*PERJANTAIN KUVAPINO*

Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Kylläpä on tylsää kun aina samat tyrkyt tunkee ketjuun :X

No laitapa sinäkin oma kuvasi, niin tulee vaihtelua. (Oikeasti mä luulen, että tää kirjoittaja on joku, jonka kuva on myös tässä ketjussa, mutta jota ei ole kommentoitu...)

En laita.Mua vaan ärsyttää nuo samat naamat.

Alkuperäinen kirjoittaja mamih:
Esikoisen 1wee kuva
Baby_monkey.jpg
:heart:

Tää on ylisöpö :)

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

No laitapa sinäkin oma kuvasi, niin tulee vaihtelua. (Oikeasti mä luulen, että tää kirjoittaja on joku, jonka kuva on myös tässä ketjussa, mutta jota ei ole kommentoitu...)

No mitä sä sitten tuut vinkumaan tähän ketjuun?

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

No mun naama ei ainakaan voi sua ärsyttää, oisko toinen kerta kun tällaiseen ketjuun kuvani laitan. Oo kattomatta, jos ärsyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja sameoldsong:
siinä kerranki uuvempi, huonola kamerala otettu :F

Mä oonb himoinnu tollasta tukka ittelleni. Millanen on hoitaa ja onks tolle jatkotavalle joku virallinen nimitys? :ashamed:

en tiijä vielä ku on vasta viikonpäivät ollu..:D aika normaalisti näihen kaa voi olla, koha ei kauheesti sekottele ja muistaa vahailla.. jos älysin kysymyksen oikein niin nää on punottu kiinni :D

muoks. nää on tilattu dream hairilta.. vaaleet meni heti ihan tajuttoman huonoon kuntoon, jo laitto vaiheessa.. mut nää pinkit on säilyny hyvin..:) eli kai se riippuu ihan kuidusta ja väristä :S

Alkuperäinen kirjoittaja sameoldsong:
en tiijä vielä ku on vasta viikonpäivät ollu..:D aika normaalisti näihen kaa voi olla, koha ei kauheesti sekottele ja muistaa vahailla.. jos älysin kysymyksen oikein niin nää on punottu kiinni :D

Kuinka kauan laittoon meni? Onks noi kuitua vai aitoo hiusta?
Kyselyikä näemmä tarttuu :D

Yhteistyössä