*PERJANTAIN KUVAPINO*

Aijai kun se on taas NIIN huomionkipeä :D. Pitkään pidin päätökseni olla tunkematta lärvääni tänne enää, mutta tällä viikolla onkin sitten lipsuttu periaatteesta oikein urakalla :snotty: .

Meikäläinen just nyt, meidän kodinhoitohuoneessa nettailemassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Aijai kun se on taas NIIN huomionkipeä :D. Pitkään pidin päätökseni olla tunkematta lärvääni tänne enää, mutta tällä viikolla onkin sitten lipsuttu periaatteesta oikein urakalla :snotty: .

Nätti! =)

Hittolainen...sä olet sitten HYVÄNNÄKÖINEN NAINEN! :D Ennenkin olen susta kuvia nähnyt ja sä näytät aina hyvältä. Jos osaisin olla kateellinen, niin olisin :laugh: :D

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:

Nätti.. :) ilme on kiva.. (:

Mä näytän ihan känniseltä :D. Oon viimeiset pari viikkoa nukkunut TODELLA huonosti, enkä oo tänään(kään) jaksanut meikata, saati hiuksiani laittaa. Samalla "rähjälookilla" olen tänään ollut perhepäivähoitajana, kaupassa ja kylässä :D. Ei aina jaksa, ei edes joka viikko :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Hittolainen...sä olet sitten HYVÄNNÄKÖINEN NAINEN! :D Ennenkin olen susta kuvia nähnyt ja sä näytät aina hyvältä. Jos osaisin olla kateellinen, niin olisin :laugh: :D

No kiitos :D. Armelias kamera vaan jos tossa hyvältä näytän. Tosiaan univelkaisena, tukka paskasena ja ilman meikkiä. Pitäisköhän mun alkaa kauppaamaan tätä tietokoneen kameraa muillekin :saint:

Yhteistyössä