet syksyllä niin hippasen helpotti kasvatusprojektia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Epätovonen yritys kasvattaa hiuksia näkyy kyllä mallin puuttumisena.
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Mulla oli sivuilla lisäkkeet syksyllä niin hippasen helpotti kasvatusprojektia![]()
Ne on harkinnassa, mut katotaan nyt. Loppuuko usko, toivo ja rakkaus ensin, eli lähtee taas lyhyeks
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Mulla oli sivuilla lisäkkeet syksyllä niin hippasen helpotti kasvatusprojektia![]()
Ne on harkinnassa, mut katotaan nyt. Loppuuko usko, toivo ja rakkaus ensin, eli lähtee taas lyhyeks
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ketrtakaikkisen upean färinen tukka Sankkuli! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Mulla oli sivuilla lisäkkeet syksyllä niin hippasen helpotti kasvatusprojektia![]()
Mulle kävi monta kertaa niin, mutta nyt alkaa pikku hiljaa helepottamaan :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ketrtakaikkisen upean färinen tukka Sankkuli! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Epätovonen yritys kasvattaa hiuksia näkyy kyllä mallin puuttumisena.
Must toi näyttää hyvältä. Voihan tota jo laittaakin eri tavoilla.Ja tollanen etutukka sopii sulle.
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Epätovonen yritys kasvattaa hiuksia näkyy kyllä mallin puuttumisena.
Must toi näyttää hyvältä. Voihan tota jo laittaakin eri tavoilla.Ja tollanen etutukka sopii sulle.
Kiitos, mulla ei vaan oikein säteile mitkään kokeilut millään tavalla :headwall:
Kihartaa tietty vois ja kattoo muistuttaako sen jälkeen villakoiraa enemmän ku ihmistä![]()