*PERJANTAIN KUVAPINO*

Tänään otettu
tdryh.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Hehee, paljastuiko täällä juuri feikki?

Näköjään :laugh:

Mistä te keksiitte tuon? Mä kyllä kattoon sitä kuvaa, että onko tuo muka jonkun oma kuva vai onko netistä poimittu.

Siis katoin vaan että nyt ei tasan oo oma kuva, katoin kuvan ominaisuuksista kuvan osotteen joka on: http://costumes.lovetoknow.com/images/Costumes/2/23/Baby_monkey.jpg

Tuosta kelailee nuo .comin jälkeiset alasivut pois, on naamiaispukusivustolla, sieltä Infant Costumseista löytyy tuo kuva ja valmistajan tiedot, se googleen ja kas, kymmeniä samanlaisia vauvapukukuvia.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

Nätti.. :) ilme on kiva.. (:

Mä näytän ihan känniseltä :D. Oon viimeiset pari viikkoa nukkunut TODELLA huonosti, enkä oo tänään(kään) jaksanut meikata, saati hiuksiani laittaa. Samalla "rähjälookilla" olen tänään ollut perhepäivähoitajana, kaupassa ja kylässä :D. Ei aina jaksa, ei edes joka viikko :snotty:

Sä et edes haluis nähdä miltä mä näytän tällä hetkellä ku tukka on likasenq miten sattuu yms... :D

Nätti :heart:

Mä olen ihan paskapää tossa.. :D En nyt muista tarkkaan, mutta mulla tais olla joku tilanne päällä koko päivän tuolloin kun toi kuva otettiin, enkä ollut ehtinyt käydä suihkussa ja pesemässä hiuksia.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Nätti :heart:

Mä olen ihan paskapää tossa.. :D En nyt muista tarkkaan, mutta mulla tais olla joku tilanne päällä koko päivän tuolloin kun toi kuva otettiin, enkä ollut ehtinyt käydä suihkussa ja pesemässä hiuksia.. :ashamed:

No mut onneks sitä ei huomaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja mamih:
6257223.jpg
mies ja minä :heart:

Sun profiilissa lukee, että täytät 22 syyskuussa. Tumma meikki/rusketus voi tietenkin saada näyttämään vanhemmalta, mutta en olis kyllä tota ikää tän kuvan perusteella uskonut. Söpö pari ootte.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mamih:
6257223.jpg
mies ja minä :heart:

Sun profiilissa lukee, että täytät 22 syyskuussa. Tumma meikki/rusketus voi tietenkin saada näyttämään vanhemmalta, mutta en olis kyllä tota ikää tän kuvan perusteella uskonut. Söpö pari ootte.

Mä kattosin kans et ennemmin 32 kuin 22 :D

Yhteistyössä